2010. május 25., kedd

Tégy ma valakit boldoggá! Ne nyisd ki a szádat!

Elkapott az élet utálat ma.
" Ilyen szart még életembe nem olvastam" Ezt a mondatot kaptam egyik állítólagos barátomtól miután elolvasta a Miss Nortont. A Csillogót pedig van aki szerint koppintottam. Aha.. főleg hogy fele a saját életemből vett sztori... Király.. Ja és nem értek a Forma 1hez! Nem mondom, hogy fú de pró vagyok F1ből, de legalább a McLarent és a Ferrarit megtudom különböztetni nem úgy mint az aki ezzel a kritikával illetett.
Franc kivan az ilyen emberekkel. Mondja meg mitől szar a Miss. Indokoljon és elfogadom, de így csak a kedvem vágta el az írástól.

most csak ennyi... holnap francos Kompetenciát írok... :S -.-


puc

3 megjegyzés:

  1. szia!

    nagyon meglepődtem basszus:S:S:S:S a te történeted az egyik legeredetibb,amit olvastam! még csak nem is láttam nagyon hasonlót:S hát nagyon kíváncsi lennék erre a "barát"-ra...meg arra,hogy tudja-e egyáltalán,hogy mi a KERS vagy az első légterelő:S most nagyon elkapott az üthetnék...:S

    Gooffy! ne vegye el ez a kedved az írástól! Biztosan mondhatom,hogy nagyon sokan imádjuk az írásaidat,és ez az emberke pedig csak irigy,vagy idióta...:S

    Szeretünk! nagyon nagyon...szerintem ezt kijelenthetem a többi rendszeres olvasó nevében is:)(L)

    és csak add meg ennek a drága embernek a címét...;)

    *Virtuális ölelést és jókedvet küld*: egy Rékád a 3 közül (L)

    VálaszTörlés
  2. Szijjja Gooffy! :)
    Csak csatlakozni tudok Rékához...
    Tudom, hogy nagyon megbánt az, aki rosszat mondott a regényedről. És sajnálom, hogy van ilyen. :(
    Ilyenkor próbálj azokra a kommentekre gondolni, amit a részek után írunk, tiszta szívből. Ééés az sem elhanyagolható, hogy legtöbbször 10 felett van a véleményezők száma. :)
    Arról már nem is beszélve, hogy kinek nem tetszik, az ne olvassa! Így megkíméli Magát a felesleges véleménynyilvánítástól és vagdalkozástól...
    Imádunk Téged!!!!
    Millió puszi,
    Egy másik Réka :D

    VálaszTörlés
  3. Szija!

    Rendszeresen olvasom az egyik történetedet és nekem egyáltalán nem úgy tűnik, hogy nem ismernéd az F1-et! Annyira bírom az ilyen "mindenhez tökéletesen értő" emebereket, hogy az kimondhatatlan.

    Egyik osztálytársam engem is folyamatosan szórakoztat, hogy csak a pasik miatt nézem, de őszintén szólva nem érdekel, mert tudom jól, hogy max annyit tud a sportról, amennyit 2 havonta egyszer hall, mikor éppen eszébe jut, hogy hétvégén F1....

    Csak gratulálni tudok az ilyen embereknek! Ne is figyelj rájuk, csak írj! ;)

    Kathy

    VálaszTörlés