2010. május 12., szerda

Semmi nem múlik el, minden megmarad, bár a test lomha, fáradt, elnyűtt, régi tüzek parazsa még mindig benne ég, és újra lángra kél.

Hulla fáradt vagyok...

Írtam matekból ami agyilag lefárasztott.. aztán volt tesim ahol futottunk... :S És még volt egy agyzsibbasztó pascal órám... (programozás) 7 órám volt.. Fáj kezem, lábam, agyam... :D mindenem. :D Mégis kész van a következő részből 4 oldal. Teli vagyok jó kis öletekkel és elvarratlan szálakkal, szóval ilyenkor az agyam lázad, ha nem írok. :D
Mondjuk ez azt jelenti, hogy holnap hozok frisst! :)

Tegnap este volt foci meccs ahol a pilóták rúgták a labdát. :D Imádom Monacót!! :D Sajnos kimenni nem tudtam, pedig úgy volt, hogy kint leszek ezen a futamon!! :D :(
Mondjuk most nem is mennék ki... :D Most így otthon boldog vagyok. Az életem stabilnak mondható és talpra álltam! :D Van egy cuki pasim, aki totál elfelejtette velem a múltat...

Jön a kövi fejezetben pár dolognak a megoldása. Pl a Csiszis dolog folytatódik és kiderül, Sebi honnan kapta az infókat Csisziről.
Ismét találkozhattok a pici Rékácskával (mekkora poén, hogy 3 Réka olvasóm van és a főhősnő lánya is Réka..) és megismerjük egy ici picit az apukáját is. Eva is felkel a betegágyból és jön a csodálatos Monaco. :D Pénteki pihenő nappal amit végre Sebiék is kettesben töltenek... :D és persze a Jégember is feltűnik! :D

Remélem még nagyobb kedvet adtam az olvasáshoz.

2 megjegyzés:

  1. szia Gooffy!
    Úgy örülök h sikerült talpra állnod:P

    Várom nagyon a frisst^^ konfliktuuuus xD
    Amúgy ez már nekem is eszembe jutott,h Réka-túltengés van nálad:D:D:D Hiába...Rékák hatalmon!:D
    Puszi(L)

    VálaszTörlés
  2. Szijja :)
    Szintén Réka és én is örülök, hogy jobban vagy!!.D
    A Csiszis dologra nagyon kíváncsi vagyok és támogatnám is egyben Druszám kívánságát, hogy legyen egy nagyobb konfliktus közöttük, persze csak akkor, ha azt idővel megoldják. :)
    A Jégember pedig... Nem bánnám, ha ˝élőben˝ is megjelenne. Az a pletyka járja, hogy így lesz. Én nem bánnám és valszeg Sebi sem. :)
    Váááárom nagyon az új részt :)
    Millió puszi,

    VálaszTörlés