2010. május 16., vasárnap

Forma 1es autóval közlekedő múzsa legyen veled

Már többen is érdeklődtök a Lady felől tehát: Van egy ötletem hozzá, de még ki kell gondolnom, mit is akarok ott kihozni, mert nagyon csúnyán megakadtam a sztorival. A napokban várható oda is új rész!! :)

Miss:
Réka: " Csiszit meg meg akarom ölni:D:D de csak úgy képletesen!!:D Gooffy,meg ne tedd helyettem:D:D:D" XD már féltek mi?! XD
Na akkor most előre megsúgom, nemsokára elvesztünk egy szereplőt. Hogy kit? Az titok :D Lehet találgatni XD

Miri és mind írtátok: "Hát engem nagyon idegesít ez a kölyök de télleg.." :D Én élvezem Csiszi karakterét. :D Tipikusan az a 'nem adom fel akkor sem ha a másik már ordítva toporzékol' :D Hogy Virág beszél-e Csiszi apujával?:D Ne felejtsük el, hogy senki nem merte az apja miatt kirakni a boxból, még Virág sem!

A.J írta: " Végre ezt is megbeszélik (mert ugye meg?), és minden rendben lesz! Gooffy, ugye?????" XD imádom hogy nem tudjátok kiszámítani mit fogok csinálni :D És talán már picit tartotok is a végeredménytől.
Ismét elárulok valamit. Virág valakivel nagyon össze fog veszni, de annyira, hogy fel is pofozza, pedig nagyon nem kéne.

Előző fejezettel kapcsolatban:
Mindenki meglepődött, hogy esetleg Sebi valami csúnyát csinált. :D Ennyire én sem vagyok szemét!! :D

Réka a jós: "Viszont Csiszi előbb-utóbb fel fog tűnni Virág közelében, aminek Sebi talán nem nagyon fog örülni. És arról már nem is beszélve, hogy szerintem Csiszi még annyira nem is tudta lezárni magában, hogy Virág csak jó barátja lehet..." Ugye az utána lévő fejiben már Csiszi is megjelent. :D

Zsanc írta: 'És az utolsó mondatod megint olyan jó lett.
"Ő simán Sebastian Vettel a pilóta." (L) :D" :D ez a mondat nekem is tetszik. :D Rászoktam a velős vég mondatokra. :D

Petra : "Sebike de aranyos a rózsákkal (L) :D Jó sokba kerülhetett!" :D Apám virág kötész és egy szál rózsa piaci áron kb 80 és 120 Forint közt mozog. :D ez a vörös rózsa legalábbis. a fehér drágább. :D De végül is van miből.. XD

A.J : "RékaBaba megint nagyon édes volt, és Tamás is nagyon rendes, biztos fantasztikus apa, és tök jó, hogy ilyen jóban vannak. :)" XD Apró botlásod volt ebben a mondatban drágám. :D Bár nekem is úgy hívták fel erre a figyelmem. :D RékaBaba apukáját Lacinak hívják :D Mondjuk néha én sem tudom melyik szereplőt, hogy hívják.... :D:D
"És annyira várom már, hogy vajon KisSebi vagy KisVirág lesz a baba, és milyen nevet kap? Norton Vettel pedig külön tetszik. :) (egyre jobban Jaime-őrült vagyok, ezért is, mert a spanyolhoz hasonlít: apa vezetékneve, anya vezetékneve, csak most fordítva)." :D Még magam sem tudom fiú lesz-e vagy lány. :D Én is először Apa-Anya nevet akartam, de melyik hangzik jobban: Norton Vettel vagy Vettel Norton? :D Szerintem az első. :D Az, hogy Jaime örült vagy nekem pedig egy remek jelzés a ficceddel kapcsolatban. :D

Réka: "Amúgy Sebit most nem szeretem,mert az utolsó pillanatban golyózta ki Massát a harmadik helyről:D( jaa nem mondtam még?:D nekem a Top az Massa:D kérlek,ne öljetek meg érte:D) de remélem mindketten dobogón lesznek!!!:D:D:D" :D Hát, ennyi Seb fan közt, ezt így benyögni... :D Bátor vagy :D A pasim és apám is Massa mániás és attól még, hogy Sebis ficc és nagyrészt mindenki Sebi fan attól még szerethetsz mást. :D Megváédelek a többiektől ha bántanának, bár kétlem, hogy piszkálnának. XD
" Gooffy,imádlak!! Forma 1es autóval közlekedő múzsa legyen veled!(L) " ez viszont tetszik, el is 'lopom', remélem nem haragszol meg. :D

Na kb ennyi. :D Majd ha eszembe jut valami írok még :D

IMÁDLAK TITEKET!!!

20 megjegyzés:

  1. Szia Gooffy :)
    A Lady folytatásának én is örülök :)
    Ami a Miss Nortont illeti: Szerintem kellenek az ilyen típusú fiúk, mint Csiszi. Kicsit olyan kitartó hősszerelmesnek tűnik, bár az erőszakosságából visszább vehetne. Akkor legalább nem vesztené el Virágot... Szóval a kitartásával nincsen baj, csak a kivitelezéssel. :)
    Hááát és a kedvencek: Tavaly még nálam is más volt a helyzet. Nekem Kimi volt a No. 1. :) Persze már akkor is kedveltem Sebit (mit is tehetnék, mikor német fiú a társam). És örülök, hogy olyan jó barátok Kimivel, hogy még így is tartják a kapcsolatot, hogy nem egy kategóriában versenyeznek. Ha pedig jövőre visszatér Kimi, nos akkor lesz két nagy kedvenc az F1 -ben. :) Egyébként Sebi mellett, még Kubicát kedvelem, a mai mezőnyből.
    Réka! Egy picikét megleptél a vallomással, de Massa szerintem egy nagyon jó ember. Jelenleg nincs sok ember akit kedvelek a Ferrariban, de Massa köztük van. :)
    Puszi Mindenkinek!
    Réka

    VálaszTörlés
  2. Jaj,amikor megláttam a címet...:P:P:P nyugodtan lopd el,örülök,h tetszik:D:D szóóval felpofozás lesz??:D:D:D hm,nem hiszem,h Sebi lenne,az túl egyértelmű lenne...Én Csiszi apjára tippelnék,mert most ,h virág feketelistás,nem jönne jól neki egy befolyásos ember pofozása:D vagy Csiszit pofozza fel Virág,úgy,h látja az apja,vagy valaki,aki továbbítja ezt az apjának:D



    Gondoltam arra is,h Sebi pofoz fel valakit,de aztán ezt gyorsan elvetettem,mert azért Sebi van olyan kemény,h ököllel menjen neki az embernek:D *lejátszódott lelki szeme előtt egy jelenet,h Sebi durcásan felpofoz valakit,és utána toporzékol,miközben hisztisen üvölti,h "te mocsok!"*

    szóval valakit elvesztünk...hm,Virágot és Evát gyorsan kihúznám. Virágot nem ölnéd meg még egyszer()ha jót akarsz xD),és Evát már megölted volna a késelésnél:D Sebit is kihúznám,mert akkor szinte biztos,h vége lenne a történetnek,és a Csillogó cirkusznál is jelezted azt,amikor a vége felé közeledtünk a történetnek.:D

    A csapat tagjain gondolkodtam...Tommi meg Ben vezeti a listám. Bennek könnyen baja lehet szerelőként. Tomminak még nem tudom,h hogy lehet baja,de vele mostanában nem történik semmi extra:D de még sokmindenki megfordult a fejemben...például Horner:D gondoltam,mivel ő kérte meg a Csillogó Cirkuszban virágot,h üljön be vezetni Kevin helyett,ezért most bosszúállás lesz,és megölöd Christiant:D(tudom,kicsit furcsa a logikám...)

    persze Csiszi is eszembe jutott:D ja és még így a végén beugrott valaki,aki ha meghalna,mindenki elkezdené kapkodni a levegőt: Kimi. mondtad,h nemsokára fel fog tűnni...remélem,ELtűnni nem fog:D

    Ciaronon gondolkodtam még...de neem,nincs olyan szerencsénk...xD

    huhh,azthiszem elég átfogó tippelés volt ez:D:D:D

    Csak óvatosan a gyilkolással,kérlek!:D

    puszi: egy rékád a sok közül:D

    VálaszTörlés
  3. Réka! itt Réka 2:D

    Nagyon régóta Massa a kedvencem. Szeretném hinni,h világbajnok lehet,de sajnos ahhoz túl pályafüggő. hangulatember a szentem:D:D és igen,annyira jó ember,imádom:D:D:D Amikor hungaroringen volt a balesete...:S:S:S: kint voltam,láttam,ahogy viszik a pályakorházba,és borzasztó volt.

    De akkor szerettem meg Sebit is...neki szurkoltam,míg massa nem volt. annyira emberi Sebi,annyira jófej:D:D:D és persze jól vezet:D:D:D

    VálaszTörlés
  4. Szia Druszám :)
    Óóóóh, nem hiszem, hogy ezt mondani kell Neked, de soha nem lehet tudni, hogy mit hoz a jövő. :) Na, meg egy kedvenc választása, nem azon múlik, hogy hányszoros VB. Én például sosem kedveltem Schumit... Massa pedig, ahogy felállt a baleset után. Nos nem sokan tudnák utána csinálni!!!!
    Én is kinn voltam. Soha nem felejtem el azt a pillanatot. És azt sem, hogy milyen hosszúnak tűnt minden egyes másodperc, amíg jött valami hír az állapotáról. :( DE felépült és az a lényeg!!!!
    Mint, ahogy a mai napig előttem van Senna balesete is. :( :( Az Ő halála úgy meg zavart anno (akkor még Tini rajongó voltam :D), hogy utána évekig nem néztem az F1 -t. :( Aztán egyszer csak leültem megnézni bátyámmal egy versenyt. Azt mondta, ezt most nézd meg, mert van egy új versenyző... Megnéztem és az új versenyző, rögtön pontot szerzett, amivel elvarázsolt. Kimi volt. :D

    VálaszTörlés
  5. Réka!

    Ez tetszik:D:D:D:D mmint a kimis rész:D:D sajnálom,h én nem láthattam az első versenyét...akkor még nem szerettem a Forma 1et:D:D:D rég volt,tán igaz sem volt!:D:D:D:D

    VálaszTörlés
  6. Szia Goofy!!!

    Fúhhh...már előre félek, hogy kit/mikor/hol/hogyan ölsz meg és nekem rögtön Kimi jutott eszembe vagy Tommi, de remélem hogy nem lesz igazam, már nagyon várom az új részt, a végén még én is konfliktus függő leszek...xDD
    A lady-t is nagyon várom már.

    Réka,nekem is Massa volt sokáig a kedvencem (most is az xDD),de Sebi első versenye óta egyre jobban "beleszerettem"xDD és amikor megszerezte az első pole-ját azóta oda meg vissza vagyok tőle,tavaly csak miatta néztem végig a futamokat,miután Massa balesetet szenvedett!!

    Réka-3!!!xDD

    VálaszTörlés
  7. húú micsoda Réka sorminta van itt:D:D:D

    VálaszTörlés
  8. Jahm...xDD Réka invázió van!!!:D

    VálaszTörlés
  9. ˝rég volt,tán igaz sem volt!:D:D:D:D˝ -na köszönöm szépen :D:D:D
    Persze értem ám a viccet :D:D És jót nevettem rajta :D

    VálaszTörlés
  10. :D:Dez egy pillanatig sem jutott eszembe :D:D:D:D:D

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Hát, Réka felsorolt egy 'pár' lehetőséget... Én még tippelnék egy Horner pofonra (mostanában nem egymás kedvencei Virággal.. :P), és ha dolgozni akar azt sem kéne.
    Tommi halálát nem tudnám elképzelni, de Kimi... hát, meredek lenne de ezt inkább elképzelhetőnek tartom. Csiszit is.
    Bár csillogó után szinte bármit. xD

    VálaszTörlés
  12. Na ha már a tippelésnél tartunk...
    Kimit én kihúznám a sorból. Még hozzá azért, mert ez a történet sok szálon egyezik a jelennel. Így, én inkább arra tippelek, hogy olyan szereplő hal meg, aki az ˝életben˝ nincsen Sebi körül. Persze itt nem Virágra gondolok, hanem Csiszire (ezt egyébként azért sajnálnám) vagy mondjuk Sebi sajtósára. (Ugyan van sajtósa és sokszor látjuk is mellette, de Brittának hívják) Erről a hölgyről jut eszembe, hogy pár hete olvastam egy cikket Róluk egy német pletykalapban, ahol összeboronálták Őket. Csak azért, mert sokat vannak együtt... :)

    VálaszTörlés
  13. Hát igen Rékám! :) Erre mondják, hogy csak az gondolja úgy, akit foglalkoztat az a bizonyos dolog. :D:D
    Egyébként nem idegesít a korom. :)

    VálaszTörlés
  14. :D:D:D A találgatások messze állnak az ötletemtől. :D Én is olvastam Britta és Sebi románcot, de kb annyira hiszem el mint az eddigi hülyeségeket amit a pletyka lapok megírnak... :D Britta pedig nem véletlen lett Anna. :D Egyik haverom nevezte el, mert szerinte az Anna jobban illik a csajhoz. :D De ettől még élő személyként tartom számon.
    :D egyébként Réka (uccsó) mondta meg a frankót.Olyant temetek el aki az én kitalációm, mert amit csak tudok az életből veszek át, és híve vagyok annak, hogy amit leírok az képes is megtörténni " Ördögöt a falra"....

    :D Olyan valaki fog meghalni akinek a halála felborítja Virág életét és nagyon meg is rázza.

    pusz!! :D

    VálaszTörlés
  15. Jesszus, ugye nem a kislány!!!!??? Őőőőt neeeee kéééérlek!!!

    VálaszTörlés
  16. Pakolás közbeni hirtelen ötletek Rékán kívül: születendő baba, Réka apja (Laci, ugye?) Réka apja érdekes lenne, ha a kicsi ott maradna velük, de a baba vagy Réka...
    Gooffy ez kegyetlen lesz...
    Naiv kis kérdés: kb. mennyi idő mire oda jut a történet? :$

    VálaszTörlés
  17. vagy Laci? vagy Virág szülei...de még Ben is lehet...vaaagy nem jut több az eszembe.:D ja még csiszi:D

    VálaszTörlés
  18. fú, hát nekem olyan ötletem van, hogy Eva-t fogja felpofozni, mert azt mondta, hogy Anna látta Virág után menni Csiszit, de ez talán nem igaz:)vagy legalábbis valami zűr van e körül:)
    Dóri

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok!!
    Egyre közelebb jártok :D Már itt-ott valami hasonlót olvastam is.. :D DE a megfejtés még nincs meg, illetve mintha valakinél láttam volna de nem vagyok benne biztos. :p :D

    Hát kb a futammal együtt 2-3 fejezet mire beüt a baj.

    Dóri Drágám, zűr az van itt bőven. :D Most majd a futam fejezetével a nagy része a helyére kattan. Kiderül még az is, hogy ki bántotta Evat. :D Nem nagyon szeretitek szegényt. :D
    Nem igazán fogják Sebiék megbeszélni a dolgot, sokkal inkább az egyikük fog ordítani a másikkal. :D Ide hozok majd képeket délután, mert tegnap a Red Bullosok megfürödtem a medencéjükbe :D A két hülye pilóta meg a kikötőbe úszkált. :D No comment. :DXD

    pusz!!

    Imádás (L)

    VálaszTörlés
  20. Ezer bocsánat, nem tudom, miért Tamást írtam :D :$
    Olvasgattam itt a komikat, és kb én is az elhangzott emberekre tippeltem halál-ügyileg, aztán, mikor írtad, hogy kitalált karaker lesz... Akkor valamiért Tamás-Laci ugrott be :D Vagy most még azt is eltudnám képzelni, hogy Virág elvetél. A pofon: Csiszire én nem gondolok (esetleg, hogy meghal), a valószínűbb a szememben inkább az apja, vagy Horner bácsi. Esetleg Sebbel úgy összevesznek, de az tényleg túl magától értetődő lenne. Vagy valamelyik újságíró esetleg?
    "Olyan valaki fog meghalni akinek a halála felborítja Virág életét és nagyon meg is rázza." <- így Tamás-Lacira, Rékára vagy Csiszire tippelnék, vagy még a vetélés, hiszen már elfogadta a babát és várja is.
    Na, ennyi voltam, most megyek, felrakom a kövi részt, amit megérdemeltetek (és igen, Gooffy, tudtam, mikor írtam, hogy remek jelzés lesz! :D )

    VálaszTörlés