2010. május 10., hétfő

Ha nem leszek, nem fogja tudni senki, sorsomnak mennyi furcsa titka volt.

Imádlak titeket! :D
Imádom mikor kérdeztek a fejezetek végén, mert élvezet belegondolni, hogy csak én tudom a választ :D EGOm az egekben tudom XD
Tök jó, hogy mindenki hosszú komikat ír! :D Szóval IMÁDLAK TITEKET!!
Nem vagyok berúgva, ne higgye senki! :D beszívva se... :D
Rossz napom volt :( Írtam bioszból, pedig egy percet se készültem rá :S.... Amire készültem abból meg nem írtam..... Angoltól gyomor idegem van, Oprendszer uncsi volt... -.- Persze a tanár úrtól megkérdeztem, hogy hányasra állok és fa arccal közölte, hogy bukásra... Ahhoz képest nem rémlik, hogy lenne egynél több karóm :D Megint szivat, csak hogy készüljek. -.- Azt lesheti, hogy tanulok hálózatokat szerdára... :D ( informatikusnak akarnak tanítani, csak nem megy nekik. Elég nehéz meggyőzni, hogy aazt úgy van ahogy mondják. :D Örök kötekedő és kérdező vagyok. :D ) Oprendszeren DOS, WINDOWS, P2P veszünk... Én már kiborulok, ha itthon meglátom a gép bekapcskor a windows feliratot. :D

Na a Miss kapcsolatban:
Többen írtátok, hogy jól megírtam pedig nem is láttam. :D Az összes érdem azé aki az egyik oldalnak írta az összefoglalást a futamról(időmérőről), körönként! :D Az időmérőből talán 3 percet láttam :S össze-vissza... A futamnak meg a rajtját meg az utolsó 15 kört láttam... Pont mikor Sebi fékjei szét mentek. Téptem is a hajam rendesen... :D

Aztán többen kíváncsiak vagytok arra, hogy Evaval ezt ki művelte. Valószínű, hogy erre még várnotok kell, mert még magam sem tudom :D:D Nekem is csak ötleteim vannak. Majd ahogy hozza a dolog, de páran közel jártok a megoldáshoz. :D

Réka írta: "Rám hoztad ám a frászt, mikor Virág rosszul lett. Hirtelen lepergett előttem, hogy mi jöhet, de szerencsére időben került orvosi kézbe és nem vesztették el a babát." Te aszisztáltál a baba körüli mizériához, szóval félhetsz :D:D Gondold csak végig mi miben (sokszor) szörnyűség van leírva... :D Még egyszer meg sokszor köszi érte!! :D

Témába hoztátok még azt is, hogy Sebi rosszul szerepelt, és így jól össze lett egyeztetve azzal, hogy nem Virág koordinálja. :D Megsúgom ezt totálisan véletlen. :D Én már csütörtökön tudtam előreláthatóan, hogy nem tudom megnézni se az időmérőt rendesen se a futamot. :D Akkor jutottam arra, hogy Virágot kivonom a forgalomból a hétvégére, csak a hogyant nem tudtam még.. Aztán megláttam, hogy Sebinek nincs jó kedve, és azok a műmosolyok! Te jó ég... Úgy döntöttem, valami bajt okozok és akkor megvan a szomorúság oka is.

Réka,az örök konfliktusfüggő. Ezen nagyon nevettem. :D Azt írta, (és bocsánat, hogy nem másolok, csak pár szóval egyszerűbb leírnom) hogy szerinte túlságosan megszerettem a karaktereket és ezért nincs komolyabb veszekedés és jó lenne egy komolyabb vita. Ki mondta, hogy Virág megérzése a "Szent a béke" dologgal helyt áll? :D De az igaz, hogy messze áll tőlem, ez a "gyűlöljük meg egymást, mert rossz voltál" dolog. Pontosan a sablonosság miatt. Egy kapcsolatban nagyon nehézségek vannak és nagyobb fájdalmak, mint az, hogy ott hagynak. Főleg, hogy egy harmadik száll (baba) is bekapcsolódott most. Lesz itt még minden. :D

A.J mérgelődött egyet... :D Én is dühös voltam egyik nap mert 4 oldalam veszett el. :D Ugyan azért nem olvasom át a fejezeteket amiért te nem tudod megírni még egyszer olyan jól a komentet. Mondjuk, nem kell neked magyaráznom, hiszen te magad remek író vagy! ( Ha végig olvasnám a fejezetet, hogy a hibákat kijavítsam, akkor mindenhol bele irogatnák és vontatott és erőltetett lenne.) Aztán írtad, hogy nem értesz egyek Horner bácsival, mert, hogy legalább ott ülhetne mellette. Horner bácsi nem tiltotta meg, hogy Virág ott legyen és oda menjen, csak Johj futkos fejette, számol és taktikázik. Virág simán oda mehet Johnhoz és nyakon vághatja, amire lesz is majd példa, ezt elárulom. :D
" Annyira jól le tudod írni a dolgokat, és azt hiszem, ez az egyik ok, hogy miért szeretem/jük annyira a részeid!" Háááát, öhöm.. picit elpirultam.. ( szinte lehetetlenség zavarba hozni... :D )

Dóri nagyon okosan jött rá elsőként( Később pedig Liloo is írta), hogy (" ja, és azt akartam kérdezni, hogy Sebi honnan tudta meg a faházas, köntösös, Csiszis dolgot?" ) Csiszis dolog nem derült ki. Ebből még lesz bonyodalom, az eddigi legnagyobb. :D Nem véletlen nem derült ki.


Volt már róla, szó, csak senki nem jelezte, hogy mikor és hol lenne jó neki, így felhozom megint, mert mostanában ugyan nem de nyár elején rengeteg időm lesz. Szóval: Még régebben megszavaztátok a blogtalit, hogy élőben is találkozzatok velem illetve egymással, így kérdezem ismét, hogy júniusban kinek és mikor lenne jó. Vagy én benne vagyok abban is, hogy hungaroringre szervezzünk meg egy közös kimenést, vagy ha valaki vállalja, akkor hűs szobában egy futamra össze ülhetünk. Én mindenre vevő vagyok :D

Legyetek Jók ha tudtok!! :D

Pusz! IMÁDLAK TITEKET! :D

5 megjegyzés:

  1. Szia Gooffy :)
    Háááát tény, hogy adu ász van a kezedben. :) De jó ez így, ennek így kell lennie... Nem bánom, sőőőőt :)
    Közös találka?? Ez nem rossz ötlet :) Csak lehet, ezer felé lakunk :( A Hungára egyébként nagy valószínűség szerint megyek...
    Ügyi légy azért a Suliban:)
    Én is imádlak,
    Réka

    VálaszTörlés
  2. H.ringre én is megyek...bár még nem tudom, hogy bíróként vagy nézőként...attól függ, hogyan lesz beom...am. nekem jó a Jún. ha nincs rendezvény...

    VálaszTörlés
  3. Szia Gooffy!

    A közös találkában én benne lennék!!!:P:P:P bárhol,bármikor(mmint a bármikor nálam a szóbelik után van...xD) Hungaroringre én tuti megyek,már megvannak a jegyeek^^:P

    Hóhóóó...nagy bonyodalom lesz a csiszis ügy miatt???:P:P:P:P örül az én kicsiny konfliktusfüggő szívem^^ persze,így is imádom a történetet...Virágot minden formában bírom,versenyzőként,mérnökként,íróként:D:D:D

    Amúgy egyszer szívesen látnám azt,h hogyan ismerkedett meg Virág és Sebi:D főleg a Csillogó Cirkuszban:D annyiszor elképzeltem már:D:D:D persze ezzel nem újabb munkát akarok akasztani a nyakadba( elég aktív vagy így is:D:D:D),csak bejáratott fanfiction-olvasóként mindig előjön belőlem a "mi lett volna,ha" meg a "milyen volt/lesz,mielőtt/miután" -ösztön:D
    ezért elnézést kérek:D:D

    Imádlak,így tovább!
    Réka 2 :D

    VálaszTörlés
  4. Drága Konfliktusfüggőm! :D
    Ha téged ez ennyire érdekel és szerzel magad mellé legalább 4 ember akit érdekel, akkor megírom. :D A Csillogó Cirkusz megismerkedést nem garantálhatom, mert az már az én időszámításomban régen volt, de rávehető vagyok minden marhaságra. :D
    A Miss hez írt párbeszédeden pedig én is iszonyatosan nevettem. :D ˝"Anyuu,én nem akarok spenótot enniii!" "Kuss":D
    XD

    A találkán még gondolkodom. Az irásbelik elhúzódnak júniusban, nekem a végén van a szülinapom.. azon a héten szerint KO leszek :D Várom az ötleteket! :D
    Gondoltam arra, hogy Július 3-án lehetne poénból csinálni az összejövetelt ( Sebi szülinapja )
    :D Vagy előbb. Teljesen mindegy. :D

    puszancs

    VálaszTörlés
  5. Szia Virág!!!

    Az összes eddigi történeted nagyon tetszik,szemmel követem a honlapjaid/törijeid történéseit...bocsi hogy eddig nem írtam,de a megfogalmazó képességem nem a legjobb (láthatod xDD)...de a 4 másik olvasóba én is csatlakozok,kíváncsi lennék hogyan ismerkedtek meg :)
    Én is imádlak,Réka-3 :D

    VálaszTörlés