2010. május 19., szerda

Ha nem maradhatok veled, belepusztulok. Legyöngül az immunrendszerem, és végez velem valami tífusz.

Na helloka !! :D
http://jatekok.oldal.info/play/367/%C3%BCgyess%C3%A9gi/Bubbels3 ezzel játszok már egy ideje.. XD csak nem tom miért.. D:D:

Ma Kihívás Napja volt a suliba.. :D Nekünk az volt a kiívás, hogyan meneküljünk meg a mozgás elől. :D Egyszerűen megoldottuk végül.. :D Beültünk a 8-as elé ( Ami a pasim osztályterme :D és mellesleg nem bírom az osztályát, mert full fiú osztály, és mikor még pecsételni voltunk ott a gólyaavató miatt elegem is lett abból az osztályból.. :D A "szia cica van gazdád'tól mindent elsütöttek... :D ) XD e Tesi tanárnő párszor eljött ott és elég csúnyán nézett ránk. A volt matek tanárom, meg be is szólt, mert mertem egy puszit nyomni a pasim szájára.. XD -.-
Vettünk egy ilyen dobozos szerű fagyit.. :D amit normális emberek kiskanállal vagy villával esznek. :D XD Mi jobb hián kézzel ettük XD XD tök komoly volt mert mindenhol fagyisak voltunk!! :D XD Reni & Peti&Én XD Nagyooon komoly volt.

Ma megcsináltam magamnak a hangulatot hozzá, és megírtam a fejezet végét... Ezt a részt régen megálmodtam... Bele is akartam írni a Csillogóba, de valahogy kimaradt...


Asszem most így ennyi. A fejezettről már mindent tudok. :D

Peti légy oly szíves, és ha már olvasgatod a blogom amit orvul meglestél akkor már legalább írj komit :D Vagy legalább valami véleményt formálj, ha csak nekem akkor is! :D -.-
(Aki nem vágja a dolgot: Peti alias a pasim, itt volt egyik nap és kileste ezt a blogot. :D Azóta megnézegeti.. :D És néha megjegyzi dolgokat -,- :D )

Ja.. elkezdtem írni a Misses megismerkedést... :D:D Ide fogom feltenni. :D
Arra gondoltam, hogy felrakom azokat a hülyeségeket amiket a ficcbe is beleírtam. :D Mind megvan külön txt-be :D :D Marhaságok.. :D De pont ma olvastam végig őket, és kíváncsi vagyok emlékeztek-e rá, hogy mikor hangzott el a történetbe :D Benne vagytok egy iylen kis marhaságba? :D (én se emlékszem mindre ez a poén)

Pusz
IMÁDLAK TITEKET!!

8 megjegyzés:

  1. óóó ez jóóó:D:D:Dpersze h benne vagyok!!!!:D:D:D

    Kedves Péter,ha nem hagysz kommentet,velem gyűlik meg a bajod...xD


    jaj,úgy várom a részt...^^

    puszi: egyrékád

    VálaszTörlés
  2. Hello Szia...
    Most látom irom kell ....
    Elmondom elöször hogy én vagyok a
    Virág mostani Pasija :D
    és másodszor engem már 5 csaj megakar verni :D
    harmadszor nyolcas terem az jo :D
    negyedszer jégkrémes jelenet az durva volt:D
    Na Pápusz XD
    ui. Egerszegi Csaja 4ever :D

    VálaszTörlés
  3. úúú maga Sebastian Vettel írt nekünk:D:D:D "Virág mostani pasija" :D:D amúgy én mostmár nem akarlak megverni:D:D

    VálaszTörlés
  4. :D::DD:D:D
    LOL tényleg. :D
    Erre nem is figyeltem fel. :D De rám gondolt. :D Aki nem tudta eddig, én is virág vagyok az életben. :D Bár itt Gooffy mindenkinek. :D XD Neeem bántjuk a Petit. :D Nevelem én eleget szegényt. :D

    Na megnyugodtatok valamennyire, hogy nem a szívetekhez közel álló személy halt meg?
    Mert ha megnyugodtatok akkor izgulhattok ismét. :D

    puc

    VálaszTörlés
  5. Először is... Üdv Peti közöttünk :)
    És milyen jó, hogy fiú is olvasgat minket. A minap dicsértük Sebi formás hátsóját... :D Biztosan ˝épeszűnek˝ tart minket :) Pedig hát ami igaz, az igaz. :D
    Gooffy! Naná, hogy benne vagyunk! Mondjuk azt nem ígérem, hogy mindenre emlékezni fogok, de majd igyekszem. :)
    Puszi,
    egy másik Réka

    VálaszTörlés
  6. LOL :D
    én a találgatósdiba benne lennék, és most megyek olvasni! O_O KI HAL MEG? :O

    VálaszTörlés
  7. tudom Gooffy,hogy Virág vagy...:D de ez nagyon magas labda volt,nem hagyhattam ki...:)

    VálaszTörlés
  8. ajjaj,miért izgulhatunk??? ez nem is AZ a halál volt??jaj nee,nem lehetsz ilyen gonosz...:D:Dmondjuk sejthettem volna,mert úgy írtad még régen,hogy valakit elveszítünk a szereplők közül...szóval ez csak altató volt?:D

    VálaszTörlés