2010. május 21., péntek

A szerelmes kiköpi, a nagyon szerelmes lenyeli, a hivalkodó gargalizál

Na találjátok ki, hogy Ki? Mikor? Kinek/kiknek? mondta! :D

1, "Ebben a hajtásban nincs időm fáradtnak lenni."

2, " Akármi megy tönkre, valaki mindig előre tudta. "

3, " Az ifjúkori romantika megköveteli, hogy radikálisak legyünk. "

4, " A férfiak buggyantabbak, mint a kéthetes ráksaláta egy szép júliusi napon."

5, " Tévedni emberi dolog, de azért velem is előfordulhat. "

6, " Együtt akarok élni vele! Akár egyházi áldással, akár anélkül! Látod? Ezt tette velem! Nemrég hallani se bírtam frigyről, gyerekről! Nem gondolod, hogy lezüllöttem? "

7," Az csak duma, hogy a szív tud a legjobban fájni! Szentimentális hanta! Aki ezt elterjesztette, annak még egyik golyója se fájt, nemhogy mindkettő, plusz a jogara!"

8," A szerelem egyenlet két ismeretlennel. "

9, " - Ön az egyetlen ember, aki önt valaha is zsenialitással vádolta.
- Viszont én vagyok az egyetlen ember, akinek a rólam alkotott véleményére adok is valamit. "

10, " Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb. "

11, " Öregem, Te egy igen komoly érv vagy az abortusz mellett."

12, " Az ígéret szép szó, de a Landwirtschaftshaustellungen még szebb! " ( Ha tudja valaki mit jelent a szó, megsúghatná nekem XD )

13, " A borosta nem szúr, csak tudni kell a megfelelo oldalra születni. "

14, " Az íratlan szabályokat mindig analfabéták írják. "

15, " Ihatatlan kávé nem létezik, csak akaratgyenge ember!"

16, " A sportot sosem késő elkezdeni, ... úgyhogy én még várok. "

17," Én soha nem leszek híres. Nem csinálok semmit. Semmit,de semmit. Régen még rágtam a körmöm, de már azt sem csinálom. "

18, " Nem az a baj, hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés. "

19, " A férfiak nem csupán szexbombára vágynak. Olyan nő kell nekik, aki szellemes, okos, intelligens, vidám, érzékeny, kitűnően főz és mellesleg szexbomba is. "

20, " Engem nem lehet elképzelni, engem ki kell próbálni! "



:D Na ha mind a 20-ra rájöttök akkor bravó!! :D Van még jó sok, szóval ha megy és szeretnétek hozok még :D

:D Kellemes gondolkodást! :D

Pusz!!

4 megjegyzés:

  1. a 11es és a 13-as egyből beugrott...:D:D a 11est virág mondja az egyik versenyen a red bull büféjében tartozkodó parasztnak,ha jól csal az emlékezetem...:D

    a 13ast Seb mondta virágnak amikor nyaggatta,h borotválkozzon meg.

    szinte biztos vagyok benne,h a 15öst is virág
    mondta,de hogy kinek... xDazt nem tudom:D:D:D
    meg sztem a 20ast is ő mondta,talán csiszinek? nem tudom:D

    a 4est asszem virág mondta Evának...xD
    a 6ost is tuti virág mondta...xD

    a 16ost talán Csiszi mondhatta...xD(kb egyikről sincs tuti tippem,csak halvány sejtésem..xD)

    a 18asnál vmiért Horner és virág ugrott be...

    ennyire tellett tőlem,mert közben még Pannónia Fesztre is készülök,szóval nem vagyok itt teljesen:D:D: igyekszem nem puskázni a továbbiakban,de furdal a kiváncsiság...xD

    puszi: Réka 1vagy 2vagy 3 ;) (L)

    VálaszTörlés
  2. De jó kis játék, hát megpróbálkozok vele, de nem mind fog menni:
    1. Virág mondta, egy interjúban vagy nem?
    2. talán Ben
    6. Virág Eva-nak
    7. az Kimi volt, és Virágnak mondta
    8. Virág Sebinek
    10. Ben volt és elég sokan voltak ott, de inkább Virágnak címezte
    11. Virág volt és egy srácnak mondta a home-ban, aki belekötött Virágba és Sebibe
    12. Sebi Virágnak a kocsiban ("az ígéret szép szó"):D
    13. Sebi Virágnak
    15. Virág Seb-nek
    16. Csiszi Virágnak
    19. szintén Csiszi Virágnak
    20. Virág a srácoknak a buszon a kiránduláson

    na jó, hagyok a többieknek is valamit, hirtelen ez jutott az eszembe:D

    Dóri

    VálaszTörlés
  3. Nos: igyekszem nem lesni az előző kommentekből. :D
    Kezdem a 11-essel, amit Rékától már ki lestem. (azt hiszem, Réka, nem nézem meg, mert akkor a többit is elolvasom.:D)
    1: Virág mondta talán Sebinek
    4: Eva mondta Virágnak
    5: Virág mondta, de nem tudom, kinek
    6: Virág mondta Evának
    9: az interjún hangzott el Virág szájából, nem?
    11: már elhangzott, Virág szólt be a büfében az újságíró csávónak
    12: Virág mondta Sebinek, vagy fordítva?
    14: szintén Virág mondta a büfében az újságíró csávónak (azt hiszem)
    15: Virág mondta Sebnek, mikor Seb nem tudta meginni a kávét :D
    17: Csiszi mondta Virágnak
    20: Csiszinek mondta Virág :D (az nagy volt! :D)

    Ezeket tudom fejből, azaz ezekre emlékszem. :D A többiről fogalmam sincs. :D Remélem, nem olyan rossz eredmény! :D És még ilyet!!!!!!!!!!! :D (L)
    puszi, A.J.

    VálaszTörlés
  4. Szia Gooffy :)
    Na ezt a harcot feladtam... :) Pedig esküszöm, hogy minden részt olvastam. :D De azért az idézetek jó nagy többsége, meghaladja a képességeimet. :D :D
    Puszi, Réka

    VálaszTörlés