2010. május 24., hétfő

Az időhiány valójában a fontossági sorrend hiánya.

Hát jaj.
A folytatás fele megvan Missre és Ladyre is megvan már a java. :D Szóval, időm nem volt sok, de holnap és szerdán megírom őket!!

Az idézetetekre egész jól emlékeztek. :D Sajnáltam Réka, hogy feladtad. :D
Megmondjam a megfejtéseket? :D

MyVipen bejelölt egy csávó. Ez még nem nagy cucc, de rám akadt és nem tom lezárni ami már gáz, főleg hogy pasim van XD

Megint adok előzetest, hogy legyen min aggódni (szemét vagyok?:D ) ( Úgy döntöttem hozok egy idézetet)

"- Gyere Csillag. – kapta fel Rékát és eltűntek az emelet felé.

- Hogy lehet valaki ennyire szerencsétlen? – kérdeztem hahotázva Hópehelytől. – Ne edd azt a valamit, mert még a végén kiderül, hogy mérgező. – hessegettem el a macskát a tésztától. Óvatosan kóstoltam meg a maradék tésztát ami nem ömlött ki.

- Ez minden csak nem palacsinta tészta. – öblítettem ki a számat. Kíváncsi lettem volna, honnan vette ezt a receptet.

Pont végeztem a takarítással mire leértek a reggeli készítők.

- Drágám, te honnan vetted, mi kell a palacsintába? – néztem Sebire míg előszedtem a hozzávalókat.

- Réka azt mondta tudja. – mutatott a lassan 5 éves kislányra. "
.......

"- Virág, ha ott vagy vedd fel, vagy majd hívj vissza kérlek. – mondta Guill ideges hangon.

- Szia, mi történt? – vettem fel a telefont. "

:D Ennyi, többet nem mutatok. :D Meg ennyi van megírva... :D

Pusz!!
Imádás!


(( Vettel és Glock válaszol a rajongók kérdéseire

A Hockenheimring különleges szolgáltatást nyújt az internetes oldalára látogatóknak: Május 27-én, csütörtökön két Formula-1-es versenyzővel chatelhetnek az érdeklődők, élőben.

Időbeosztás
14:30 – Sebastian Vettel
16:00 – Timo Glock

Akinek van kedve ideje, és német nyelvtudása mehet faggatózni! :D Nekem se időm nem lesz csütörtökön és németül nem tudok. :D Ha valai felnéz, majd meséljen lécci! ))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése