2010. május 29., szombat

Az élet nem olyan, mint egy könyv, mert nem rakhatjuk félre, hogyha elfáradunk vagy megunjuk.

Sziasztok!

Lassacskán készül az új fejezet, és a Ladyt is írom közben, csak lassan haladok.

puffancs kérésére pedig képek Fabian Vettelről!



Ha gondolod még van pár kép valahol róla a gépemen, előkeresem neked, ha ez a kettő nem elég! :)

A mai időmérőről inkább nem írok semmit. Már nem Seb VS pilóták hanem Sebi VS technika... ez a Schumis sárgázás is a végén... Teljesen lehangolt vagyok tőle... Most ért el a rossz kedv miatta, mert ma a Petinél voltam időmérő alatt is :D

Voltam Kaland parkozni csütörtökön... ISZONYÚ JÓ VOLT!! Nagyon jó volt, de nagyon kifacsart voltam pénteken és tele vagyok kék-zöld foltokkal meg sebekkel, de ajánlom mindenkinek a Zamárdi kaland parkot!! Utána mondjuk fürödtünk a Berényi parton a Balcsiba is :D Na attól meg beteg vagyok XD meg talán rásegített az 5 gombóc fagyi is. :D

szóval hulla vagyok, de írni fogok továbbra is és köszönöm a kedves szavakat! Igazán jól estek!! :)

IMÁDLAK TITEKET!!! (L)(L)(L)(L)(L)(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése