2010. május 18., kedd

Beszélgetés van csak; nincsenek jó kérdések és rossz kérdések. Ellenben vannak találó válaszok, és balul elsültek.

Sziasztok!! :D

Arra gondoltam, hogy adok nektek egy ilyen feladatot:
Ha Virág Norton élő személy lenne (ebben a posztban és minden valós lenne ami a Miss Nortonban van ) Mit kérdeznétek tőle? :D Persze úgy, hogy akkor nem ismeritek ennyire a lelki világát, csak amint kívülről láttok. :D

Ez nekem fontos, mert lesz egy interjú a következő fejezetben, én annyi kérdést én nem tudok kitalálni, és így ha valami nem tiszta nektek akkor arra is rákérdezhettek. Nyugodtan lehet a munkájába belekérdezni és akár a kocsi felépítésébe is, vagy a szabályokba. Véleményt kérni valamiről. Bármit. :D Csaponghat a fantázia.


Ne tudjátok meg mennyire fáradt vagyok :D Rossz az idő... fáj az ízület a bokámba, ami gáz, mert holnap Kihívás Napja van a sulimban. Tuti haza jövök róla.. vagy nem tom :D

Kövi Missről: Virág megtalálja a módját, hogy Ciaront, hogy kaphatja el és lesz ugye ez az interjús dolog.. Aztán pár napot Vettel szülőkkel töltenek majd :) KisRékával kiegészülve! :D
És Virág megkapja a halálhírt... Na de vajon kinek a halálának a hírét? :D
Itt már nagyban találgattatok, páran közel jártatok hozzá vagy mondtátok is talán. Kíváncsi vagyok majd a reakciótokra. :D Csiszi egyenlőre nyugton marad, de ez a vihar előtti csend a számára. :D
És a pofon is elcsattan... :D Hogy ki adja kinek, majd kiderül :D

pusz!!
IMÁDLAK TITEKET!!! :D

5 megjegyzés:

  1. szia!

    én megkérdezném tőle,hogy a spanyol nagydíjon mért nem ő volt Seb mérnöke...mert ha újságíró lennék,akkor szeretném ezt tudni,mert nem hiszem,h nagyon magyarázták.
    most nem avyok a topon,szóval csak ez jut eszembe...xD

    húú,megkapjuk a halálhírt...hogyha Réka velük lesz,akkor ő nem lehet...de Laci még mindenképp...

    Csiszit sem hiszem,mert azt mondtad h egyenlőre nyugodt,de mjad megint elkezd ugrálni,szóval nem hiszem,h vége lesz az életének:D(hacsak Seb meg nem öli...xD)

    vaaagy Virág rokonai közül valaki. több tényleg nem jut eszembe,ma nem vagyok tippelős formában...xD

    Várom nagyon a részt! kb mikor lesz amúgy?:P

    puszi: Az egyik NagyRéka

    VálaszTörlés
  2. Azt kérdezném meg Virágtól, hogy Seb előtt kinek volt a versenymérnöke és mi a különleges Seb-ben?:)
    Dóri

    VálaszTörlés
  3. én megkérdezném hogy változtatna-e valami szabályon..:D nemtom miért..:D
    megaakrsz ölni vkit? ajajj.. hát én is Lacira tippelek.. az egyik részbe mondta h elégedett az életével.. gyanúúús.. aztán kitudja.:)
    Mira

    VálaszTörlés
  4. Jajjj... így Laci egyre gyanúsabb... :(
    Az első kérdésem Réka már elmondta. :) A másik, amit kérdeznék, hogy mennyire zavaró vagy éppen nem, hogy nem csak versenymérnöke, de szerelme is Sebinek? Mennyire félti egy-egy futamon, illetve nem rossz-e az érzés, hogy esetleg valami baja történhet, pont Virág hibájából. (próbálok egy vérszívó riporter fejével gondolkozni :D) Ehhez kapcsolódóan én riporterként biztos rámennék még a kapcsolatukra: gyereket akarnak-e, házasság, milyen, hogy munka-kapcsolat is van köztük?
    Vagy milyen érzés majdnem egyedüli nőként részt venni a cirkuszban? Akkor hogy jönnek ki a csapaton belül a többiekkel (szerelők, Ciaron, Horner, ...)?
    Most egyelőre ennyi, ha eszembe jut valami még, leírom. :) Remélem, tudtam segíteni! :D
    puszi, A. J.

    VálaszTörlés
  5. Szijjja :)
    Óóóóh olvasom, hogy jön a halálhír :(
    Egyetlen tippem kicsi Réka apukája Laci. Persze ezzel felvetődik, hogy a kislánnyal mi legyen a továbbiakban. Hiszen nem utazhatna velük mindenfelé. Óvoda, Iskola stb... Persze kár ezen filóznom, mert lehet olyan bakot lőttem, mint egy háááz. :D
    Ami a kérésem lenne Virághoz: Én azt kérdezném, hogy mit próbálnak tenni a következő futamig, annak érdekében, hogy Sebi megelőzze Markot gyorsaságban. Mert valahogy úgy tűnik, hogy a fejlesztési csomag, amit Barcelonában kaptak meg, jobban ˝fekszik˝ Webbernek... :(
    Most ennyi, megyek dolgozom tovább. :)
    Millió puszi,
    a másik Réka :)

    VálaszTörlés