2010. május 9., vasárnap

Az élet szar, de a grafikája nagyon ott van!

Leesett az álam!!! 10 kommentt kaptam ismét. :D Tetszik, hogy találgattok :p

Liloo: Nem haragszom, hogy nem írsz az összes alá. Örülök, hogy végre már lassan az írásbelik végére érsz/értek. Eva&Sebi? A legtöbben azt mondják nem csalja meg Sebit, te pedig egyből falnak mész ezzel az elmélettel. :D Réka és Dóri is osztják a véleményed.

IGAZATOK VAN MERT: Eva nem akarja elmondani Virágnak kivel csalta meg Tommit, és picit kapkodottnak tűnik, hogy elmondja a gyűrűt, és bemártja Sebit.
DE: Eva bárkivel lefeküdhetett amit utlóg megbánt és szégyenli Virág elől. A gyűrűt pedig elmondhatta azért is, hogy virág felkészüljön rá lelkileg, hiszen ismeri annyira a barátnőjét, hogy tudja a reakcióját.
IGAZATOK VAN mert: Sebinél tűnhet úgy mintha lelkiismeret furdalása lenne és azért akarja az eljegyzést.
DE: Sebit Virág mindig kisfiúnak egy kisgyereknek jellemzi. Az a kisgyerek szerintetek nem állna bűnbánóan oda elé vallana színt?

Remek találgatás. :D Amiket leírtam, nem jelentik azt, hogy nem igaz a találgatás, de azt sem, hogy igaz. :D Csak gondoltam adok gondolkodni valót. :D És egyet szögezzünk le. Eva tényleg jó barátnője Virágnak!

Réka: Drága Rékám! :D Dehogy tartsd magadba! Írd le nyugodtan mindegy egyes gondolatodat, találgatást, bármit! Imádom olvasni a találgatásaitokat. :D
"A közös szoba, na meg a többi érvetek is állja a helyét.
Már csak Sebiben bízhatunk, na és persze Gooffyban :) " (ezt most írtad)
:D Bennem ilyenbe ne bízz. :D Csillogó Cirkusznál is bíztatok.... :D:D


Tegnap ne tudjátok meg mekkora kalandba vettem részt! :D Barátnőmmel Berényből jöttünk haza Keszthelyre, de nem szálltunk át Szentgyörgyön és Nagykanizsán kötöttünk ki XD Kanizsán azt összes Kalauz rajtunk nevetett meg mi is magunkon. :D Vissza jöttünk szerencsésen Szentgyörgyre, és a kaller végig ott ült mellettünk el ne felejtsünk leszállni XD Szentgyörgyre meg az egyik haverom jött értünk :D Anyán sírva nevetett az egészen meg barátnőm anyukája is így nem volt balhé szerencsére XD
Nagyon vicces volt. :D Kb 5 perc volt ami pánikkal töltöttünk a vonaton. :D Sávolynál jöttünk rá, hogy valami nem oké... :D Utána már csak nevettünk az egészen... :DD:D

6 megjegyzés:

  1. Hát gratulálok, azt hiszem, nem is te lennél! :D Szerencsére azért hazaértél épségben. :)
    Az Eva-Sebi párosításra én is gondoltam, de az valahogy annyira lehetetlennek tűnik. Nekem, legalábbis. :) Tényleg kíváncsian várom, hogy mit hozol ki belőle. :D puszi!

    VálaszTörlés
  2. Szia Googffy :)
    Már, hogy ne bíznék Benned! :) Én vagyok az olvasó, Te pedig az író!
    A másik... Bízni kell, mindig mindenben, ameddig csak lehet!! És persze ameddig van értelme.
    Egy kicsit off, a regény miatt: Nem tudom láttad -e, de Sebi nemrégiben nyilatkozott a német RTL műsorában, hogy mai nap tökéletes lenne, a német Himnusz lejátszására, mert ma van Anyák napja. (Németországban, május második vasárnapján ünneplik) És utána nem sokkal volt egy bejátszás, amin üzent minden férfi és fiú nevében és minden jót kívánt az Édesanyáknak. Aranyos momentum volt, olyan igazi Sebis. :) Puszi

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    fúú azt tudtam, hogy most van ott anyák napja, de azt nem hogy üzent! :) Köszi az infót!
    Mondjuk a történet szempontjából, nem hiszem, hogy igazán érdekes. Majd meglátjátok.

    A.J :D XD De azért poén! :D Buli volt kitalálni, hogy jutunk haza. :D KB a Kínai nagydíj után is így érezhették magukat a csapatfőnökök csak több emberről kellett gondoskodniuk. :D

    A bizalmat pedig köszönöm.
    Pusz!

    VálaszTörlés
  4. Szia.
    Nem is mentem falnak az elmélettel :D Csak leírtam h mi jutott eszembe :D Am még mindig tartom magam ahhoz h én ezt is el tudom képzelni :D De nem akarom h ez legyen :( Az akkor és ott elvágna bennem mindent ami Sebi miatt alakult ki :(

    Jajj azok ti voltatok??? :D Apukám Szentgyörgyön kalauz :D Megjegyzem nem ő volt a vonaton, csak egyik munkatársa mesélte reggel a storyt :D:D Azért gratulálok ügyesek vagytok :D Bár olyan már velem is volt h a Keletiben felszálltam egy Miskolc felé közlekedő vonatra a Kanizsai helyett xD

    Na pussz: Liloo

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok
    Eeeeez mekkora már :D
    Gooffy elfelejt átszállni egy másik vonatra, amit Liloo hall otthon, majd itt olvassa, hogy személyesen ki is volt az. :)
    Egyébként nálam is volt már közlekedési ˝baleset˝. A hamburgi főpályaudvaron hosszú peronok vannak, így szokott olyan lenni, hogy az ˝A˝ részéről máshová megy a vonat, mint ugyanazon peron ˝B˝ részéről. Nem figyeltem, így rossz vonatra szálltam és Husum helyett Flensburg felé indultam el.:D Szerencsém volt, mert a vonat még egy helyen megállt Hamburgban, ahonnan visszajutottam a főpályaudvarra és onnan már egyenes utam volt a jó irányba. :)
    Pusziiii

    VálaszTörlés
  6. :D:D:D:D Ez nagyoooon kész :D:D
    :D Mindenkinek van akkor élménye örülök neki XD Mondjuk mi még ma is azon röhögtünk... :D:D

    VálaszTörlés