2010. április 28., szerda

Ne várjunk a nevetéssel, amíg boldogok leszünk, mert különben félő, hogy meghalunk, anélkül, hogy nevettünk volna.

Végül is, az élet hullámvölgyek sokasága. Nem? Eldöntöttem, nem rágom magam. Majd rágja magát, az akinek nincs jobb dolga. :D
Azt kijelenteni, hogy vidám vagy, vagy jó kedvem van, erős lenne, de próbálkozom, ami már piros pontot érdemel.

Nem árultok el nagy titkot, ha azt mondom, hogy a folytatás eleje már megvan, így már tudom, hogy mi jön. ( Mint mondtam, a fanficet én csak gépelem. A történetet már réges-rég nem én irányítom) Megremegett a kezem, hogy valakinek baja lesz. Komoly baja. Halált nem terveztem, annyira, azért nem vagyok szemét, hogy másodszorra is megöljem Virágot. Sebi más tészta... :D De persze erre is van egy elvem. Miszerint: Aki az ördögöt festi a falra... Ettől függetlenül még lehet bármi, ne bízzátok el magatokat. :D Meghalni senki sem fog, ennyit azért elmondok. :D

Mindenki osztotta a nézetet miszerint, Sebit megnézte volna a konyhába és hogy cuki volt. :D Én nem bíznám rá a konyhámat.. :D Kocsimon is elgondolkodnék... :D Viszont beülnék mellé szívesen. :D
Ja meg mindenki fél, hogy baja lesz Sebinek... :D I (L) Függővég!! :D
Az, hogy az egyik Rékám kedvenc foci csapatának csatára (asszem) az egyik sztár vendég, teljesen véletlen... :D A legkisebb mértékben sem értek a focihoz. Az egyetlen sport amiért legkisebb rajongásom. Rohadt sok sportért képes vagyok rajongani a fociért nagyon nem... Persze ezt embere válogatja...
A két sztárt nagyon egyszerűen választottam ki... :D Google -> sztárok Svájc lakhely és ki is adott többet is. :D
Google a barátod... Wiki(pedia) a barátnőd... :D
A proci meg füsttel működik.. ha kijön a füst nem működik tovább....
Hülye infós, hogy tanulja meg a Hardver- szoftver különbséget? A hardver tudod rúgni a szoftvert csak szidni.. :D
Meg: A gép folyton megver sakkban de boxban én vagyok a jobb..
:D Fárasztó infós hülyeségek így hirtelen fejből.. :D
Fizikán a tanárnő megkérdezte az osztályomtól, hogy "Mitől függ a merev test?" Osztálytársam persze egyből rávágta : " Egy jó nőtől" :D
Biosz tanár az ujjazásról: "... Megcsavargatta az ujját benne" XD
szintén fizika:
Tanár: .. két oldalú talicska..
osztálytársam: Miért van egyoldalú is?
másik osztálytársam: Megtervezem! *és elkezd rajzolni*
Karácsony előtt, szereztünk egy pici mű karifát, és ott volt a tanári asztalon. Fizika tanárnő felült az asztalra, és eldőlt a fa... 30 fiú(34-en vagyunk 4-en lányok) egyszerre ordított fel, hogy " A faaa" XD Mi meg sírtunk a nevetéstől.
Meg elsőbe valahogy feldobta magát az uborka ( igen, feldobta magát... :D ) a plafonra... azóta újra festették a termet, de az ubporka még mindig ott van a plafonon XD
Matek tanárnő is tud néha alkotni.. Mágnest (!!!) hord a zsebébe, és mindig fenn akad miatta a vas tanári széken. ( vas rúd tartja a támlát) Meg kacsacsőr helyett rókacsőrt mond... :D:D

Számomra a legmaradandóbb akkor is az volt, mikor tavaly Olaszországban voltunk osztálykiránduláson ( Xd nem véletlen egybeesés :D ) és komppal mentünk Velencébe. Én víz iszonyos vagyok (meg pók, meg hulla fóbiás, meg sok minden XD ) és halálra voltam rémülve... :D Plusz a komp elkezdett kerregve tolatni... Hát én ott azt hittem elsüllyedünk és megfulladunk a nagyon mély tengervízben... (balatoni lány vagyok mellesleg... :D ) és hogy engem idegesítsen osztálytársam odafordult a mellette ülőhöz, hogy " Bertram Süllyedünk!! " halálra vált arccal adta elő persze. Bertram pedig halál nyugodt fejjel megvonta a vállát " És?" XD Én ott már kész voltam. A széken kuporogtam, a szintén félő fiú osztálytársam felkarjába kapaszkodva és még ezzel viccelnek is... :D Paff lettem.
Ofő mondjuk jófej volt, mert azt mondta még mielőtt neki indultunk volna az útnak, hogy 10 perc az út komppal. Aha... legalább 1 óra volt CSAK ODA!! Aztán meg össze vissza utazgattunk komppal meg vízi busszal.. Én az utolsó 1 órás komp útra annyira immunis lettem, hogy osztálytársam vállán aludtam... :D Mit nekem halál félelem, meg víz iszony ha lejártam a melegbe a lábam és aludni se sokat aludtam? :D

Elragadott a hév.. :D Bocs.


Megyek és írom nektek tovább a folytatást! =) Remélem nem haragszotok majd meg rám utána... :D

pusz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése