2010. április 18., vasárnap

Nem szenvedek elmebajban.. én élvezem minden pillanatát!

Hát ma túl vagyok egy düh rohamon... Amit ezen a versenyen Hamilton művelt... kiverte nálam a biztosítékot. Nem mondom, hogy a boxban Sebi nem húzta rá egy kicsit a kormányt.. de én már úgy érzem, hogy nagyon kivételeznek Hamiltonnal... Mondjuk ha most megbüntetni akkor Sbit is megkellet volna és Alonsot is, de ez már botrányos... Végül is ennyi erővel bármit megtehet bárki hiszen úgyse büntetik meg...

Hoztam egy aranyos képet :D
XD :D :p

Újra indult a FunnyF1 így már tényleg sok felé szakadok hiszen ott van a Midnight Lady ami ugye Tigről egy FMX-es csajról szól és ott van a Miss Norton ami meg ugye mindig az aktuális dolgokról. Mondjuk a Funnyt nem egyedül csinálom, sőt inkább mellék szereplő vagyok ott, de nyávogni jó miatta :D Bele gondolva mikor elkezdtem Virág történetét azaz a Csillogó Cirkuszt
Akkor is ott volt a FunnyF1, bár azóta törölve lett az egész, pedig már 1 éves lenne az oldal. E végtére is fiatal vagyok, :D szenvtelenül! ( 17 leszek XD) Időm még mint a tenger.
Mondjuk ezek mellett most Anita Blake mániás vagyok és amikor időm engedi olvasom :D (14 könyv!! :D azért nem semmi. ) meg egy csomó fanficcet is elkezdtem bár mostanában nem voltam egyiket sem. Kezdet antiszoc lenni. Ez nem jóóó :D

Nap mondata:Ne csókolózz a hátsó kertben - a szerelem ugyan vak, de a szomszédok nem!

Puc!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése