2010. április 23., péntek

Jó író abbahagyja, ahol mások folytatnák, és folytatja, ahol mások abbahagynák.

Ma mikor felkeltem, elgondolkodtam azon, hogy mennyire is valóságos a Miss. Minden infót amit látok, hallok vagy olvasok beleírom, közben pedig megy a saját cselekmény. Persze adódnak idői csúszások, mert azért én sem vagyok per pillanat per most totálisan tisztában mindennel ami a Forma-1el kapcsolatos de főleg a Red Bullal. Rájöttem viszont, hogy oké-oké hogy ezt mind beleszövöm, de közben ez az egész egy nagy tündér mese, ahol igazán nagy buktatók nincsenek, csak tengernyi kihívás amit a főhősnőnek kell megoldania természetesen.
Most itt van egy a baba dolog is, hogy ugye babát vár. Aki csak olvassa örült neki. Bevallom én tartok a dologtól, mert még nem voltam ilyen helyzetben és fogalmam sincs igazán hogy épül fel egy várandósság, mit a tünetek egymás után.. mikor jelentkeznek.. mikor milyen vizsgálat dukál... Kicsit fejesnek érzem a kútba, és csak mikor leérek dől el, hogy van-e víz a kútban és ki tudok-e belőle mászni. Mondhatni, hogy szívatom saját magam :D
Pedig pár hete még azzal érveltem mindenkinek aki kérdezte lesz-e baba a ficben, hogy élethűen írom meg, és mivel Sebastian nem tűnik úgy, hogy apa lesz a ficben sem lesz baba. Kicsit meghazudtolom a saját érveimet. :D
Most jön majd az osztálykirándulás is, ami nekem nagy kedvencem már előre is, hiszen tavaly az osztályommal megjártuk Olaszországot, azon belül is Velencét és Jezolot.(vagy hogy írják) Nagy részt a saját élményeim lesznek benne, ami ismét kihívás, hiszen 16 éves fejjel éltem meg mind ezt, és most ezt kell egy felnőtt világba bele vinnem. Mit felnőtt? Egy kismama világába! Te Jó ég.... :D:D Ebbe is csak most gondoltam bele.
Bevallom eljátszottam a gondolattal, hogy a főhősnő elvetél, ahogy a Csillogóban is, mert ott is csak jelzés értékűnek hatott ez a baba dolog. Nem mitha ott terveztem volna, hogy lesz gyerekük... Ahhoz képest mert lett :D
Imádom, mikor a kommentekben kérdeznek, hogy mi lesz most... :D Épp annyit tudok amennyit olvastok. :D Soha nem tervezem előre a dolgokat, mert ha fejben úgymond 'megírom' akkor nem tudom átadni ismét gépelés közben azt az érzelmi világot amit megálmodtam hozzá. :D
Erre van egy remek példám: (A Csillogó Cirkuszt aki olvasta ismerős lesz) A lényeg az, hogy volt egy rész mikor már megvolt Aaron baba, és Seb részegen ment vissza hotelbe, mert felhúzták előtte. És ugye utána Virág sírva beszél a kisfiához. Eredetileg ez az egész úgy volt, Virág és Seb össze vesznek mert Virágból előbújik a féltékenység. És utána egy sokkal szebb monológot találtam ki hajnalok hajnalán. Suli idő volt és én 2-kor ismét feküdtem az ágyamba és ezen gondolkodtam. Mindenképpen akartam valami monológot bele ami már picit céloz arra, hogy virág velük marad ha meghal akkor is. Persze én azt már tudtam, hogy megfog halni. :D
Szóval vissza térve... Tök máshogy terveztem meg azt a fejezetet, szóról szóra megvolt fejbe, és mikor gépeltem tök mást írtam le. De mikor Virág halálát írtam az is ilyen volt. Sokkal jobban részletezni akartam a dolgot. Meg is írtam, majd újra kezdtem, mert nem akartam annyira szemét lenni. :D
Sőt, olyan is volt, hogy 2 fejeztet írtam egy nap de az egyik nagyon borongósra sikerült, mert eléggé hangulat ember vagyok. Spanyol nagydíj autógramm osztás.. Pink: Dear Mr.President számát hallgattam és megírtam a rajongók halálát rezzenéstelen arccal, amit utólag elgondolkodva töröltem. Elég véres lett és elég borongós, szinte az egész világ ellen dühöngött benne a főhősnő, így az egész fejezet ment a kukába.
Szóval a lényeg :D : Mindig megvan egy biztos pont amit kitűzök magam elé mikor fanficet írok. Ha ezen a ponton átérek, akkor új pont kell. Ez a Miss.be nagyon könnyű, hiszen a hírekből futam hetekből merítek. De például a M. Lady-nél ez a baj. :D Túl mentem azon a ponton amit kitűztem és most csak toporgok vele. :D Csillogóban ez a pont Virág halála volt. :D Azért alkottam meg a karaktert, hogy megöljem, tulajdonképpen. Az első mondtad, is már arra ment, hogy a végén megfog halni a főhősnő, mert nem bírom azokat a történeteket ahol 'minden jó ha a vége jó' -van. Persze a mesék kellenek, és néha jó is álmodozni, de az élet nem ebből áll. Persze ez az én elméletem. :D
Felnőttként is szüksége van néha az embernek arra, hogy egy más világba kerüljön. Egy szebb és talán jobb világban. A Csillogó Cirkusz és most a Miss Norton az én más világom. :D És látom, hogy mennyien nézitek naponta az oldalt, és olvasgatom a kommikat és mosolyogva figyelmem, ahogy az én más világom többek szintén a más világa lett. Izgultok a szereplőkért, mintha csak valóságos lenne, és reméltek a boldogságukat mint talán a sajátotokat és a szeretetiekét.
Ez frenetikusan csodálatos érzés egyébként. :)
De talán a legjobb az, hogy a ficceim álltal lettek többet Forma 1 és főleg Sebi fanok. :D Na és persze, többen ficc írásba kezdtek, ami kétlem, hogy az én érdemem, de mégis picit úgy érzem, hogy van akiben én és még mások indítottuk el az írói vénát.

Az, hogy abba hagyjam az írás, még 1 hétig épphogy ment mikor a Csillogót befejeztem. Tovább nem menne, mert egyszerűen olyan ez mint a drog... :D Elkezdem, elkezdtek véleményeket írni, látom, hogy érdekli az embereket és utána már nem lehet abba hagyni.
Mielőtt elkezdtem a Miss Nortont vissza olvastam a teljes Csillogót és a kommenteket. (Tele volt hibával amin a végén már csak nevettem... :D ) Ezúttal mint olvasó éltem végig a saját történetemet... Ajánlom mindenkinek aki ír, hogy egy bizonyos idő után olvassa vissza. Saját gyerekemnek éreztem a hibáival együtt. :D Mert komoly hibák is vannak benne. :D Nem csak elírások... :D
pl a Csillogóba : A legelején Virágnak van személy edzője akit Peternek hívnak. :D szerepel 2x utána teljesen eltűnik. :D Egyszerűen elfelejtetem, hogy volt ilyen karakterem is. :D
Missbe : Malajzia utáni szombaton egy bál volt tervezve egy régi ruhás bál. :D De a következő fejezettő az is kiesett, mert megfeledkeztem róla :D
De vannak fehér foltok is, illetve olyan részek van szereplők ahol nem csak én keveredtem bele a dolgokba. :D
Ilyen a Missben Réka karaktere.
A. J. Cryson keveredett bele velem együtt a korba :D : " Ja! Egyébként felszeretném hívni a figyelmed egy korábbi elírásra! A Redbull Parádé alkalmával, mikor megismertük Rékát... Már nem emlékszem pontosan, de valahogy nem stimmelt az életkorokkal, Réka túl idős volt ahhoz, hogy Virág 19 évesen szülje. Gyorsan megnézem, és leírom! :)"
"Tévedtem. :P Szóval megnéztem, Réka négy éves, Virág 25 lesz (?), és végülis lehetséges. Nem tudom, mi kavart be. :)"

:D Engem az kevert bele, hogy Virágot automatikusan Sebivel egy idősnek vagy fiatalabbnak képzelek/hiszek :D. És maga a karakter sem annyira 25 éves gondolkodással 'létezik', mert elég sokáig inkább a munka és kevés érzelem volt a fejében. Ez most kezd el megfordulni, és most kezd érett felnőtt érzelmi gondolkodása lenni. :D
Vagy csak simán bekeveredtél a Csillogó Cirkusz miatt :D XD Én egyszer majdnem egy 6 oldalas fejezetet írtam meg úgy mintha a Csillogót írnám. :D Azaz... picit pilóta szemszögből. Szerencsére kapcsoltam és korrigáltam mindent. :D

Jane szintén ehhez a fejezethez írta: "Bevallom, picit hiányoltam a repülős dolgot a valósághűségből, de nem kellett csalódnom. :)"
Bevallom én nem is tudtam róla XD Mármint a légzárról legalábbis az előtte lévő fejezetben. :D Aztán egyik kedves barátom is kint ragadt külföldön és ő homályosított fel, hogy mi van :D Ez az átka annak, hogy nem nézek híreket. :D Persze utána már megjelent a cikk is, hogy kint ragadtak Kínába és, hogy vajon fenyegeti-e elhalasztás a Spanyol nagydíjat.
DE azért sikerült korrigálnom :D Remélem legalábbis. :D

Réka írta Kína futam fejezetre:"Am most én most egy kicsit éreztem a fejezeten,hogy kedvetlen voltál,amikor írtad(Seb helyezése miatt). Persze lehet h rosszul gondolom,és csak az én (verseny miatti)sz*r hangulatom nyomta az olvasásra a bélyegét.:) Imádom,ahogy írsz,de most én úgy érzem,h a verseny gyorsan le lett rendezve,máskor több szokott a versenyről lenni,most olyan érzésem volt,mintha kötelességből írnál. Remélem nem haragszol rám,amiért ezt így leírtam(nyugodtan töröld ki a kommentet,ha úgy érzed:)),de én most tényleg ezt gondolom."

Nem törlök kommenteket :D Miért tenném?:D Egyébként írtam is, hogy ez tök jogos volt, mert nagyon dühös voltam szépen szólva. DE ha a düh elpárolog már csak az üresség marad. Gondolkodtam rajta, hogy megírom majd később újra azt a fejezetet. Illetve hát másnap, hogy ne legyen ennyire nyomi. De végül úgy döntöttem, hogy nem írom meg újra, mert lehet hogy nem lett olyan jó, de nem fogom megmásítani az érzéseimet. Ugyanis ezekben a fejezetekben totálisan ott vannak az érzéseim. :D

Réka írta a verseny alá(két Rékám van :) ) : "Hékás, így befejezni :) Meg kicsit el is gondolkoztam megint... :) Mert csak egy szót néz Virág. És ugye ez alapból csak a terhes szó lehet, mert a ˝nem terhes˝, az már kettő. Bár lehet, hogy csak a ˝nem˝ részét figyeli. Szóval nagyon várom a folytot, hogy mi is az újság pontosan. :)"

Ezzel a meglátással zavarba hoztál. :D Nehéz elérni, hogy zavarba jöjjek. :D Elérted. :D Erre nem gondoltam :D Ismét egy kedves barátom nyugtatott meg, hogy van erre is egy tök egyszerű megoldás. :D Pozitív, Negatív. :D Szóval, gratulálok. :D Sikerült zavarba hoznod, ami nem baj. :D Komoly fejtörést okoztál. :D

Monshe írta ugyan ide amin viszont nagyot nevettem: "És rá kellett jönnöm, hogy nem éppen az érettségi előtt kellene olvasnom, mert akkor folyton eszembe jutnak a dolgok... de függő vagyok, szóval majd megoldom a dolgot :D"

:D Nehogy rosszul szerepelj az érettségin!! :D


Hát ennyi :D Hosszúra sikeredett, de mielőtt neki állok a következő fejezetnek muszáj volt ezt leírnom. :D
Pusz!

1 megjegyzés:

  1. Hát, jó hosszú lett, de azt kell mondanom, megérte végigolvasni. :) Annál a résznél, például, mikor az írás öröméről beszélsz... Én is eléggé így gondolom. Tényleg olyan, mint valami drog. Nem tudom, hogy fogom kibírni ilyen sokáig írás nélkül, de most a törimben is eléggé elakadtam, mert hát nagy ugrás lesz benne, és majd csak hétvégén tudom írni megint. Kell az én életemből átvett alap. (ballagás, írásbeli). :)

    A. J.

    VálaszTörlés