2010. április 29., csütörtök

Nem akkor leszünk magabiztosak, ha mindig igazunk van, hanem akkor, ha nem félünk a tévedéstől

Eldöntöttem. Nem beszélek többet csúnyán.
Elég szabad szájú voltam egy ideje és most úgy határoztam, hogy újra vissza szerzem a nagy szókincsem és használni is fogom.
A barátnőm sikerült kirángatni a szerelmi depresszióból, ami jó és aminek örülök. Én személy szerint elzártam a lelkem és sekélyes érzelmeket érzek csak. Várakozás a holnappal kapcsolatban... Büszkeség a barátnőm irányába, hogy végre kezd túl lépni és leosztotta az exét. Most jó így.

Holnap ballagás lesz a sulinkba és én nyitom az egészet egy nagyon hosszú verssel. Picit sem parázok. Még nem. :D Előtte az egyik ballagó barátnőm sminkét csinálom és osztályt díszítek, szóval lesz dolgom bőven. Szombaton viszont kipihenem az egész hetet, hiszen eleve futkosós hetem volt, és lelkileg sem voltam toppon. Megyünk inni! Nem tudom miért lenne jobb ha részeg leszek, és kétlem hogy jobb lenne. Nem lesz jobb mert a világom is épp alig tudom és csúnya is ha egy nő részeg, de a fáradt gőz kiengedéséhez most nekem ez kell. Hétfőn is bulizunk az osztály pár tagjával, bár nem hiszem, hogy akkor sokat innék. Kell egy józan a csapatba, aki felrakja őket a haza tartó buszra.

Missbe elkezdődött az osztálykirándulás. Jönnek a bonyodalmak. :D Már visztek a kezem, hogy megírhassam amint időm engedi. A négy srác körül még lesznek komoly dolgok amit a mi éles eszű hősnőnknek meg kell oldania. Persze nem mindig a tisztességes út a helyes, és nem mindig az igazmondás a megfelelő út ha a szeretteink kérdőre vonnak. Lesz itt minden. Tengerparti éjszakai séta... veszekedés, ajtó csapkodás, sírás. De persze tele lesz örömmel, kacérkodással, célozgatással, hülyéskedéssel. Sok mindent elárultam, csak azt nem ki lesz az aki szenvedni fog. Mert valaki szenvedni fog. :D Ez picit érdekesen hangzik így... :D

Most megyek olvasni, és közben a körmöm is kifestem, hogy csini legyek holnap. :D


A ballagóknak jó ballagás, a ballagtatóknak jó ballagtatást, az érettségihez pedig sok-sok-sok sikert kívánok mindenkinek!!

pusz!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése