2010. április 24., szombat

Nem az én napom.

Mérges vagyok az egész világra.
Éjjel kettőig olvastam, hogy ma betudjam végileg fejezni Anita Blake eddig megjelent (magyar) könyveit. Utána meg 3-ig a mosógép zúgása borzolta az idegeimet. 6-kor ébresztettek, mert miért is ne.. Mérges voltam és durca, nem aludtam eleget és ilyenkor harapok. Fájtak a szemeim és az ajtót is megfejeltem.. (nem nevetni!! :D ) Szóval ez nem az én napom....
20 percig dühöngtem, hogy elveszett a tegnap írt fél fejezetem, mikor rájöttem, hogy ' Kína- Spanyol 5 ' nevű Word doksit kéne keresnem... Nem tudom előtte mit kerestem... :D Megnyitottam és egy laza infósokat megszégyenítő mozdulattal ki töröltem az egészet. Nem gáz, vissza tudtam simán hozni... De akkor is. :D Leírtam az első mondatot, már rángattak is le reggelizni.. soha nem reggelizek 7kor!! Mire sikerült ezt elmagyaráznom már dühöngtem, miért is ne. Persze a telefonom is elkezdett csörögni én meg szép ívbe átdobtam a szobán... Szerencsére elkapták, így nem végezte a falon. Szóval jó kis reggel.
9-fele tudatosult bennem, hogy másnaposnak kéne lennem... :D Nem nagyon de azért éreznem kellene, de semmi... Nagy volt az arcom ujjongtam, hogy valami pozitív a napban... :D Aztán persze hétvégi ébredésem idejében (11 óra :D ) megérkezett a másnaposság. Nem tudom, hogy csináltam... :D
Minden esetre morcos vagyok, mert a környezetemnek ma én vagyok a bohóca... -.-

Tegnap beraktam a cikket, most le is írom a véleményem.
Az, hogy Sebastian képes volt Nizzából haza vezetni az szép.. :D ( Nizza Francia hon..) Az, hogy Horner bácsi, és Webber mennyit utazott, majd Webber nem vitt útlevelet botrány... Én utálok repülni, valószínű, hogy én kivágtam volna a hisztit :D Ez vagyok én..
Bernie bácsi, viszont nagy arc. 3 órája már az irodájában ült mikor a Red Bull csapatfőnök és Webbo angol földre érkeztek... :D Jót nevettem rajta... ( Ugye Sebi Bernie bácsival utazott egy ideig. Jóban van az öreggel :D Ilyen span nekem is kéne XD)
A többi Red Bullos pedig csütörtökön repült mikor már nem volt légzár. :D Egyenesen Angliába mentek. :D Én lehet inkább megvártam volna a csütörtökön Kínában... :D Minek sietni... XD
Hogy a többi csapat, hogy jutott haza azt nem tudom. :D Minden esetre kalandos útja volt a népnek. :D Nem irigylem őket...
Jön a Spanyol nagydíj, amiért páran aggódnak. Mondjuk ha ezt megoldották, akkor azt is simán megoldják. Nagy agyak ülnek a csapatoknál. :D Azért megnéztem volna, mikor össze ült a csapat: " Na akkor, a versenyt elszúrtuk. Hogy jutunk haza?" Red Bulléknál legalábbis.. :D

Mikor először hallottam ezt Vulkáni hamu dolgot, csak néztem, hogy Európa fölé, hogy kerül hamu? Ki tört a Vezuv ? (mert ugye az is kecsektet egy kitöréssel) Aztán mikor mondták, hogy Izlandi vulkán zagyválta össze Európát... Nem értettem.. :D Kinéztem az ablakon az ég szép kék volt.. Aztán elmagyarázták nekem, hogy ez kicsit fent van... :D Apám meg kirakta a vödröt, hátha fog egy kis vulkáni hamut... :D My Family... XD Hát nem fogott hamut... :D Most izgatottan várja, hogy a Vezuv törjön ki mert az közelebb van... :D Mit neki, emberek sorsa ha ő hamut akar?:D Bírom, mikor ilyen XD

Jövőhéten, nem nagyon leszek, ha leszek akkor persze majd írok folytatást.. stb.. :D Jövőhéten pénteken ballagás van a sulinkba (Asbóth Sándor Térségi Középiskola Szakiskola és Kollégium) én meg verset mondok... Tegnap kaptam meg a verset, másodszorra mert az elsőt széttépte egy gyerek kacsó :D

Pusz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése