2010. április 25., vasárnap

Egyértelmű, hogy a sakkot egy nő találta fel. Egyébként miért pont a királynő lenne a legerősebb figura?

Tegnap nem tudtam ismét aludni, így írtam. :D Mert mi mást csinálhatnék... :D
Egy kedves barátom ami szintén olvassa a Miss-t felvetette, hogy legyen egy kis gyár bemutatás, ha már ott vannak, hiszen folyton csak szó esik arról, hogy ez meg az van a gyárban.. stb. Így hát hajnalok hajnalán megírtam a megbeszélést és a koleszba átosonunk a fiúkhoz részhez ötletet adott az esti sztorizgatás.. :D Annyira nem is tért el az egész gyár leírás az élettől, mert volt szerencsém jó kis képeket látni. Ha megtalálom őket megmutatom :D
Aztán a nagy gépelésben az a bizonyos kedves barátom aki mindig tippeket ad és felteszi a fontos kérdéseket felébredt így jött is a következő ösztönző kérdése, hogy Sebastian miért ennyire gondtalan, miért nem ismerjük igazán a félelmeit. Így jött a szimulátoros ötlet is. :D
A lány party pedig saját élmény. :D Csak mi futamot néztünk XD Mert mi mást néznénk? :D
Még pont úgy gondoltam, hogy akkor fejezet vége mikor összeráncolt homlokkal rám nézett drága barátom és értetlenkedve megkérdezte, hogy a főhősnő, hogy fogja véghez vinni a hatalmas pocakkal való utazgatást. Így jött a beszélgetés ötlete. :D Szóval ez a fejezet, teljesen egy embernek köszönhetem. :D

Monshe írta a fejezet alá: "Egészen megláttam Sebastianban a komoly férfit, mikor a szimulátornál beszélgettek. Egy nagyon jól megírt dialógus volt.
Ami a gyárban volt... egyszerűen imádtam! Ahogy bemutattad nekünk, hogy indul meg az élet a gyárban, nagyon tetszett!"
Pont az a lényeg, hogy Seb is lassan felnő a feladathoz, de közbe ugyan olyan bolond is marad. :D Mikor olvastam ezt a kommentet nem bírtam mosolygás nélkül. Jól estek a sorok. Nagyon jól! =) Köszönet érte.

Az, hogy a gyárban beindul az élet pici csipet volt az életemből, mert régebben nagyon korán értem mindig a suliba, és imádtam ahogy egyre többen érkeznek meg és ott is beindul az élet. :D

Tegnap este a körmöm ki lett reszelve hegyesre... :D Jól le van festve körömlakkal és közölték többen is, hogy veszélyes vagyok így. :D Olyan mintha karmaim lennének, de a gépelésben legalább nem zavar XD

A hajam is vissza lett festve az eredeti színére... :D Voltam már minden.. szőke.. (fogadásból.. fogadtam, hogy Sebastian lesz a VB.. a címet jobban sajnáltam mint a hajam.. ) de melliros is.. volt hosszú derékig érő hajam... nagyon rövid fiús.. :D most a növesztem stádiumban van :D Haverok szerint azért, hogy megint levágassam és sirassam a hosszú hajam... :D Ők siratták nem én.. :D
Szóval az élet pereg tovább. :D
Holnap már suliba is kell mennem, így egy hét betegszabi után, szóval drukkoljatok! :D ha túl élem a sulit lesz időm délután írni :D

Végeztem az Antia Blake összes könyvével ami megjelent magyarul... :D Ez 15 könyv... :D Asszem függője is lettem... :D Mostmár Jean-Claude és Asher na és persze Micah kíséri az álmaimat :D:D a botrány az amikor hozzájuk csatlakozik Sebi is. XD
Fantáziából nincs hiány :D

Pusz
Most ez az idézet igaz az életemre.
Vannak ilyen ölelések, amikor az ember úgy érzi, egybeolvad a másikkal. Néha a vágy ölelése ez, néha viszont a biztonság utáni vágy mozgat, és így menekülünk ahhoz a másik felünkhöz, akivel összebújva talán a legnagyobb borzalmakat is át lehet vészelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése