2010. április 19., hétfő

Az a teljes élet, melynek fele álom és képzelet.

Kijött rajtam a legnagyobb 'szerencsémre' ez a hülye vírus. Volt időm gondolkodni és átrágni magam a mocskos fertőn ami a lelkembe van. :D
Unatkoztam, és már a frissis megvolt ezért szobámat akartam átrendezni. Elkezdtem rángatni a szekrényeket, hogy legyen valami változás, de meggondoltam magam. Valami elmebeteg pillanatomba felötlött bennem a kérdés minek is az a köze 40 Vettel kép a falamra meg az aláírás.. miegymás.. leakartam szedni őket :D ez azért mutatja, hogy tényleg beteg vagyok :D nem szedtem le őket, mert rájöttem hogy kopár lenne a falam, és így tudok gyönyörködni :D XD szerezni kéne félmeztelen képeket, hogy a nyálam is csoroghasson XD Na jó azért az túlzás lenne.

Missben a főhősnő végül is eldőlt, hogy babát vár. Mennyit gondolkodtam én ezen!! :D:D Végül döntsön a szerencse alapon felírtam két papírra, hogy 'pozitív' 'negatív' és húztam :D Gyerekes, de jó megoldás ha az ember döntés képtelen. Igazából most jön még csak az őrületes részek halmaza... :D Nem véletlen tatja vissza az infót a főhősnő :D és nem is csak azért mert még nem tudja mit gondoljon. :D Most jó pár részen át sok minden fog történni. Alig várom, hogy leírhassam azt ami a fejembe van :D

pusz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése