2010. április 30., péntek

Mindig arra kell törekedned, hogy boldogok legyenek azok, akiket szeretsz.

Most értem haza. :D Reggel 7- óta talpon voltam, ráadásul egy láb gyilkos cipőben. Előadtam a verset ami kellett. Nagyon picin múlott, hogy nem estem össze :D
Hulla fáradt vagyok... :S Pedig még pakolnom kell, mert holnap bulizok, és lehet jön ide barátnőm. Vasárnap angol tanár jön hozzám hétfőn meg megint bulizok és itt alszik barátnőm. Kedden meg megyek matek tanárhoz. :D Másnaposan leszek mindkét korepen... :D Így jött össze.
Egyik storival sem haladtam ma egy betűt sem, és holnap sem fogok XD Pedig még vendég írónak is megvagyok invitálva egy ficcbe. :D
Vicces volt mezítláb haza sétálni :D Picit hülyének néztek gondolom. :D
Ma még az osztályhangulat is jó volt. :D Irodalom tanárnő is folyton nevetett és bolondult velünk, bár az ünnepség előtt és alatt nagyon ideges volt, mert ő szervezte és a sok majom fejes beleszólogatott. Én is kiborultam volna. Ő az egyik kedvenc tanárom egyébként. :D
Mivel infós suli is ugye ezért vannak infó termek.. :D Unatkoztunk míg nem kezdődött a ballagás, és megkértük a rendszergazdát, hogy engedjen be minket az egyikbe :D Egyik tanárunk sem engedett be minket csak a rendszergazda. :D Bírom azt a pasit. :D
Végeredménybe jó kis nap volt. Lejött a ballagásra Németországból az egyik gyerekkori barátom (nem mintha most annyira idős lennék :D ) szóval ez a nap totál pozitív volt, még a lábfáját is megérte.
Mi díszítettük az egyik folyosót... :D Hát több volt a ragasztó szalag az ablakon mint a virág ( kaptunk ragasztószalagot meg orgonát meg kis virágokat, és ofő közölte oldjuk meg. :D ) 4 tekercs ragacs volt a nagy ablakokon. :D És még így is jöttek le... :D Próbáljatok meg egy egész orgona virágot fás szárral együtt felragasztani az ablakra... :D
Az árnyékba egyébként meg megettek a szúnyogok... -.- Az egyik szúnyog csípésem sikerült a hegyes körmeimmel úgy megvakarni, hogy bevérzett ( térdem mellet) és most pár bevérzett csík van a lábamon. :D Very sexy :D
Az iránybeli terveim, hogy leszokok a csúnya beszédről nem jött össze, bár jelentősen szebben beszéltem ma. :D 7-8 csúnya szó a nap folyamán így is becsúszott. :D Főleg mikor a combfixes harisnyám végleg feladta.. :D
Most érzem, hogy egy nap tényleg 24 órából áll... Vagyok is annyira fáradt :D Este tuti bedobom a szunyát hamar, főleg, hogy reggel kelhetek 7-kor mert 9-re az állomáson kell lennem, és megkezdődik a május 1. Nem tudom máshol, hogy megy ez, de itt Keszthelyen nem banzáj van a Balcsi parton. Oda megyünk le, ringlisezni, jégkásázni, kürtös kalácsozni, inni, hülyülni. Ezen túl ráadásul még Berénybe is megyünk bulizni. A Dred konciról pedig tuti nem hiányozhatunk. :D Nem a kedvenc csapatom, de tombolni szeretek. :D
Belelépek a kényelmes csukámba, felveszek egy halásznacit meg egy ujjatlant. A derekamra kötök egy hosszú felsőt és fejembe nyomom a baseball sapimat amit még Velencéből hoztam és neki vágok Keszthelynek. :D Már a gondolattól is elfáradtam, de most itt az érettségi szünet. Megtehetem. :D

Továbbra is sok sikert mindenkinek az érettségihez !!

Pusz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése