2010. április 23., péntek

Interjú

Ha már eddig is hoztam interjúkat most mutatok nektek egyet. :D Hát én ezen csak vigyorogtam... :D


Miért kapta az autód a 'Luscious Liz' nevet? (Lucskos/Kéjes/Buja Liz valami ilyesminek lehet fordítani :D a kis piszkos fantáziás Sebink.....)
Sebastian Vettel
: "Szeretem elnevezni az autóimat, de minden esetben női neveket használok, mert hangzatosabbak, mint a fiúnevek. Az autósport és a nők szerintem különben is jól összeillenek."

Meg szoktad szidni Lizt, ha technikai hiba miatt kiesel a versenyből?
Sebastian Vettel:
"Nem szeretem ha az autóm makacskodik, de Liz sajnos nem tud beszélni."

Tehát?
Sebastian Vettel:
"Megpróbálok figyelni a jelekre, amelyek meghibásodásokra utalhatnak, majd összeülök a mérnökeimmel, és közösen kielemezzük az autót."

Mit csinálsz Lizzel, ha megnyeritek a versenyt?
Sebastian Vettel
: "Virágot veszek neki."

Igazi úriember vagy.
Sebastian Vettel
: "A viccet félretéve természetesen boldog vagyok, ha sikeresek vagyunk. A győzelem a célom, ezért versenyzünk. A diadal utáni pillanatok mindig különlegesek."

Liz a Formula-1 legjobb autója?
Sebastian Vettel
: "Az egyik legjobb. Néha minden simán megy, máskor pedig előfordulhatnak nehézségek."

Mit gondolsz, Liz megbízhatóbb lesz a jövőben?
Sebastian Vettel
: "A bahreini és az ausztráliai problémák számunkra is meglepetést jelentettek, de ismerjük az okokat, így biztos vagyok abban, hogy ilyen defektek többé nem fordulnak elő. Emiatt semmi okom nincs arra, hogy pánikba essek, gyanakodjak vagy elbizonytalanodjak."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése