2010. április 17., szombat

Hülyéknek áll a világ...

Miért My Lucky Loser? Mert Így hívom egy kedves barátomat aki kitalálta, hogy ahelyett, hogy őt fárasztom írjam blogba. :D

Ma volt a Kína Nagydíj időmérője. Kicsit hulla fáradt voltam, mert banzáj volt előző este, de felkeltem. Eleve nem szeretek korán kelni, de F1-ért akár le se fekszem! :D
Szóval, egész időmérő alatt írogattam nagy serényen a köridőket és mindent amit fontosnak találtam, hiszen később valahogy meg kellett írnom a Missre. Közbe fél kézzel tartottam az arcomhoz a meleg sót, mert a fogam az viszont nagyon fájt. Szóval klassz reggel volt, de megérte mert SEBIÉ LETT A POLE!! A nagy örömködésbe viszont sikerült lefejelnem az ajtómat, bár nem törte meg a jó kedvem. Apa Massa és Schumi fan így piszkáltam picit, hogy mint Sebié a pole és az ő kedvencei nem nagyon szóltak bele a harcba. Megvolt a fájdalom, öröm és piszkálódós adagom így vissza is feküdtem aludni. :D Ébredés után kómásan megírtam az időmérőt a Missre ami nagy cucc mert a billentyűzetet se láttam a csippától :D Eszmétlen mit művel egy kis csajjal a Forma 1. Be kéne mindenkit oltani ellene, mert egy fok után már betegség... :D XD

A Missen Réka írta a komiban, hogy : " És én is elgondolkodtam már azon a történeted olvasása közben, hogy valóban így lehet -e az életben is egy-két dolog. :) "
Tényleg futkosnak tárgyalásról tárgyalásra stb. Mindent próbálok a legélethűbben leírni.

Szintén a Missen szintén most írta Liloo, hogy "Annyira el tudom képzelni, hogy valóban így kezdődött a napjuk és így folytatódott :P És Sebi nyert :) Annyit nevettem azon az "Óóó igen, Baby"-n :D Egyből te jutottál eszembe, hogy ez teljesen olyan mintha a te töridben történt volna, ez annyira ide illő volt :D:D És ahogy Sebike belekukucskált a McLarenbe...annyira aranyos volt :):) Imádom ezt a gyereket (L)"
:D A valóságra van ráhúzva az én nagy vágy álmom. A megszólalásán én is nevettem, és nekem is az jutott eszembe, hogy tényleg olyan volt mintha Virágnak mondta volna. :D Mikor a McLarenes kukucskálás volt én meg is jegyeztem, hogy ne kémkedj ennyire látványosan :D Kicsit izé azért, hogy ennyire kémkednek a csapatok egymás után.
Imádtam mikor tesztek alatt a Red Bull picit átverte a palánkot a többi csapatot a kipufogó matricázásával, mert ugye lekerült a kipufogó a kerekekhez. És Sebibe még annyi is volt, hogy oda állt és takarta, hogy a kémkedő többi csapat ne láthassa.. Bár szerintem pont azzal hívta fel rá a figyelmet.. :D

A Missben az első mondat így hangzik: "- Ébredezz hasadra süt az eső felhőőő. – simogatta meg az arcom Sebi." :D Én is voltam már így keltve, így olvasva nem annyira megdöbbentő, mit reggel mikor már röhögéssel kezded a napot.

Egyébként aki nem tudná, az én eredeti nevem a Virág :D XD A személyiségét is tőlem kapta :D Mindkét ' Virágos' ficcben.

Midnight Lady-hez annyit fűznék hozzá, hogy kínszenvedés az a ficc!! :D Annyira távol áll tőlem a karakter, hogy eszméletlen. :D És ötletem sincs hozzá.. Na jó most van :D De azért terjedelembe is meglátszik, melyikhez van több ötletem.. :D

Most így hirtelen ennyi :D Puszilok mindenkit :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése