2010. november 8., hétfő

Nem felejtem el... nem felejtem el... -elhoztad?.. a francba elfelejtettem..

Akkor körtét csócsálok ami majdnem nagyobb mint a fejem XD (L) Körte. Új kedvenc gyümölcsöm lett XD

Régen írtam ide, és úgy billentyűzetem van, szóval most írok ide és hozzászokok közben az új cuccaimhoz, hogy utána ne vágjam ki az ablakon a gépet tokostul, monitorostól, billentyűzetestől XD

Szóvaaaaaaaaaal, tegnap 11-ig a folytatást írtam, mert úgy néz ki ezen a héten nem nagyon lesz időm. -.-még ma megírom a folytot, és utána rajtatok meg Csillun múlik minden. :D Érzelmileg szerintem bonyolult idő jön. *dörzsöli a kezét sunyi mosollyal*

Hát a hétvégéhez még mindig nem tudok igazán mit hozzáfűzni... Egyszerűen ma egész nap tiszta vidám voltam, és lelőni se lehetett, csak dupla angolon ahol az alvással küzdöttem, mert 3 órát aludtam XD nem bírtam elaludni... :D csak arra gondoltam milyen buli lehet Brazilba... :D
Tökéletes hétvége.. persze Seb beletudna kötni... :D nem övé a 3. szabadedzés, és asszem a leggyorsabb kör sem, de abba nem vagyok biztos. DE gyönyörű volt.. áááh.. mennyire örült ő is!! Te ég... :D:D Szakadtam a nevetéstől, és nyeltem majdnem a könnyeimet..
Csapat VB a RED BULL !!!! Seb győzelem... Real Madrid is győzött az Atletico ellen a Madridi derbin 2-0 ra... Veretlen a Real... Seb még Vb esélyes... Ááhh.. tökély.. :D

Matek is idén azért megy. :D 3 jegyem van és abból csak egy karó XD.. *büszke fejet vág* Idén a fizika lesz necces...

Ahogy mondani szokták álmodni szabad, szóval:
4. év vége után lerakjuk Renivel az érettségit és először Angliába megyünk pár hónapra, hogy végre menjen az Angol nyelv, aztán spanyolba, mert én már hisztizek, hogy egy Real meccsre kimehessek. Nem bánnám, ha derbi lenne, vagy El Classico (Real-Barca meccs)

Volt egy hét nyugalom most... De jól esett!!! :D Buli-ivászat-tánc- alvás- reggeltől estig írás- filmnézés hada .... áááh... XD tüntessünk a nyárért!! :D

34 nap és Téli szünet. ez vigasztal egyedül, bár nincs a házba kisgyerek, így annyira nem élvezetes.. sőt inkább már olyan lassan mint a torkon megakadt szálka... 3 nap összezárva a családdal. Elég kiborító tud lenni. Én készülni szerettem rá régen. Mindig felpakoltunk egy rakat dísz a házba, meg a szobámba csak hangulat világítás volt... hááát imádtam. :D magát a karácsony másnapot nem nagyon... valahogy az már nem jó. még a Szentestét élvezem. :D Jókat lehet nevetni meg enni. XD
Tavaly anyuék egy naptárak kaptak tőlem amin a család volt, hónapokra lebontva... Apa annyira aranyos volt :) megölelt meg minden... :):) Az a pillanat belém égett. Imádtam!! :D Igazán amit most szeretnék az a nyugalom.... Az mindig el kell. Meg jó pár könyvet kinéztem magamnak XD

Egyik nap azon gondolkodtam, hogy lassan egy éve lesz, hogy elkezdetem a Csillogót. A Misst meg írom-írom, és felmerült bennem a kérdés, hogy mikor hagyom abba? Néha már soknak, elcsépeltnek érzem... -.-
Fura.. ezeket a részeket szoktátok a legjobban szeretni. :D Háromszor álltam neki újra olvasni, de 400 valahány oldal 11-es betűméretbe (mindig 11-es betűméretbe írom, DE 12-esbe kerül fel az oldalra.) :D Valahogy még nem jutottam a végére. :D Egyszerűen elkezdem olvasni, és támad egy ötletem, én meg olyan vagyok, ha nem írom le azonnal, akkor elveszik az öltet, a varázsa és már nem is tetszik.

:D Annyi ötletem lenne a ficchez, csak vagy egyszerűen nem tartunk még ott időben, vagy megvernétek érte nagyon rondán xD Meg igazán nem akarom nagyon Sebet se bántani :)
Előre élvezem a dolgot, mert visszahozok egy szereplőt, aki eddig mellékszereplő volt, és most komoly szerepe lesz a ficcbe. Még nem tudom meddig, de pár fejezetig biztos. :D Kíváncsi vagyok mit szóltok majd hozzá. :D

Nah azt hiszem leírtam mindent, meg a billentyűkhöz is hozzászoktam.

Rékának köszönöm a vélemény leírást!! :) Ez akár lehet egy fórum is, itt vissza írok. A Missen azért nem nagyon, mert így tudom jól nyomon követni a dolgokat. :D

Mostani kedvenc számom:
http://www.youtube.com/watch?v=XAhTt60W7qo shakira Loca(Spanish version)

Nagyon rákattantam a Spanyolra XD

Ha már Spanyol...
Kedvenc spanyol együttesem egyik kedvenc számom:
http://www.youtube.com/watch?v=rCxLx_3T5GE Peter Pan. (L)


:) Legyetek rosszak vagy jók, de csak érzéssel és ésszel!

Puszilok minden neten lógó, net, fanfic/könyv, filmek, facebook mániás sorstársat! :D XD Nem szégyen az!

Éljenek a pasik!
Főleg a szőke, kék szemű Sebastian Vettel nevű édesen őrült egyedek :D

Gratulálok a Red Bullnak a KVB-hez. Igazán megérdemelték. Ezzel mindenki aki látott idén futamot egyet kell értsen, és egyet is ért, ebben biztos vagyok.

Aki pedig küzd a fórumokon, közösségi oldalakon a leszólós, fikázós emberekkel, azoknak sok erőt küldök innen és meg emelem a kalapom, hogy bírják idegekkel.

Puszancs, pusz, Puss, Puszi kinek hogy.

(L)(L)(L)(L)(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése