2010. november 17., szerda

Kevés a fóka, sok az ember. (Az ember tragédiája) Még több a jegesmedve. by Reni

Fáradt vagyok, rossz az idő de azért tombolni akarok.:D Jó kedvem még mindig bőségesen kitart vasárnapról. :D
Most már kezdem tényleg elhinni, hogy igen, SEBASTIAN VETTEL 2010 VILÁGBAJNOKA!!!
Itt van már szerda de annyira fura és hihetetlen a mai napig, hogy csak na! Szerintem még szegény Sebi se igazán fogta fel, mert ideje nem volt elgondolkodni... :D Mióta kiszállt a kocsiból Vasárnap azóta pörögnek körülötte az események.
Most majd még egy quad túra vár rá meg az új gyártóval a Pirellivel tesztel péntek-szombat, és végre talán hagyják aludni rendesen meg a családjával lenni. :D
Bár jövőhéten vasárnap-hétfőn (asszem, nem biztos. Nincs kedvem utána nézni) lesz a Race Of Champion, azaz a Bajnokok Tornája ahova Schumival megy Németországot képviselni, meg küzd a saját címéért is.
3 éve jár oda, és eddig mindig megnyerték a németek ( Schumi meg Seb).
Eurosport szokta közvetíteni (asszem), de olyan időbe van, hogy tavaly is rohantam haza a suliból. :D

Ma ilyen vidám, idegbeteg nap volt a suliba. Egyik percbe ordítottunk másikba röhögtünk. Mindenki feszült kicsit, meg itt van ez a hülye Téma hét is ami annyi, hogy Asbóth Sándorról kell csinálunk egy kisfüzet szerű izét, és ezt csak a mi osztályunk csinálja. A mi sulink az egyetlek Középsuli ami Asbóthról van elnevezve, meg rajtunk kívül van egy Általános suli, meg Gyenesdiáson egy huszárbandérium, és itt kifújt Asbóth. :D Magyarországon nem annyira volt ismert, de Amcsiba azért igen. Ott is van eltemetve, és egyébként katona volt meg mérnök (hehe :D ). Ő tervezte a Szentrál Parkot. :D Érdekes dolog ez. Nem is hinné az ember.... :D
Ennyit a sulimról. ( Asbóth Sándor térségi Középiskola Szakiskola és Kollégium, ha valakit érdekel, de egyszerűbb az Asbóth Sándor TKSZK, vagy Vasbót. Keszthelyiek meg környékbeliek értik miről beszélsz XD)

Rájöttem, hogy miért mentem infóra: Ne csak rugdosni tudjam a géped dühömbe, de merevlemezt is le tudjam formázni ha elkap az ideg. :D XD Annál nincs idegesítőbb, mikor olyan kedve van a gépnek, és szemétkedik... Mert szokott. Igenis lelke van a gépeknek! Minden újraindításkor, más baja van. :D XD Most hisztis a Wordre. Tegnap a Firefoxra volt érzékeny. :D Mindig más.. :D XD
Firefoxi.. XD Töritanár bece neve XD Vörös haja van és nagyon durva az a nő... Enyhén ittas általában, és iszonyat miket művel.. :D Nem fejezi be a mondatait, beír egy szaktanárit pedig nem is dumáltál... :D Csak körülötted mindenki.. XD Így van nekem ha minden igaz két szaktanárim tőle... XD Egyszer nevetettek, egyszer meg a fejem fölött beszélgettek XD Nem baj. XD Évvégéig még ofim is lesz XD Még nem találtam ki pontosan miért, de úgyis beszerzek egyet XD Tavaly is volt.. XD Bár ofő laza... :D Tavaly évvégén Renimmel elmentünk fizikáról (akkor még egy nő tartotta akit Rezonátornak hívtak kedves osztálytársam) és hát shoppingolni voltunk fizika helyet. :D Persze a Fizika tanár beköpött minket ofőnek, úgy, hogy mi is ott voltunk, ofő meg megkérdezte merre voltunk. Mondtuk, hogy nem volt kedvünk bemenni és vásárolni voltunk. :D Azt mondta jólvan. :D A fizika tanárnő köpni-nyelni nem tudott. Érdekes, idén már nincs a suliba.. XD

Na lényeg az, hogy ha van választása az embernek, ne infó szakra menjen. :DXD
Egész nap az agyad zibbasztani a gép előtt, úgy, hogy még értelme sincs annak amit csinálnod kell.. pff.. :D Pascal (egy egy program amivel programozni lehet:D ) meg egyenesen idegbajt hoz az emberre XD Tegnap mondjuk halál nyugodt maradtam, nem mintha meg is csináltam volna a feladatot XD De múlthéten úgy bedühödtem... -.- Nem futott le a dupla órás munkám, és a tanár cseszett megmondani, hol van benne a hiba. 20 percet szívtam azzal, mire megtaláltam, hogy egy hülye PONTOT hagytam le... egy bolha piszok miatt nem futott... hát majdnem lekaptam a gépet az asztalról, és majdnem kisegítettem az ablakon... :@ :D

Fúú ma ment a nevetés irodalom órán.. :D Reni verset mondott fel, és mondta valaki, hogy "Reni benned van az X" :D Erre valaki lereagálta, hogy "A lábadba" :D XD mindenkiből kitört a nevetés, Reni is nevetett.. de a Milán az valami iszonyú hogy nevet. :D XD Olyan vörös volt a gyerek mint a piros pólója, és két keze a szája előtt, mert a Reni közbe mondta a verset XD Kénytelen voltam behajolnia Reni mögé, hogy ne lássa, hogy fuldoklok én is a nevetéstől XD
Ja meg a héten nem irhatnánk dogát... Matektanár kitalálta... írunk dolgozatot, és "asbórh Sándor" lesz a doga neve. Nem értékeltük a kreativitását. XD

Jah meg ma voltunk a könyvtárba.. :D Iván a könyvtáros örült nekünk ( Iván egy Energia Vámpír, mert ahogy megjelenik vagy rád néz elmegy minden jókedved. :D )

Szóval zajlik az élet. XD

Hétvégén jönnek hozzám imádott Sebi fanjaim amit nagyon várok. :D A pocim csomóba, mert izgulok, de jó lesz! :D

Nah hát, mindenkinek jó hetet, és ha elszomorodnátok jusson eszetekbe a vasárnap. :D

Pusz!!!

2 megjegyzés:

  1. áá megyünk bizony:D:D de miért van ezért csomó a gyomrodban?:D én folyton vigyorgok ha eszembe jut xD
    kikérem magamnak,én nem vagyok Seb fan:D én őt csak szeretem:D:D de értem,hogy érted:D:D
    ez az x-es beszólás nekem is nagyon tetszik
    xDhjaj mindenkinek ezt mondom,h nyugii,mindjárt szombat xD:D:D

    várom één is nagyon,megyünk,repülünk hozzád:D:D és csinálunk egy Sebastian-maratont...majd végigülöm ferraris pólómban,akkor megöltök?:D:D

    pusz:a konfliktusos:D

    VálaszTörlés
  2. óóó és nagyon megdicsérném az új dizájnt,mert szép,csak...utálom a macskákat. xD

    de tényleg szép!!

    ismét pusz:ismét a konfliktusos

    VálaszTörlés