2010. november 9., kedd

Ha rámjön a tanulhatnék, beülök egy sarokba és megvárom míg elmúlik.

Tömör unalom dupla infón.... Nincs tanár, és már végig olvastam a ficc elmaradásom is. :D Csak azért nem kezdek neki mások ficceinek mert arra már nem lenne időm befejezni -.-.
Én bolond, a Miss folytatását nem küldtem át magamnak, így nem tom írni, pedig most lenne időm rá.....

Iszonyat mennyire fáj a fejem... Szól a zene a fülembe, és próbálok nem gondolkodni, mert akkor még jobban fáj.

Tudom, hiszti királynő vagyok XD Annak is kell néha lenni, nem?XD

Jön egy ofi óra. Mint mindig vagy könyvtárba lesz kortárst segítő foglalkozás, vagy a teljes osztály bent ül a termünkbe és megy a parti. :D Matek... valszeg kikapjuk a dogát, remélem jó lesz... Aztán tesi :(:(:(:(:(:( Aztán dupla programozás.... agyhalál... -.-

Megyek még felnézek RTL forumra mi van arra.

Pusz innen az unalomból!!

4 megjegyzés:

  1. Hájháj... én mára végeztem :D 11re bemásztam egyetemre, megírtunk egy tuti karó zh-t környezetvédelemből :D baszod olyanokat kérdezett a tanár amik nem is voltak a jegyzetbe... ilyet szól h de a könyvbe benne van... jaaa mondjuk h olyan is van, jó h szól :/ na mindegy majd megyünk pót zh-ra xD De már nem azért honnan tudjuk h mik a legújabb kori jégkorszakok vizsgálati módszerei, meg a kémiai evolúciós folyamatot... idiótaaa szegény nő, elnézzük neki, de azért mégis, naaa... :D:D:D
    Király volt egyetem aulájában álltunk neki focizni a srácokkal, a portás bácsi kicsit kiakadt... hihi xDxD
    Most még pihizek, mert 6ra meg vissza kell menni mert az egyik föcis másodéves Belgiumról tart előadást...nem érdekel de kötelező :S
    A fejiről tegnap írtad h rajtam is múlik, hát attól függ h mikor küldöd el, mert csütörtökön ásványtan zh és kb. 70 oldalt kéne megtanulnom arra is... whááá... középsuliiiiit akarooook megint *hüpphüpp* :D Szal ha ma átküldöd még talán holnap délelőtt megcsinálom, de akkor is csak 9 előtt, mert utána megyünk klubba :)
    Szombaton terepgyak :S nem akarom azt se, semmi kedvem köveket keresgélni :D Jövő héten meg gólyabááál wííí... boldogság :D Dáviddal... hmmm... majd mesélek :D:P
    Na asszem ennyi, most más nem jut eszembe, ha mégis van vami majd mondom :D És ha kész este küld a fejit, de a mail címemre mert nem hiszem h leszek msnen.

    Na legyél jó babóca :)
    Pusszpussz, imádás <3

    VálaszTörlés
  2. Jajj na ez így nem jó lett... szal ma este küldheted bármikor, akár este későn is és akkor még holnap délelőtt kijavítom. De ha holnap küldöd akkor csak csütörtökön délután tudom legközelebb, vagy max. pihiképp megcsinálom :D Szal a lényeg h küld, vamikor majdcsak meglesz xDxD

    VálaszTörlés
  3. :D csak a verseny hiányzik, így estére megírom. :D Nagyon remélem végzek vele, mert most se otthon vagyok XD Megszántak és pihiként írok meg net. szóóval jah.

    Egyetem, ez van... :D nem könnyű az biztos....

    Én holnap írok duplaórás irodalom dogát, meg digitális áramkörökből, amit nagyon nem vágok... :D Aki vágja az szám rendszereket meg az eldöntendő betűjeles izéket, akkor az szóljon, és magyarázza el XD

    Neked "áldás" az egyetem nekem "áldás" az infószak -.- :D

    Pusz!

    Majd ha haza értem elküldöm a fejit. :)

    VálaszTörlés
  4. Jujj, az se kellemes :S de inkább az mint ez :D
    Szóljak általános rendszergazda haveroknak h magyarázzák el? :P
    Okés, küld, majd vamikor meglesz még csüt-ig az tuti...

    Pussz!

    VálaszTörlés