2010. november 26., péntek

Az a dolgom, hogy alkossak! Az már édes mindegy, hogy mit.

Hát ismét infó óráról jövök. :D

Andi hozta fel a komijában, hogy lesz-e konkrét vége a ficcnek. Hát tervezem. Nehéz lenne befejezni, mert nekem is mindennapos már. :) Nagyon az életem része lett.
Úgy tűnik a tél folyamán be fogom fejezni a történetet, mert ezt én egy évadra terveztem, és tartom is magam ehhez.

Rajtatok függ, hogy van-e igény valami hasonlóra jövőre is, vagy egy másik fanficcet csináljak ami nem a jelenbe van, vagy ne csináljak semmit XD :D:D

Minden rajtatok múlik, mert én szívesen írok. :)

Pusz!! Délután hozok valamit:p XD Tegnap este jót nevettünk Rékával rajta... XD


Hőseimet elkísérem valameddig, majd egy dramaturgiai ponton elengedem kezüket, azon reményben, hogy most már boldogulnak nélkülem. Ekkor ők megkezdik önálló életüket. Ez a festmények, versek, regények, dalok, gyerekek sorsa.

3 megjegyzés:

  1. Szavazzunk? :)
    Én pl nagyon bírnám, ha a téli szünetben is folytatódna ez a történet, és tovább a 2011-es idényben is. Ha be "kell" fejeződnie (neeee), akkor szívesen olvasnék egy másik jelenben zajlódó történetet. Egyébként szerintem nekünk, olvasóknak is az életünk része lett. :)
    Dina

    VálaszTörlés
  2. xD még most is röhögök...hát el vagyunk tévedve,OCC bunkik vagyunk,te pluszban Tvájlájtos is,ráadásul még írni sem tudsz...FUJ,Virág xD

    Forza KFN bunkik xD

    pusziii:tudodte...;)

    VálaszTörlés
  3. óóó és imádom ezt az idézetet.A filmet is:)

    és nagyon szomorú leszek,amikor befejeződik:S nem tudom elképzelni,nem is akarom xD

    ismét pusz:)

    VálaszTörlés