2010. december 27., hétfő

Nyugodjék Békében Matti Räikkönen!

Nem szeretném részletezni Kimi apukájának a halálát, mert próbálok rá nem gondolni, és úgy hozzá állni, hogy fent több baj és fájdalom nem érheti. Mindig próbálok így hozzá állni. Nem mondom, hogy sajnálom Kimit, mert nem tudom igazából milyen ember, de ahogy sejtem, ő nem kérne senkinek a sajnálatából. Legalábbis szerintem. Viszont a részvétemet innen a messziből is küldöm nekik.

Áucs.
Az elmúlt napom azzal ment el, hogy hisztiztem, ordítottam és szidtam mindent ami élő vagy holt.
Arra ébredtem vasárnap reggel 6 kor..- mint egy karácsonyi ajándék képen gondolom a szemétkedéseim miatt -.- - hogy iszonyú fájdalom van a nyakamba ahogy fordulnék át a másik oldalamra. 10 perc kínkeserves szenvedés volt mire felültem az ágyamban... Nagy mákomra anya itthon volt, így szóltam neki és feljött. Nem bírtam felkelni.. ülni is alig bírtam annyira fájt, pedig én magamról azt tartom, hogy egész magas a fájdalom küszöböm.
40 perc iszonyatos masszázs következett, hogy a bal vállamtól feltudjam annyira emelni a fejem, hogy ne essek le a lépcsőn. Aztán lementem.. lidokainos krém.. fájdalom csillapító.. egy órás tömör fájdalom ahogy anya megpróbálta kimasszírozni a nyakam. Már zsibbadt a jobb vállam, amitől csak még jobban kezdtem bepánikolni. Ömlöttek a könnyeim annyira fájt :(
A neheze még csak utána jött mint kiderült... Anya megmozdította a fejem jobbra, és akkor mintha végig tépték volna a nyakam valami tüzes izével. Akkor ugrott vissza az izület a helyére. =( De ugye az izom már bedurrant, ráadásul a koponyámtól a vállamig fájt és be volt és van is dagadva. szóval fasza nap volt. Valamennyire tudtam máz mozgatni a fejem, hála anyunak így vissza tudtam kicsit feküdni aludni, mert a 6órás ébredésem azt jelentette, hogy 3 órát aludtam.
Egész délután a fotelembe feküdtem alápolcolt nyakkal, és néha mozgattam bár fájt, de nem akartam hogy megint beálljon...
Filmet néztem és unatkoztam. Írni nem tudtam, mert ahhoz fel-le kell néznem. Annyira profi gépelő nem vagyok, hogy ne kelljen a billentyűzetre néznem jó párszor. Injább mondjuk a billentyűzetet szeretem nézni, bár megy a vakon gépelés is, muszáj volt megtanulni -.-

Szóval jah. Azért írom le ezt az egészet, hogy ha napokra teljesen eltűnök nem igazán kell meglepődni... :D Még mindig fáj -.-

Vidámabb téma:
Szenteste!!
Ki mit kapott karácsonyra?:D
ÉN MEGKAPTAM A 2010-ES DÁVID SÁNDOR KÖNYVET és SIMON ISTVÁN SZÁGULDÓ CIRKUSZ CÍMŰ KÖNYVÉT!!! (L)<3
Azt hittem kiugrok a bőrömből. :D Pont pár napja láttam az egyik könyves boltba Renivel, és ááh.. :D XDXD Imádom a szüleimet!!!! XD Ajánlom egyébként a Dávid Sándor könyveket mindenkinek, mert én nagyon szeretem őket. Minden évben megjelenik egy.
Vannak benne érdekes dolgok, és Dávid Sándor nem igazán kímél senkit sem.
Jah és megkaptam a kedvenc parfümöm is a nővérkémtől (L) :D Just Paris-t. Tudom..tudom.. Paris Hilton parfüm, de akkor is imádom!! :D:D
Jah és kaptam L.H.: Anita Blake sorozatból az első könyvet :D Ajánlom mindenkinek akinek erős a gyomra kcisit, szereti az erotikus jeleneteket(főleg a 5-6. könyv után kb) és aki kicsit is oda van a vámpírokért, és egyéb izékért. :D ( NEM VAGYOK VÁMPÍR MÁNIÁS!!! :D Félre értés ne essék, Alkonyat Sagat is azért olvastam mert annyira elkapott és mindenki ajánlotta, filmet meg solidalitásból is megnézem, ha a könyvet olvastam. :D ) Anita Blake a sajátos stílusával angyon megfogott. D: Az első könyv amit nem drukkolok végig, hogy ugyan már haljon meg a főszereplő.. XD Harry Pottert is azért olvastam végig mert Sirius, Remus, Malfoy és Voldi fan voltam. :D Drukkoltam, hogy Potter haljon már meg, főleg mikor Siriust kinyírta az írónő.. -.-
Na elkalandoztam. :D
Szóval sok mindent kaptam. :D Notebookot sajna nem, de apámnak volt egy olyan megszólalása, hogy: " Virágnak teknikai kütyüt nem veszek többet nélküle, mert mindenbe bele tud kötni" XD Háát.. ez igaz :D Aki enm tudja mit jelez a processzor szám, vagy milyen videó kártya a pont jó, az tényleg ne menjen gépet venni nekem. :D
Anya volt aki egyszer megkérdezte, hogy: " Nem mindegy hogy embé vagy gébé? Ruhába az M az nagyobb! " XD Itt volt az a pillanat mikor feladtam. :D ( Aki furán nézne: MB és GB.. :D remélem mindenki tudja, hogy a GB nagyobb...XD)
Szóval a nulla infó tudásommal ki lettem kiáltva a család infósának. :D És persze ez azt jelenti anya szerint, hogy értek a TV programozásához, a sütő óra beállításához, az új kenyérsütőjük beüzemeléséhez és a telefonján bármit meg tudok csinálni. :D Szerinte ami kijelzős, ahhoz én értek. :D Szerintem meg még a géphez se. :D

Megosztok veletek valamit, amit NEM ÉN CSINÁLTAM hanem osztálytársam. Ennyire én nem vagyok jó. :D A gyerek kicsit más dimenziókba mozog infó téren, mint a teljes osztályunk.. :D
(Remélem mindenkinek fekete a parancssora... XD Aki belepiszkált, az állítsa vissza. :D... aki beletudott piszkálni az vissza is tudja állítani és érti miről beszélek. :D )
Na, gyorsan felraktam Datára: IDE KATT :D

Megyek, szobát pakolni, remélem mindenkinek jól telt a karácsonya!! =)

Pusz!
Goof

1 megjegyzés:

  1. persze hogy én vagyok az,aki nem tudja,hogy mi az a parancssor xD
    azon is gondolkodnom kellett egy kicsit,hogy mi az MB es a GB...de iigen,végul leesett osember Rékának,hogy mirol is van szó...azt hiszem xD

    Megbeszéltuk,Virág: nem veszek neked gépet xD

    ááá,imádom Dávid Sanyit(a kis ferrari drukker xD)!!! az idei konyve még nincs meg,sajnos...pedig megnézném azt,amit Németországról írt...-.-

    basszus,szegény...fasza vasárnapod lehetett:S:S
    remélem már jobban vagy! és szilveszterkor bulizz helyettem is!!!:D (én vagy etetni fogom az egyik torpét akkor,vagy ágyba parancsolni az uvolto másikat...hello újév xD)

    addig igyál majd,amíg még el tudsz találni egy biztonságos alvóhelyig!:D

    a konfliktusos

    VálaszTörlés