2010. december 13., hétfő

I didn't feel anything...

Fúúúúú

Na szóval. :D Össze vissza leszek kicsit most, mert kavarognak bennem a dolgok és csak 3 órát aludtam XD

Elsősorban hisztiznék egy sort:
Mi az, hogy az EuroSport egy, vagy fél nappal a műsor előtt változtat a sugárzási időpontokon??? Mi az, hogy Snooker miatt fél órát késik az FIA gála összefoglaló leadás? -.- :D Őszintén ki ült le 9 órakor, hogy na én most éjfélig snookert nézek? Jelentkezzen! Oké köszönöm.. aki jelentkezett az gondolkodjon el... :D Miért is tette fel a mancsát?XD
Hiszti 2:
Mi az, hogy anya piszkál reggel, mikor csak 3 órát aludtam? Hülye fejem van, elfekszem a hajam. És?? Nem kell szegény szerencsétlen iskolás kis angyal kisdiákot kiröhögni -.- Csak mer ott van a macim lenyomata az arcomon... -.- Mi van akkor ha macival alszok? Nem kell beszólni! XD A lábam alá is begyűröm a takarót, hogy el ne tudja valaki kapni a bokámat.. asszem akkor sikító frászt kapnék.. őő oké.. elkanyarodtam.. :D Szóval.. suliba persze dupla angolon szivatva voltunk mint a huzat, mert " Picisziveim, nem tanultok" Hétvégén én alszok.. vagy bulizok.. -.- Még tanulja is? Akkor a péntek is legyen szabadnap, és jut talán időm a tanulásra...
Móni szavaival élve: 48 óra lenne egy nap, még lenne is idő mindenre. Bár a 72 óra jobb lenne.
Nem szó szerint, most lusta vagyok megkeresni az az e-mailt. Remélem nem hari. :D
Ha öri hari, akkor meg öri hari.. Ma kiakadok magamtól.. Lehet le kéne feküdni aludni..

Na, ami miatt írok, azaz, hogy nem tom. :D Valami oka volt, de már nem tudom.. Mondtam, hogy szét vagyok hullva, mint a papír ember az iratmegsemmisítőbe.

Ja.. Móninak (vagy Monshe, kinek hogy. :D) van egy ehhez az oldalhoz hasonló weblapja és ááh.. akkorákat röhögök néha.. XD Leginkább saját magamon.. XD
Bocs, Móni, remélem nem haraszol meg, de idézgetek( ITT az oldal egyébként)
"Az állomáson várt ránk Gooffy, Reni és hard Rékánk.( Hard Réka???XD Ezen még most is heherészek XD) Sebi vb-címét ünnepeltük az én felvetésemre. Néztünk futamot, annyit beszéltünk, mint még szerintem sosem, de mindenről.( Hát utána nem volt olyan érzésem, beszélnem kell másnap XD :D) És a szobában tömény sütiszag volt, mert ugye Goof kérésére nem vittünk semmit. :P (Ja.. nem hoztatok semmit.. Tele volt az asztal :D Nagyon komoly volt) Hajnali 1-kor kerültünk ágyba, háromnegyed 9 körül keltünk, végignéztünk megannyi youtube-os F1-es videót, majd kaja és irány haza.( :D De hogy betelepedett mindenki a gépköré. :D Kellett volna képeket csinálni.. Tényleg!! Réka csinált képeket!! ) A busz, amivel hazafelé jöttünk, késett eleve 15 percet, pedig üres volt. ( Ez Keszthely és környéke.. :D Ha tudom, hogy késik ennyit, ott maradok veletek...) Utána pedig alig indultunk el, mikor meg kellett állni autópálya-matricáért... xD Nagyon kész voltunk. Negyed 7-re értünk haza, és akármennyire fáradt vagyok, életem egyik legszebb hétvégéje volt. (Ez ez ez.. egyet értek, nagyon jó volt. Örülök, hogy így vélekedsz:D) A hétvége tanulsága pedig, hogy X. sír, Y. vigasztalja. :P Aki tudja, hogy miről beszélek, érti és meg is jegyezte. :D xD"( Itt kishíján megfejeltem az asztalom a röhögéstől XD Eszembe jut mindig Réka milyen felháborodottan mesélte XDXD És utána mindig előhoztuk :D:D )
=) Top 5 hétvégébe benne volt az tuti.
"
Megírtam az új történetem egy részét, aminek 3 olvasója van, Réka, Zsani és Gooffy. És lehet, hogy ennyi is marad. Majd megírtam a novellát a Csillogó Cirkuszhoz Goofnak. Hetekkel ezelőtti ötlet volt, és szerintem nem sikerült úgy kifejeznem magam, ahogy akartam, de ő szerette nagyon."
Erre nem írok semmit. Tudod miért? Nem fényezem az egód folyton. :D Tudod, hogy imádom amiket írsz. Ennyi. A Csillogós.. pff esküszöm nem szoktam ficcen sírni.. sajátomon kívül(júúj ez gáz.. saját sztorimon sírok.. XD) talán ha egyen homályosodott el egy kicsit a látásom.. De azon a novellán pff.. Zsepi sereg vett körül. :D Érdemes elolvasni, még úgy is, hogy fogalma sincs az embernek a Csillogóról!!
Van fent még Móni oldalán kép Sebis kép ( hehe mosta te oldalad fogom kielemezni :p)
Ismételném, a kép MÓNI OLDALÁRÓL VALÓ!!! KATT
Nem tom ez a kép Sebiről és Fabiról.. olyan nem tudom megfogalmazni. Majd egyszer megfogalmazom. Még érlelem magamba. Imádom na.. :D Kis szőke kölyök-.- :D Nyalnám XD Mármiont most.. xd Bár nem tom mennyi lehet a képen. Kb velem egy idős, talán fiatalabb pár évvel, bár én nagyon nem vagyok jó kor meghatározásba.. :D Meg Sebnek a kölyök kinézete.. XD Na hát találja el az ember, hogy a 20-at tölti vagy a 16-ot XD
"
Kerestem a képeket, amiket kitettem a két oldalra. Beírtam a képkeresőbe, hogy 'Tommi Parmakovski'. A 3 oldalon pedig milyen képek jelentek meg? Gooffy: Miss Norton... :D Az állam is leesett. "
XD Én nem is tudom mit írtam múltkor be az oldalakhoz, és első három oldalba hozta be a Misst akkor is. Asszem Seb fanfic vagy valami ilyesmit. :D *nagyon büszke fejet vág* :D

Na nem vesézem tovább Mónit :d Még a végén azt hiszi rossz szándékból teszem.

Vicces.. holnap lesz az ajándékozás az osztályban. Őrült osztálytársam akit húztam közölte kotont vegyek neki xD Én megvettem XD Édesen be is csomagoltam. :D

Igazából morcos vagyok kicsit. A Missen volt egy szavazás. :D Háát nagy döntő többséggel mindenki arra szavazott, hogy Misst írjam tovább. Én bejezni terveztem a télen, de így.. :D Kíváncsi voltam ki mit gondol, és mennyien fogtok szavazni.. 140-nál állt meg a számláló.. :D Szép..

Hehe képzeljétek: egyik csajszi ismerősöm költözik és tele van aggatva a szobája Sebi képekkel. :D És ha minden igaz én kapom meg az összeset. :D Már így is néha vakaroma fejem hova ragasszam amit ki akarok tenni... :D Már hisztizek egy ideje a nővéremnek, hogy enyém legyen a szobája, és akkor nagyobb szoba.. nagyobb falfelület.. nem lenne szívem leszedni ebben a szobában a posztereket, mert olyan jól felragasztottam mindet, hogy egybe lehet leszedni.. XD

Szóval elgondolkodtató. :D

De ez olyan, hogy azon is gondolkodom, hogy letolom kopaszra a hajam.. :D a paróka kevesebb törődést igényel, és elfeküdni se tudom. :D Ez ilyen: soha nem csinálom meg de elgondolkodni jó rajta. XD

Na, hát, ennyi voltam most így. Megyek írni. :D Meg vissza olvasom az egyik ficcem amit a nyáron a foci lázamba kezdtem el. Azon gondolkodtam, hogy érdekelne valakit?:D Mert van pár fejezet.. nem tom hány oldal, ha úgy van felrakom, vagy elküldöm ha valakinek piszkálja a fantáziáját, bár ez olyan muszájból íródott dolog, mert folyton a fejembe volt a foci és minden mást kiszorított belőle, és necces volt mert jött a pótvizsga, meg a Missel is megakadtam miatta.

Na szóval:
pus!
Imádás, ölelés.
lelőttem magam.. xD már engem idegesít saját magam XD Azért ez már gázos.

3 megjegyzés:

  1. én kérem szépen azt a focis ficet! :D ksissi92@gmail.com :)

    VálaszTörlés
  2. ide vele,Miss!!:D:D schnappie@freemail.hu

    A képek,amiket csináltam,az kb 3 kemény kép xD utána annyira eldumálgattunk,hogy elfelejtettem képeket csinálni,pedig MINDENT dokumentálni akartam xD

    A Hard megnevezés egy kulon torténet,mely a Japán Nagydíjjal kezdodott...az elso futamom,amit Zsanival egyutt néztunk,és mivel pénteken aludtunk akkor utoljara,kijelentettuk,hogy mi bizony fasza Hardok vagyunk,mert megcsináltuk(majd egyszer elkuldom az msn beszélgetést,érdekes megfigyelni a hangulatváltásokat,látszik,hogy mikor ért el minket a mélypont,elég betegek voltunk xD xD) Szoval így lettunk hardok:D plusz meg kell kulonboztetni a két rékát,igy vagy Hard Réka vagyok,vagy Zsani rékája. Réka Réka meg MóniRékája...érteed.:D

    neeem voltam felháborodott,teljesen tárgyilagosan mondtam el a száraz(vagyis nedves-konnyes xD) tényeket :D

    én már tok rég olvastam ezt a bejegyzését Móninak,és én is elheherésztem meg merengtem rajta:)

    szeretem amikor így írsz Luckyn.:D:D:D

    pusz: A HardRéka xD

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Kicsit sem zavar, hogy kielemeztél, jót szórakoztam magamon így este, kiakadva a millió tanulástól. xD Ha valakinél azt látom/olvasom/hallom, hogy a pasi sír, akkor mindig eszembe jut a beszélgetésünk. xD
    Arra a focis ficre én is kíváncsi vagyok ám. :)
    Folytit most este megírtam, de nincs eről elküldeni, majd holnap. :P
    És nyugodtan "lophatsz" a másik blogról (a történet összefoglalós dolgot).
    A Missről pedig annyit, hogy ha jobban éreznéd magad akkor, ha abbahagynád és újat írnál, akkor tedd azt, ne törődj velünk! Tuti, hogy mindenki szeretné.

    Csók!

    VálaszTörlés