2010. december 28., kedd

6 ok amiért nélkülöznötök kell a Misst. :(:D

Szüneeeeeeeet!!
Nem csak a suliba, de a Missben is nemsokára. Január és Február Miss nélkül marad.... Január biztosan.
Több okból is:
1, kezdem azt érezni, hogy semmi igazán jó ötletem sincs.
2, a január holt időszak, még a február egy része is. Semmi hír nincs, a csapatok magukra zárják a gyárat és semmi hír nincs.
3, nyugodtan, békésen, sok-sok alvással kipihenten akarom kezdeni az új évet. 3 évig nem volt erre példa, és azok az éveim mint idegbetegre sikeredtek kicsit
4, iszonyúan bele kell húzzak a tanulásba. :D
5, kezdem elcsépelten, soknak érezni a Misst. -.- :D
6, gondjaim van a rendszeres fejfájásból, és lehet a túlhajtottság miatt fáj folyton a fejem annyira. (most szünetbe egész jól elvagyok. )

Szóval jah. :D Még talán 1 fejezet, vagy 2 és szünetet rendelek el. :D

Mostani fejezetről: :D Kicsit rohadék módon írtam meg. Ugye nem derül ki, kinek lett baja. =D Következőben TALÁN kiderül. :D És az is, hogy mit történt és Rékát mért érti ennyire mélyen.

:p

Puszancs!

2 megjegyzés:

  1. én orulok a szunetnek.Nem mintha unnám,csak tényleg...szerintem jót is tenne neked,még jobb formádat mutatnád meg.:)
    Én nem bánnám,ha befejeznéd mondjuk.Azt szeretném,hogy ne azért írd tovább,mert a tobbség azt akarta,hogy ez maradjon.Ha soknak érzed,hagyd abba.Az igazi olvasóid úgyis kovetni fognak,mert jókat írsz.:) TE vagy az író,mi csak véleményezunk.Ne hagyd,hogy befolyásoljunk! xD
    Például nekem már álmatlan éjszakáim vannak amiatt,hogy nem tudom,hogy mi lesz sergioval és a csajjal,akinek nem tudom a nevét...csak azt tudom,hogy nem tetszett a neve,és a monogramja A.S xD

    imádlak!! szunetelj,amíg neked jó:P

    a konfliktusos:P

    VálaszTörlés
  2. Megértem, ha szünetet akarsz tartani, bár nem minden okkal értek egyet. :)

    1. Nem érzem, hogy nem lennének ötleteid, a legfrissebb résszel is kikészítettél bennünket, mert agyalhatunk rajta, hogy mi fog történni, illetve mi történt.
    2. igaz
    3. Jó pihenést, sok-sok alvást!
    4. Kitartást és sok szerencsét a sulihoz!
    5. Nem érzem elcsépeltnek a Miss-t. Imádom!
    6. Pihenj sokat, és ha nem jön be, ne hagyd magad, és menj el dokihoz kivizsgálásra. Komolyan! Jobbulást! :)

    Akármennyi szünetet is rendelsz el, én tuti, hogy várni fogom az új idénnyel együtt a folytatásokat is! Addig pedig újra és újra beleolvasok a régi fejezetekbe! :)

    Dina

    VálaszTörlés