2010. december 15., szerda

Nagy álmok egy kislánytól.

Mónitól kicsit ellopva az ötletet én is írok pár sort a ficeimről.

Csillogó Cirkusz:
Az első ficcem ami be lett gépelve, és publikálva is lett. Előtte is voltak próbálkozásaim, de nem tetszetek szóval már meg sincsenek.. Igazából vasárnap lesz egy éve, hogy az első rész felkerült/megíródott. Nagyon az írás előszobájának érzem, de nagyon az enyémnek még mindig.
A sztori annyi, hogy egy nő, Virág bekerül a Forma 1be. Sebi csapattársa, és egymásra találnak. Igazából ez egy nagyon elrugaszkodott kezdeti ficcem. A pilóták minden napjairól szól.

Csillogó Cirkusz II:
Utáltam írni... Igazából, mert csak azért írtam meg, mert nem bírtam elszakadni a Csillogó Cirkusztól.
Aaronról szól, Virág és Sebi kisfiáról.


Midnight Lady:
Nagyon megakadtam vele egy jó időre, mert nem volt több ötletem. Más dolgok lettek fontosak az életembe, fordult a világom, és már nem találtam a főhősnő, Tig karakterét magamban. Ez egy Forma 1-es, FMX(motor) fanfic volt. Egy sok trófeát begyűjtött FMX-es pasiról Sebastianról és egy motoros csajszóról szól, aki ott hagyott mindent, és messzire elmenekült a múltja miatt.

Miss Norton:
Jelenleg is írom.
A sztori annyi, hogy Sebastian versenymérnöke egy nő, Virág, aki elég munka szerető ember, de összejön Sebivel, és próbál a szerelme és a munka utáni imádata között lavírozni. Néha sikerül, néha kevésbé. Nem egy nagy érzelmes nő, aki bárkinek a nyakába borul, bár fejlődő személyiségű karakter.
Ami nagyon fontos az egész fanficben, hogy a valóságba szövődik bele az én képzeletem. Amennyire egy Fanfiction életszerű lehet, annyira ez az is. Hírek, pletykák alapján írom. Minden fontosabb dolog benne van, futamok, időmérők, és néha kicsit több is mint amit a közvélemény tud. Versenymérnöki szemszögből olvasható az évad. És nem sokára szünet következik benne.

Amelia Semvilla:
Ez egy elkezdett de eddig be nem fejezett fanficem. Nincs publikálva, még augusztusban írtam, mikor elkapott a foci láz. Foci és Forma 1 világa egyben, bár eddig ami megvan inkább Foci. A főszereplő nőm Ami/Amelia aki Spanyol és Sergio Ramos régi barátja, és egyben lakótársa. Közben viszont a Red Bull Racing pilótája. Ez is egy nagyjából valósághű dolognak indult, de mikor kiírtam magamból az ötletet, és tudtam tovább írni a Miss Nortont abba hagytam. A megírt fejezetek két ember olvasta eddig Gica és Csillu. Az első pár fejezetet pedig már A.J, Réka(konf), és Móni is olvasta.

Novellák:
Legalább 3-4 novellám van, de azokat is max csak 1-2 ember olvasta. Bár most feltettem egyet. :D

Egyéb:
A gépem tele van elkezdett történetekkel. Első fél, vagy első fejezetekkel. Megjegyzem a Miss Norton is így indult... :D

Jelzem, nem fogytam ki az ötletekből! Már 3 fic ganyús ötletem is van. Egyiket Gica adta másikat Zitu, harmadikat meg az élet. :D Még eldöntöm melyiket tudom tovább vinni.

Nekem nagyon fontos, hogy engem is lekössön ha elolvasom, és nekem az még fontosabb, hogy az érzelmeket át tudjam adni. Szeretek kiváltani az emberekből érzelmeket, és imádom mikor futam közben eszükbe jut a Miss Norton. =) Szeretem, hogy lassan tényleg pár embernek a mindennapjaiba benne vagyok.

És szeretem, hogy fejlődhetek, és észrevehető a fejlődésem. =) Jobb és jobb akarok lenni.
El akarom érni azt a szintet, hogy neki állhassak a saját könyvemnek, és legyen aki megveszi. Nem álmodom világhírű könyv írásáról, csak arról, hogy felmutathassam, hogy igen ezt én csináltam. Letettem valamit az asztalra. Hogy a tanáraim képébe vághassam, hogy én már letettem valamit az asztalra. Már publikáltam.

Nagy álmok egy kislánytól.

1 megjegyzés: