2010. július 6., kedd

Minden egyes ember, akivel találkozom, feljebbvaló nálam valamiben. Így hát tanulok tőle.

Nah!

Hát a tali is eljött és el is múlt. :D Én élveztem a dolgot, hogy kötetlenül dumáltunk. Örültem, hogy többen is eljöttek és ami hatalmas meglepetés volt, hogy kaptam egy kis autót Monshétól és Zanctól amire papírok voltak rakva " Kuplunk, Gáz, fék" felirattal. :D Ami szintén meglepővolt, hogy a két csaj olyan szinten felkészült, hogy jegyzetelt. Nem vicc, láttam, olvastam! :D Totális döbbenet... :D
Kicsit jobban megismertük egymást azokkal akik ott voltak, és olyan dolgok is kiderültek amiket tátottam a számat néha, de ezt megtartom titoknak. Aki nem jött el sajnálhatja. :D

Igazából nem tudok más írni. Az út fel Pestre borzalmasan hosszú volt, főleg egy helyben ülve reggel. Csilluval meg is szenvedtük picit. :D Az utazó nehéz volt a sütiktől, de szerencsére ehetőre sikerült, így szigorral mindenkire rátukmáltam :D

Mit lehet mondani? Így párnappal később is innen a messziből boldog szülinapot kívánok Sebnek, bár biztos boldog volt, mert nyertek a németek az Argentinok ellen.

Ja és mutatni szeretnék egy Webber interjúból egy részletet:
Arra a kérdésre, hogy miben jobb, mint a csapattársa, a 33 éves pilóta azt felelte: "Én jobban nézek ki. Ez ellen semmit sem tehet. Mindenkinek megvannak az erősségei és a gyenge pontjai."

Úgy tűnik Mark Webber ritkán néz tükörbe, vagy akkor is eltörik... Seb sokkal jobban néz ki... Szerintem :D

Íme egy kép a taliról:



Monshe, Zanc, Réka(könyves) XD , Gooffy, Csillu, Füligszáj

Pusz!

1 megjegyzés:

  1. Á nagyon jó volt az a süti hazafele :P xD
    És hát a tali, igen, isteni volt, nem is lehet többet mondani, örülök, hogy volt lehetőség, és remélem lesz is még. :D
    Puszi!

    VálaszTörlés