2010. július 7., szerda

Baby Love felső 4ever!! :D

Úgy döntöttem hozok előzetest a Seb szemszögből.:D

"

- Ha Virág azt mondja, hogy csapd a falnak a kocsit, mert úgy éri meg a verseny megtennéd. – nem kérdés volt.

- Ezt hívják bizalomnak. – bólintottam és bementem a hálóba. – Dehogy csapnám neki, ennyire hülye nem vagyok. – morogtam. . Hópehely felugrott az ágyra és kényelmesen össze gömbölyödött. – Készülj, mert mész szomszédolni. – jegyeztem meg neki. Erre felnézett és nyávogott egyet. - Ne nyávogj, legyen bűntudatod, mert míg nem loptad be magad Virág szívébe Bárót is vittük a futamokra. – felkelt, oda jött hozzám és rám bámult. – Na menj arrébb, vagy a bőröndbe végzed. – arrébb lökdöstem lábbal, de vissza ült ugyan oda. – Akkor én megyek arrébb. – morogtam. Léptem kettőt az ágy felé de jött utánam. – Idegesítő vagy. – vetettem oda neki és átmentem a gardróbba, hogy átöltözzek. "

"

- Fél egykor eszel. – konstatált a Tommi. – Ha végzünk a gyárba szépen átmegyünk a kondiba.

- Én inkább egyből mennék Németbe. – húztam el a számat. Szerettem edzeni, de most nem volt túl sok kedvem hozzá.

- Ha a következő futamon nyerni szeretnél és beférni a kocsiba, akkor nem siránkozol. – jegyezte meg. – Gyere induljunk.

- Egy szendvicstől még ugyan úgy beleférek a kocsiba. – dünnyögtem.

- Hallottam. – kiabált vissza.

- Nem érdekel. – morogtam. "


"

Válaszolni nem tudtam mert megszólalt a telefonom. A légi utas kísérő egyből nagyon rondán nézett rám, de nem érdekel.

- Mi van velük? – vettem fel gyorsan mikor láttam, hogy Kimi hívott.

- Nyugodj meg… - a vonal totálisan recsegett nem is értettem mit mond. – Virág…. és elvetélt. – nem értettem teljesen, de a lényeget igen. Kiesett a kezemből a telefon és csak néztem magam elé. Nem igazán bírtam feldolgozni az infót.

- Uram kérem kapcsolja ki a telefonját. – jött oda okoskodni a légi utas kísérő. Tommi felvette a telefonom és kikapcsolta. "


:D Ennyii :D Ne bántsatok nagyon!

8 megjegyzés:

  1. tuti akkor h Eva vetélt el...kár,mert mostanra vmennyire elfogadta a babát,bár lehet h ha tényleg a karrierje a fontos neki,hosszútávon könnyebb elsz neki...:S TUDOM h nem vetéltetnéd el Virágot,úgyh ne is próbálj meggyőzni az ellenkezőjéről!!!!:D::D:D

    réka a bonyodalomhajhász

    VálaszTörlés
  2. fúú de magabiztos vagy. :D Én nem lennék ennyire az a helyedben :D

    Arra is mertél volna fogadni a Csillogó alatt, hogy Virág életben marad. :D

    Vigyázz Réka vigyázz :D XD Nehogy mégiscsak meglódult a kezem és egy szereplővel kevesebb lesz. :D Valaki elvetélt. :D Igen. XD

    XD

    VálaszTörlés
  3. öhm.jó.dehát az a csillogó volt:D:D és már mondtad h nem ölöd meg az ikreket,ebből következtetek:D:D és mondtad h nem ölöd meg virágot sem:D:D oké,Eva életéről nem esett szó,ő még meghalhat...bár az nem lenne jó:S:S

    de ha Virág vetélne el,akkor azt nem adnád le sztem előzetesbe...nem lőnéd le sztem a "poént":D inkább rád vall az,hogy most beadsz egy ilyen részt,amiből azt szűrhetjük le,h Virág elvetél,és vigyorogva nézed,ahogy idegeskedünk azz ikrek miatt,majd bedobod,h nem is virág vetélt el:D

    mondjuk borzalmasan rossz emberismerő vagyok... xD ezért lehet hibás az egész érvelésem:D:D

    a konfliktusfüggő rékád

    VálaszTörlés
  4. persze az is lehet,h azt akarod,hogy azt higgyük,h Eva vetélt el,és aztán jön a nagy sokk,h tényleg Virág vetélt...bár ehhez az kéne,h te azt gondold,h mi azt gondoljuk ez alapján,h tuti Eva vetélt,mert nem ölnéd meg az ikreket.

    uhh most jól megcáfoltam magam,ráadásul bele is kavarodtam,és megzavarodtam...szóval lehet,hogy le kéne állnom a kóros gumimaci-fogyasztással.

    ezennel offolom magam.

    egy zakkant konfliktusfüggő réka.

    VálaszTörlés
  5. XDXDXDXDXDXDXDXDXD
    Kóros Gumicukor-fogyasztás!!! Hát ez mekkora XD

    Én értem mire gondolsz. :D Hát kitudja mi jön. :D Mindenesetre a Sebis szemszög kész, este küldöm Csillának és megfogom várni míg összejön a 10-komi Missen. :D Utána kiderül, hogy kivel mi történt. :D

    VálaszTörlés
  6. xD akkor megyek komikat írni...xD (bár nem hiszem h szükség lesz rá:P:)

    VálaszTörlés
  7. Háááát nem tudom...
    A találkozó óta én már lemondtam arról, hogy az ikrek megszületnek... :(
    Szóval első variáció, Virág elvetélt a balesetben.
    Második: Eva vetélt el, Virág nem. Deee a baleset következtében egyéb gond is lehet az ikerekkel...
    Összességében borúlátó vagyok a gyerekekkel kapcsolatban. :(
    Puszi,
    ˝könyves˝ Réka

    VálaszTörlés
  8. mondjuk,ha tényleg Virág vetélt,annak is van egy jó oldala...hogy Virág életben marad.

    VálaszTörlés