2010. július 4., vasárnap

Az időhiány valójában a fontossági sorrend hiánya.

Köszönöm mindenkinek aki eljött a találkozóra, főleg Csillának, aki végigszenvedte velem az utat.

Ezt az interjút mondtam.

Kezet fogtatok, amikor Montrealban találkoztatok?

Sebastian Vettel: "Igen, persze. Csapattársak vagyunk, akkor is, ha összeütközünk."

Mark Webber: "Biztos nem fogunk egymásnak karácsonyi üdvözlőlapot küldeni, de minden rendben van közöttünk."

Visszatérve a balesetre. Egyikőtök biztos hibás.

Sebastian Vettel: "Nem jelent problémát, hogy beismerjem a hibámat, feltéve, hogy hibázok."

Mark Webber: "Az egész akció az elejétől a végéig hét másodpercig tartott. Ki tudná ilyenkor megmondani, hogy ki miben hibázott."

Ha együtt készülnétek egy tandemugrásra, felül vagy alul akarnál lógni?

Mark Webber: "Alul, mert magamban jobban megbízok."

Sebastian Vettel: "De aki felül van, azé a felelősség, mert ő húzza meg az ernyő kötelét. Én nem bízom másra az életemet."

A törökországi baleset rosszul is végződhetett volna. Nem féltek semmitől?

Sebastian Vettel: "Ne nevess ki, de félek az egerektől, vagy például attól, hogy elveszítek egy olyan embert, akit szeretek."

Mark Webber: "Ha valamitől félni kell, akkor a medvétől. Jobb, ha párban vagy, amikor találkozol vele, és akkor csak gyorsabban szaladnod a másik embernél."

Miben különböztök egymástól?

Mark Webber: "Először is más a nemzetiségünk. Én mint ausztrál szeretem a rögbit és a krikettet, Seb mint német a focit. Én tíz évvel öregebb, higgadtabb és bölcsebb vagyok."

Sebastian Vettel: "Sokkal agresszívabb, és sarkosabb. Úgy is vezet. Én tudok olvasni a telemetriai adataiból."

Kiben bíztok meg?

Sebastian Vettel: "A versenymérnökömben, Guillaume Rocquelinben, és a szerelőimben. Otthon apukámban, anyukámban, a barátnőmben és a barátaimban."

Mark Webber: "Az autó tervezőjében, Adrian Newey-ban, és Christian Hornerben. A magánéletben a barátnőmben, Annben."

Úgy hírlik, hogy Vettel a kedvenc a csapatban.

Mark Webber: "Tudom, hogy ugyanolyan autóm van, mint Sebnek. Érthető, hogy Helmut Marko (a Red Bull tanácsadója) és Sebastian szoros kapcsolatban állnak, elvégre mindketten beszélnek németül. Nem érzem úgy, hogy hátrányos helyzetben vagyok."

Sebastian Vettel: "Azonos bánásmódban részesülünk, és megosztjuk az adatokat egymással. Majd a pályán eldől, hogy ki a jobb."

Ausztrália vagy Németország ma kettős győzelmet szerez?

Mark Webber: "Nem érzem úgy, hogy Németország ellen harcolok. A nemzetiség nem számít. Bízom benne, hogy a focimeccsen Ausztrália nyer (Németország ellen)."

Sebastian Vettel: "Remélem, hogy Németország nyer. A csoportunkban Ausztrália a leggyengébb ellenfél, nemde?"

Miért éppen te leszel a világbajnok?

Sebastian Vettel: "Mert a végén nekem több pontom lesz, mint a többieknek."

Mark Webber: "Mondjuk úgy, hogy a 93 pontomat nem egy zabpelyhes csomagban találtam meglepetésként. Megérdemelten szereztem. Továbbra is keményen fogok dolgozni a bajnoki címért."

1 megjegyzés:

  1. Hűha, szinte tapintható a köztük lévő "imádat". Remélem, kiérzitek belőle az iróniát. :D

    VálaszTörlés