2010. október 9., szombat

Minden reggel, megszenvedem az ébredés fájdalmát.

Hülye Japán időmérő, és még inkább hülye eső!!

Felkeltem 6:40-kor ma (szombat) a 11- dél körüli kelés helyett, hogy megnézzem élőbe az időmérőt.
Gondolom sokat voltak vele úgy, hogy ki voltak akadva a hülye esőre. Én személy szerint annyira felhúztam magam az RTL-en, hogy még addig sem adja a dolgokat míg az időmérő lenne, hogy nem tudtam vissza aludni, meg nem is igazán mertem, így Német RTL-t néztem, és közbe mondtam morogva a magamét. Főleg Gyuszikát szídtam, mert ebben a fél órában, sem bírta ki, hogy ne beszéljen kicsit Seb ellen.
Mérgembe leültem írni inkább. :D Megírtam az időmérőt, és mire a végéhez értem ki is írták, hogy elhalasztják. Beleírtam még a halasztást, majd vissza feküdtem aludni. :D

Nemsokára fordulóponthoz és a Miss. Mind azért mert lassan vége az évadnak, mind azért mert már a 27. hétben vagyunk és 37. hét körülig szokták az ikreket kihordani. ( A ficcben valahol elírtam magam, és azóta két héttel le vagyok maradva mint egyébként van, így a következőben nem kell meglepődni, hogy már 27 lesz írva a 25 helyett. :D Bocsi érte valahol elcsúsztam. :D )

Tömören: Izgis részek jönnek nem sokára. :D Már előre dörzsölöm a tenyerem, mert kitudja, hogy pozitívan izgis.. vagy negatívan izgis... :D;)

Két új szereplőnk lesz. Az egyik Rose akit már megismerhettetek a másik szereplő a következő résszel jelenik meg. :D Annyit azért elmondok, hogy David Watson lesz a neve. :D

Tök sokat nevetem, egy képen egyik nap. Egészen pontosan ezen a képen:
Hello Kittys táska... :D:D
Meg a mai Red Bull alkotás:
Elvoltak... :D:D:D Hajó versenyt szerveztek. :D Kovalainennek is volt hajója, meg a McLarennek is. :D

1 megjegyzés:

  1. Hello Kitty... xD xD xD Az a hajó valami irtó jó! :) Én is mérges volt az esőre, bár nem keltem olyan hamar, mert nem tudtam, hogy pontosan mikor van időmérő :D Viszont a futamot tudom, és remélem, akkor már jó idő lesz, és fáradtak se lesznek a srácok a halasztott időmérő miatt. :S
    Te Virág, már megint ijesztgetsz minket! :D Összeakasztjuk a bajszot! xD Láttam Missen az új fejlécet, valami eszméletlen jóóóóóóóóó! :D ♥♥♥ Big Love Virág, Seb, Jaime. :) ♥
    xoxo, A.J.

    VálaszTörlés