2010. október 12., kedd

Ismét dupla infó... ismét unalom....
Operációs Rendszerek.... áááh.. továbbra is kiselőadáson kell dolgozni.
Hulla vagyok, 3 órát aludtam -.- :D Bepörögtem a frissen, és nem tudtam aludni. Haza érek, és megírom a friss végét. :D

Lilla kérdezte a szerelő nevét, kilétét. Kérdésem vissza hozzá, hogy biztos benne, hogy Seb szerelője? Mert ha Webberé neki se állok keresni. Akkor tuti nem találom meg. :D
A mellette levő szerelő az egyik főszerelő, vagy nagyon közel áll hozzá, azt tudom.
Az ő tortáját nyomták Seb arcába tavaly Japán GP után. ( Tejszínes, epres)

Valamit nagyon nem értettem. Webber a dobogón úgy tűnt elégedett és egész jó kedve volt. Utána a csapat fotózáson már nem volt ott. Bár úgy tűnt a szerelők megoldották a dolgot, mert behozták kintről a bábuját amivel fényképezkedni lehet. :D

David úgy tűnik nem vált ki közutálatot, sőt többen is azt mondjátok, menni fog neki. :D Picit még kölyök és hisztis. :D Nem sokáig ne féljetek. :D

ada:" A rész, amit a legjobban várok, az a PICIK SZÜLETÉSE... ez csak az évadzáró futam után lesz esedékes, vagy a lurkók nem várnak apucira és előbb jönnek?!
Várom már, hogy ki milyen nevet szeretne a gyerekeknek és hogy lesz-e ebből is vita? Virágot ismerve, tuti. XD
És a keresztszülők...?!"
Picik születése?:D Én is azt várom már nagyon, hogy írhassam. Már nem kell sokat várni a babákokra, hiszen a 28. hétbe járunk. Jó lesz az a pár rész... :D
"Remélem hamar jön a folytatás, annyi kérdés van még benne, de most nem tudom megfogalmazni... XD "

:D Próbáld megfogalmazni én pedig próbálok rá válaszolni, vagy itt, vagy a fejezetben. :D
(Nagyon kattog a billzet, rám szóltak, hogy ne chateljek XD Pedig nem is chatelek...)

Gica: "Szemét húzás volt, hogy majdnem kirúgták Virágot, és az megint egy szemét húzás volt, hogy Ciaronnak segített...segítehetett volna neki, de max meghalni.."

Minden szemét húzás nálad... :D Ciaront ennyire utálod?:D

Réka: "Konfliktusos Rékánk felvetése elgondolkoztatott. És ezután lassan már én is úgy érzem, hogy Eva&Tommi kapcsolata továbbra sem lesz problémamentes. Úgy is mondhatnám, hogy nem bízok a közös jövőjükbe. Persze lehet írsz két részt, és abban olyan történik, hogy rögtön más lesz erről a véleményem. Rékánk Evanak már új párt is talált Ben személyében. Na, de akkor mi lesz Tommival?? Esetleg Anna? Ők ketten sokat vannak együtt, versenyhétvégéken."
:D Végülis igen, sokat vannak együtt, de még kitudja mit hoz a sors, hogy ki kivel lesz együtt. :D Még én magam sem tudom.
űfolyt köv. csak kinyomja a netet

5 megjegyzés:

  1. hehe,imádom az infó órás bejegyzéseid...xD

    konfliktusos réka

    VálaszTörlés
  2. XD Tanár ott állt mögöttem és láttam, hogy nem azt csinálom amit kéne. :D mivel '.com'-os a blogger így nem tudja letiltani, hogy ne tudjam használni :D De a nettem eltudja venni. :D beült a tanári géphez és mondta hogy elveszi a nettet mentsünk mindent le. :D Számolt vissza én meg kiabáltam, hogy várjooon várjjooo xd gyorsan mentettem XD :D de nincs kedvem neki állni. :D Majd infón... vagy holnap :D

    Miért imádod?:D

    VálaszTörlés
  3. mert elképzelem a helyzetet,mindenki anyagot gyűjt v dolgozgat,v nyavalyognak h le van tiltva a fészbúk,te meg vidáman írogatsz,anyaggyűjtés helyett Seb után nézelődsz,amikor egy iylen Hello Kittys Seb stílusú képet látsz,felnevetsz,de próbálod elfojtani,mindenki néz,hogy mivan,és tök jó,hogy mi tudjuk,h min nevettél,hehe...xD

    a konfliktusos:D

    VálaszTörlés
  4. Ha jól tudom, ő Seb szerelője. A tortás képen is ott vigyorog Seb mellett. :)
    Nálatok letiltják a netet? :D Nálunk még a tanár buzdít, hogy netezzünk :D
    Alig várom a Missben a következő részt ^^
    Lilla

    VálaszTörlés
  5. :d Lilla infós vagy?:D Nekünk 4 év után szakmai érettségit kell tenni. :D meg elég érzékenyek a netezésre... :D:D

    Réka, senki nem azt csinálja ilyenkor amit kéne. :D játszanak, stb.. :D

    VálaszTörlés