2010. szeptember 30., csütörtök

Az idő csupán fizikai mennyiség és én utálom a fizikát.

Túl vagyok a hangversenyen. Suliba vagyok, itthonról még mindig nem jó a blogspotom, de ma már lesz időm és utána nézek miért nem jó. :D

Missben felkerült a friss rész, ami kicsit gondolkodós és érzelmes lett szerintem. Olyan kis gyerekes-vidámra próbáltam megírni, hogy a sok rossz után legyen valami nyugis jó rész is fent. A következő is nyugis lesz, olyan családi.

Lassan egy éves lesz a Csillogó Cirkusz, és tervezem, hogy vagy kiírok egy pályázatszerűt, hogy a Csillogóhoz írhatnátok pár oldalas ficc részt, meg egy kisebb meglepit is tervezek, de még pontosan nem tudom mi legyen.

Az a helyzet, hogy uncsi az infó órám, és azért írogatok ide. :D Ma ilyen laza napunk van itt, csak három óránk van megtartva.... :D Elviselném ezt többször is.
Tanár magyarázza a kettes komplemens, meg az átváltásokat egyik számrendszerből a másikba meg kettes számrendszerbeli összeadást, kivonást, de már ezt tanultuk legalább 3 tantárgyból... :D

10111100111001
11110011011101
+____________
:D nah ilyen egy kettes szánmrendszer beli összeadás. :D Nagyooon izé-.- nem szeretem.

Van aki netezik, van aki játszik... :D Szánalmasak vagyunk... :D
Letiltották a facebookot a helyi hálózatról -.- Nem tudunk facebookozni :D Micsoda csapás fél osztálynak.. :D Nekem van blogspotom, így nem uncsizok. :D Bár ez is szánalmas, hogy titeket fárasztalak, meg ide irogatok órán... :D Mindegy... :D Kockának (infósnak) akarnak tanítani XD had legyek akkor ROIK (Rohadt okos infós köcsög) :DD

Még 10 perc és mehetek állomásra, onnan meg majd haza. :D Alig várom már. :D Pedig még csak 10:15 van. :D

Közbe keresgélek neten is: Sergio Ramos :D
"Végy egy erős motort, akassz rá négy kereket, és te győzöl!"
Enzo Ferrari
Hát ez nem így működik ma már... Legalábbis nem ennyire egyszerű...

Nah már 10:26 van :D

Megyek, lassan kicsöngetnek. :D Éss meheteeeeek hazaaaaaaaaaaa jeeee :D:D:D:D:DD

Sziasztok!
Puszilok mindenkit :)
Imádlak titeket. :D

Az iskolának az a feladata, hogy a kérdezést természetes és leküzdhetetlen szokásunkká tegye.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése