2010. szeptember 26., vasárnap

A KIBELEZETT PLÜSSNYÚL ÜVEGSZEME TOMPÁN CSILLAN

Szomorkás a reggelem. (Igen fél 11kor reggel. :D )
Picit letört, hogy csak 4-en komiztak, de mondjuk örülök neki, mert minden kominak örül az ember. :D
Csak az oldalt is nagyon kevesen nézni :( És ez picit szomorúvá tesz.
Csak most gondolkodom, hogy ha nekem alig van időm, másoknak miért lenne több? Így máris vidámabb vagyok.:D Csak az ég ne lenne beborulva, de semmi sem lehet tökéletes.
Ma lesz a szingapúri verseny. Izgatottan várom, bár tegnap megint majdnem lekéstem az időmérőt. :D Nagyon belemerültem a Miss írásába.. Borzasztó :D:D

Pénteken nagyon sokat szívtam a gép újra pakolásával, mert semmi sem szeretett volna úgy működni ahogy én akartam vagy ahogy kellett volna neki. :D Mindig is mondtam, hogy az én gépemnek személyisége van. :D Csak az én kezem alatt nem lassú (annyira:D ) és csak rám hallgat :D:D

Innen üzenném Sebikének, hogy tessék legalább a 2. helyen behozni azt a Red Bullt!! :D Bár ő maga is lenyilatkozta, hogy már nem szabad kockáztatniuk, én ebből azt veszem le, hogy nem lesz kis pukkancs a bukó alatt.
Viszont tegnap az F1-live.hu-ra beraktak kommentekhez két linket, és én jókat nevetettem rajta. :D Mind kettő Seb csapatrádió, és érződik rajt, hogy Sebike kicsit ideges, és ismeri az angol csúnya szavakat. :D

A cikkben ez áll: "„Srácok, ti most ba...kodtok velem?” – tette fel a kérdést a csapatának a rádión keresztül, amikor úgy tűnt, hogy motorproblémái vannak. Mint az később kiderült, az egyik fék fogott be rövid időre, és azért lassult le a német."
És a Vidi hozzá!
1:27-nél

ÉS a másik vidi! :D

Nem kell hozzá nagy angoltudás... :D

Szóval hajrá-hajrá Sebi!!! :D:D

Közben azon gondolkodom hozzak-e ide megint ízelítőt....
Hozok. :D

"
Átmentem a kiskutyákhoz a nappaliba. Jó nagyon nőttek, már egyre jobban fel akarták fedezni a világot. Seb tegnap ki is akarta rakni őket a házból, mert mindenhol ott voltak, és mindenbe bele ütötték az orrukat. Bár közel sem annyira idegesítette Sebit a 3 kiskutya mint Pehely. Tegnap odáig fajult a dolog, hogy Seb combján van egy szép kis karmolás nyom és ha Rékával nem vetjük be a nagy könyörgést, a macska kényszerűen távozik az ablakon át a házból."

..
"Réka játszott, ugrabugrált, énekelt, Sebit oktatta ki, a kiskutyákat pakolászta ide-oda és Pehelyt kergette, aki pár óra után bevonult hozzánk a konyhába majd mikor én is csatlakoztam a két óvodáshoz az ölembe telepedett, és nem volt olyan kaja, vagy játék ami kicsalogathatta volna onnan. Nem tetszett neki, hogy Réka Seb pártján állt."

...
"Törülközőbe csavarva siettem fel a szobánkba, ahol Réka éppen Tommit foglalkoztatta azzal, hogy az összepakolt táskából mindent kiszórt. Úgy tűnt Tommi kezdi nagyon unni, hogy sokadszorra pakolja vissza a sporttáska tartalmát, mert nagyon morcos arcot vágott már, míg Réka hatalmas gonosz mosollyal szórta szét a cuccokat.

- Réka, ne hozd ki Tommit a sodrából. – szóltam rá.

- Élvezi. – kiabálta utánam Réka, mert közbe bementem a szobába.

- Nem élvezem. Réka menj inkább és piszkáld Virágot. – morogta Tommi. Mikor a kislány megjelent a szoba ajtóba, elgondolkodtam rajta, hogy szépen bezárom az ajtót, hogy ne tudjon kiborítani. Persze már késő volt."

:D Próbáltam vidámabb részeket kiszedni. Picit még borongós rész lesz. Még nem tom az ez utáni milyen lesz. :D Sebin múlik és a mai szereplésén... :D

Pusz mindenkinek!!
ui: Réka kérdésére a válasz: Igen lesz még Ronaldos rész. :D A balhé sorozatnak közel sincs vége.

3 megjegyzés:

  1. yess,örülök ronaldo kicsit(bocsánat)bunki fejének,mert akkor lesz izgalom:P köszönöm a választ a kérdésre:)

    És igazán,annyira-de annyira köszönöm,h írtál miattam a történetbe egy kis Felipét.komolyan mondom,annyira jólesett,kimondhatatlanul^^:D(L)

    ölellek: a konfliktusos-massás

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy örülsz. :D:D

    Mivel kezdet megkattanni ötletek terén mindenki írhat mit szeretne látni a sztoriba, vagy kit. :D
    pusz

    VálaszTörlés
  3. huuhh,hirtelen megjelent egy csomó ember,akit szeretnék látni,Rob Smedley-től kezdve Rob Smedley-n át Rob Smedley-ig mindenki...:D

    Réka,a konfliktusos;)

    VálaszTörlés