2011. május 17., kedd

Mások rólad alkotott véleménye nem kell, hogy a te valóságoddá váljon, de hallgasd meg őket!

Komik.

Most értem haza, Réka pedig SOS szerűen írt Facebookon, hogy nézzek fel Árnyékra (nem mintha nem tettem volna meg már előtte.. XD Főleg hogy kapok e-mailt ha valaki komizott =D ) mert valaki írt egy negatívabb kritikát, és megmerészelték neki jegyezni, hogy az én véleményem érdekli őt. ( Én ezt viccesnek tartom, mert réka és a vélemény kinyilvánítás az egy fogalom egybe.. XD Vicces, hogy most nem magyarázhatja el szerinte mi igaz és mi nem =D )
Azt hiszem, aki "rendre" utasítja Rékát megérdemel itt egy bejegyzést! =D

Hát íme a komi a rend kedvéért:
"Szia.

Régebbi történeteid sokkal jobban tetszettek, ez sztem nem az igazi...
Kevesebb benne a valós történés, a futamleírásokat elintézed pár mondattal... nem mondom azt h rossz mert ez így nem igaz, de nem is az igazi sztem.
A történet maga nem lenne rossz ha nem lenne ennyire depis kisugárzása...
Nekem nem szimpatikus Barby karaktere, lehet csak azért mert teljesen az ellentétem, de én kifejezetten nem bírom az olyan emberkéket akik ennyire magukba tudnak fordulni és a piálásba menekülni...
Igazából olyan elkapkodottnak tűnik az egész, mintha nem is szívesen írnád hanem minél előbb túl akarsz lenni a megírásán... mint egy kötelezettség.
Lehetne még mit javítani rajta.

Na én csak ennyit akartam így leírni összességében.
Ha reagáltok rá akkor Virág véleményére vagyok kíváncsi és nem Rékáéra.

Puszi/Pacsi
Szandra "

Először is. Úgy kezdeném, félig egyet értek.
Felvetődött, hogy szünetelni fog az Árnyék, mivel kicsit elvesztettem a fonalat a Forma 1 világában, és úgy minden Világban. (még a sajátomba is ami egyszerűen vicc)

Nah hát szépen sorban.
Elmosolyodtam mikor azt írtad, hogy a régebbiek jobban tetszettek, mert ez azt jelenti, hogy olvastad őket, és én az ilyeneknek nagyon örülök. Ha nem is tetszik annyira, legalább szántál rá időt! (itt most az Árnyékra gondolok) =)
A futamleírás azért lehet itt furcsa, és nagyon gyorsan lerendezett, mert a Miss Nortonban versenymérnöki szemszögből sokkal több dolgot bele lehetett tenni. Azért ők több adatot figyelnek, ők fogják össze az egészet, a szerelők pedig leginkább csak megkapják mit kell csinálniuk, és nagyjából ennyiből áll a munkájuk(némi túlzással persze).

A depis kisugárzást már sokan emlegették. Hibás vagyok benne nagyon, mert én magam is depis időszakom élem, részben viszont azért depressziós hangvételű ez a történet eddig, mert nem szeretem magam ismételni annyira, és mert a legtöbb sztorim boldogan indul és a végén mindenki sír. ;) Most ezen változtatok éppen.

Ha te Barby ellentéte vagy, és nem fordulsz ennyire magadba akkor virtuálisan letérdelek előtted, mert neked megy az ami nekem nem megy jó ideje! =)
A piába fojtás pedig.. Szívesen megmagyaráznám, de azzal sok poént lelőnék, és ezért is szeretem, ha Réka válaszol helyettem, mert nehezen tudok úgy válaszolni, hogy ne lőjek le sok poént, és ne is tűnjön úgy mintha csak a levegőbe beszélnék.

Elkapkodott, kötelezettségből firkált? Az elkapkodottal annyiból nem értek egyet, hogy én nem hinném elkapkodottnak. Inkább azt mondtam, hogy a firkász kisasszony(én..XD) ujjaiból nem jön csak úgy simulékonyan az egész ahogy a Miss. Ez így fura lehet, de nem tudom máshogy megfogalmazni.
Javítani pedig tényleg lehetne rajta, de minden firkálmányon ami a kezem alól kerül ki van még mit csiszolni. Ez még csak szén. A gyémánt még sehol sincs.

Az pedig, hogy az én véleményem kérted konkrétan és Rékát picit leoltottad nagyon tetszik. ezzel megnyertél magadnak egy szinten. =D

Köszönöm, hogy olvasod az Árnyékot, és még jobban, hogy szántál időt a véleményed leírására.
Ez nekem fontos, hiszen mint firkász ebből építkezem.

Legyen szép napotok!!
"Nincs megtévesztőbb, mint a látszólagos szerénység. (...) Gyakran ingadozó véleményt takar, néha pedig nem egyéb, mint rejtett dicsekvés."

3 megjegyzés:

  1. Szia.
    Először is örülök, h te válaszoltál :) Nem leoltani szerettem volna, csak nem tetszett eddig, h akárki írt vami negatívabbat mindjárt Réka ugrott, mintha te nem tudnád leírni a véleményed és meg kéne védeni téged mert nem vagy rá képes. Ezért kértem h te válaszoljál. Köszönöm! :)
    Másodszor pedig annak is örülök h elmondtad ezt, így már értem miért olyan amilyen. Nem ígérem h fogok mindig írni, ez csak úgy eddig felgyülemlett bennem és ki kellett írnom magamból :)
    További jó írást kívánok!

    Puszi/Pacsi
    Szandra

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    a megoldás egyszerű: általában én látom meg előbb a negatív kritikákat. Lehet,hogy kocka vagyok xD Sokat vagyok gép mellett. :D Amikor emglátom őket,akkor először mindig üvöltök Virágnak,hogy "vazzeee,gyere az oldalra!",majd elkezdem megírni a választ. Szeretem megvédeni azokat,akiket szeretek,ennyi az egész.:)
    Virágnak nincs szüksége védelemre:D Jobban meg tudja védeni magát,mint én őt :D Csak amikor látja,hogy én válaszolok,már lusta választ írni xD vagy nem tudom :D ő jobban tudja a miértjét xD

    (remélem nem baj,hogy válaszoltam:D ha igen,akkor írd meg,hogy mikkamakka :D)

    szia:
    a konliktusos :P

    VálaszTörlés
  3. Szia Réka!

    Nyugodtan elmondhatod a véleményed, csak elsősorban Virágé érdekelt és nem a tiéd.
    Nincs baj azzal ha megvéded azokat akiket szeretsz, de néha úgy érzem h kissé túlzásba viszed, na meg a stílus se a legtetszetősebb. Szerintem...

    Nem baj ha válaszoltál, és ezzel se a veszekedést akarom szítani. Ez az én véleményem, gondolom az lehet mindenkinek és le is írhatja :)
    Ha esetleg mégis úgy érződik, hogy ezzel a válasszal kissé más hangnemet ütöttem meg, ezennel elnézést kérek :)

    Puszi/Pacsi
    Szandra

    VálaszTörlés