2011. február 19., szombat

„Óvakodj az orvosi könyvektől, belehalhatsz egy nyomdahibába."

Rég jártam erre.
Igazából annyi buta kifogásom lenne miért nem írogattam ide.. XD Tőlem most elütően nem mondok egyet se. Bocsi érte :)

Elég beteg vagyok mér egy hete, és utálom az egészet. Ez a folyik orrom, köhögök szindróma... Néha lázzal és kibírhatatlan fejfájással megspékelve. Másodjára kaptam el ezt a hülye vírust.. -.-'

Közben elkezdtem a Csillogó Árnyékot is. Vannak még fenntartásaim a ficcel kapcsolatban, de Konfliktus Rékánk a bétám, szóval nincs aki vissza fogjon.. XD Kezdhettek félni. XD

Elkezdődött a teszt a Forma 1-ben de én még szeretnék foci rajongó megmaradni. Muszáj kihasználnom a maradék időt a foci imádatra, mert ha elindul a Forma 1 zombi leszek és CSAK az fog létezni XD

Megint oltottuk egy kicsit Noncsit, de a végére már komolyan megsajnáltuk a csajt, mivel tényleg senki nem állt ki mellette, csak egy csajos. Megpróbáltam megvédeni a fanfic oldalon a chatbe, de még az én anyukámat.. :D
Réka meg én vagyunk a rossz szellemek.. Szegény Zsanit meg tudják, hogy szóba áll velünk( főleg Rékával XD) és ez által majdnem nagyon belekeverték.. Bocsi csajos, nem így akartuk.. Mi szóba se hoztunk téged!! De azért mentettük a menthetőt.. Zsani hírneve megmarad fehérnek a mienk meg csúszott egy árnyalatot a fekete felé. XD ( az érdekes, hogy most Réka írt nekik, mégis én lettem kicsit kihozva Mumusnak -.-' Nem mintha nem lett volna benne a kacsóm vállig.. XD )
Minden esetre Réka beígérkezett rendszeres kommentálásra, és majd én is megyek. Szegény Noncsi nem mer majd fejezetet felrakni..

Ha már fejezet felrakás: Van egy személy aki nem tud elég gyorsan fejezetet felrakni, hogy ne őrüljek meg. Móni Drága kacsója néha szerintem már fáj, mikor másnapra fel is pakolta a frisst csak mert könyörögni kezdtünk.. (kezdtem főleg.. XD ) De Drága, mondanám, hogy ez csak puszta imádat kimutatás, meg akaratosság. Egy hét után is imádni foglak ha nincs időd írni. :)
( Ezért egy hónap után már lehet ököllel ütöm az ajtót, de néz el kérlek... :D Érdekel. Na.. )

Igazából ennyi voltam most, mert fél 1 van, és folyik orrom köhögök. Főleg az első ami idegesítő és fájdalmas, ugyanis a píírszingeem már szét cincálta belül az orrom. -.-' Kellett nekem megcsináltatni tudom..
Egész héten itthon voltam, szóval még élményeim sincsenek a suliból...

Legyetek rosszak. Komiban, és történetben gazdag hétvégét! Meg persze Real Madrid győzelemmel záruló szombatot!! :D ( KIKAPOTT A BARCAAAA AZ ARSENÁLTÓÓÓÓL!! :P )

8 megjegyzés:

  1. Lol, felkelek, és Móni kérdezi, hogy mi történt, hogy én majdnem bele lettem keverve? xD
    Mentem egyből persze visszaolvasni, miből is maradtam ki :P Hoztátok a szokásos formátokat.. :DD De azért köszönöm szépen a 'mentést' :DD

    Réka miatt félni már el is kezdtem xD De nem, amúgy azt hiszem itt jobban fogom bírni, mert nem eleve egy párral indítottunk. :D

    Jobbulást!

    Zsani :D

    VálaszTörlés
  2. xD

    Deeee mondhatjuk,hogy kaptam egy féél írói közleményt!!! szóval 1-0,5re te vezetsz,Goof:D:D
    ééén mostantól kedves leszek Noncsival,és átszokok a hülye kis libáihoz,akik még akkor is a saját ócska ficükről nyafogtak,amikor Noncsi tök kész volt...szánalom...-.-

    xD nem értem,miért baj az,h én lettem a bétád??:D sose engednék halálesetet,bonyodalmat,veszekedést....a csendes életet szeretem...:D

    de vesztettél egy rendszeres komizót xD vagyis kiiktattad a találgatót,valami ilyesmit mondtál... xD:D:D

    amikről nem akarsz modnani semmit...arra csak annyit,hogy nagyon nagyon imádlak!:)

    a konfliktusos"lesznemulass!"béta:D

    VálaszTörlés
  3. Csak annyit üzennék, hogy várunk nagyon nagy szeretettel :D :D
    Kezdhetnétek nálam :D Tényleg kíváncsi vagyok az őszinte véleményetekre, ha már a csajoktól (akik akkor ezek alapján nem is a barátaim, mert közöttünk ugye nincsenek egyenes emberek) nem kapok frankó véleményt :D
    http://firkalmanykaim.blogspot.com/
    köszi szépen előre is :D
    csókollak :D
    brigcs (Noncsi egyik hülye kis libája) :D

    VálaszTörlés
  4. szia cuncus,röpülök;)De,van egyenes ember kötetek,és az(bármennyire is meg fogsz lepődni...) Noncsi:)
    Rohanok,drágaságom,bár lehet,hogy csak holnap kapsz kritikát,mert fáradt vagyok,nézd el nekem,egyetlen aranymazsolagólyócskám:P

    VálaszTörlés
  5. Ááá szia!
    Örülök ha népszerűsödik az oldalam!
    Hmm nem hiszem, hogy pont rólad lett volna szó, de kinek nem inge nem veszi magára.

    Puszancs.
    Várlak vissza! De ez az oldal igazán nem történetes oldal, szóval értelmesebb Csillogó Árnyékra jönnöd/jönnötök! Én is örülök a kritikának! :)

    VálaszTörlés
  6. Hello!
    Őszintén, kérdezhetek valamit tőletek? Mi a francért jó nektek, ha piszkáltok valakit? Nincs jobb dolgotok, túl unalmas a kis életetek, nem figyelnek elegen rátok, hogy ilyen gusztustalanul viselkedtek?

    "Minden esetre Réka beígérkezett rendszeres kommentálásra, és majd én is megyek. Szegény Noncsi nem mer majd fejezetet felrakni.."

    Komolyan, hányni tudnék az ilyentől!
    Noncsi pedig szorgosan hozni fogja a részeit, mert sokan imádják, ahogy ír! A 3-4 "hülye liba" nem fogja eltántorítani. Ha Nektek nem tetszik a történetei, nem kell olvasni! Talán fegyvert tart a fejetekhez, hogy OLVASSÁTOK! Nem hiszem.
    Szálljatok magatokba végre és gondolkodjatok el.
    Soha a büdös életben nem értettem az ilyen stílus mire jó.
    Üdvözlettel:
    Alofun

    VálaszTörlés
  7. Megtiszteltek! :D Epedve várom :D

    VálaszTörlés
  8. Alofun! Hát szia itt is neked!

    Öszine választ akarsz az őszinte kérdésedre? Nem piszkálni indulunk ilyenkor. Az durvább lenne hidd el nekem, ismerem magunkat! Nem hinném, hogy gusztustalanul viselkedünk, okéj, persze határok vannak, de hát kinek mi a határ.

    Alofun azt hiszem nekem veled nincs vitázni valóm. Nem fogok mindent megmagyarázni amit leírok. Egyrészt mert marhaság ha magyarázni kell, másrészt mert vállalom.

    Hatalmas üdvözlettel:
    Goof

    VálaszTörlés