2011. február 20., vasárnap

Az a baj az igazsággal hogy fogpiszkálóval nyitja fel a szemed.

Na hát. Úgy hozta az élet, hogy két nap alatt kétszer is jöjjek.

A legelső dolog amit szeretnék minden felé helyezni az Móni. Annyira jól esett az a pár szó amit írt, majd megkaptuk kiváló minőségben a várva várt fejezetet.. Nála már áradoztam, mint egy nyáladzó kiskutya, de most itt is emelnék pár szót.
Bár nem is. Mindenki menjen Mónihoz, és olvassa el a történeteit. Addig nem fogja érteni miről beszélek, míg nem kapott egy szeletet abból a világból. Aki pedig olvasott már Móni alkotásai közül egyet is, főleg ha olvassa "A múlt kísértése" című művét, az pontosan tudta, miről beszélek ha annyit mondok, ha na ez írás.
Bemásolom, mert ovisnak érzem magam, a vidámságom és az izgatottságom miatt. :D
Sok szeretettel a két "bajkeverőnek": Rékának és Goofnak. Nagyra tartalak titeket, mert el meritek mondani a véleményeteket nekik. :) Köszönöm, hogy vagytok nekem!

Ez a bevezető a fejezethez. Konkrétan, akaratom ellenére fülig érő mosollyal kezdtem bele a történetbe. Picit aggódtunk, hogy nehogy bajba keverjünk mást is a "bajkeverőségünkkel". Mert minket (Rékát és Engem) lehet utálni vagy szeretni, hát most többen lettek az utálók. Akiknek semmi se jót bármit teszünk már. :D Ami viszont már egy vicc.
Na erről majd később.
Nem hiszem, hogy ennyire merészség kell hozzá, bár lehet ez az én véleményem csak, mert én így nőttem fel. Nem mondom, hogy így neveltek, mert apám is néha megelégeli a nagy számat, és a szókimondásom XD Hogy pont nekik? Hmm Remélem olvassák. ( Bár merek pénzt tenni rá, hogy igen, de nem fognak komizni) A múltkori alkalom kicsit felháborított. (Réka nevében nem akarok beszélni. Bajba sodorja ő magát, nem kellek én is hozzá. :D
)Igazából erről majd csak azután, hogy elmondtam itt is, hogy én köszönöm, hogy Te vagy nekem. És ez rohadt nagy nyálas klisének hangzik, de komolyan gondolom. Így ébredés után egy órával még nem annyira megy a kommunikatíve ráadásul saját magammal, egy nem létező személynek írva. :D De közben elképzelem az esetleg Móni mosolyt. Zsani fejcsóválást vagy nem is tudom.. :D Réka vigyort.. XD És had ne soroljam még kiket milyen fejet vágva. Szegény A.J. Meg azt se fogja tudni hirtelen mi van XD
A.J.-ről jut eszembe.. Ha olvasod: Csaj, mi van veled? Mi történt, hogy abba hagytad? Megveszek, hogy az egyetlen Hájmés írást amit olvastam abba hagyták. :D Te is TOP-ba vagy, és értetlenül állok a dolog előtt. Persze nem akarlak macerálni, mert nagyon megértem a dolgot, csak érdekel mi van veled? Mi történt? Elég lett? Komi hiány? Rosszat csináltunk? *szipogva pislog* Nincs időd?

Nah. Jöhet az amiért ennyire megugrott a látogatás: Két napja kóstolgatjuk Noncsit.
Így utólag már kezdem sajnálni a dolgot, legalábbis azt a részt, amekkora parasztok voltunk vele. Tegnap este kiposztoltam ide pár mondatban a dolgot, és ez fúú nagy lavinát indított el főleg Réka komija. ( Bocs csaj, ha nem akarod vissza emlegetni, de "dokumentálom" az én szemszögem)
"Deeee mondhatjuk,hogy kaptam egy féél írói közleményt!!! szóval 1-0,5re te vezetsz,Goof:D:D
ééén mostantól kedves leszek Noncsival,és átszokok a hülye kis libáihoz,akik még akkor is a saját ócska ficükről nyafogtak,amikor Noncsi tök kész volt...szánalom...-.-"
Ez a komi csapta ki a biztosítékot ISMÉT az idelátogatókhoz. Én jót vigyorogtam az idetalálók komiján, mert ha tagadják, ha nem, azzal, hogy írtak ide, bevállalták, hogy utánam néztek. :D Mert ugye azért az F1fanfic oldalon kint van a Csillogó, és gondolom Móni oldalán is kint van legalább egy oldalam ( Bevallom szánalmas, hogy nem tudom. XD És még szánalmasabb, hogy nem nézem meg csak feltételezek. XD ), de akkor is utánam néztek. :D Ez nekem jaj de nagy vigyorgásra adott okot. Sőt, Noncsi azt mondta nem akar balhét még az első felvonásban. ( Bocs nem rémlik már hogy volt pontosan. ) De azért jöttek. Ez nálam plusz pont Brigcsnek, mert nagyon bevállalta, és megvédte a barátnőjét és magukat is. Tudom, ez őket nem izgatja, de én azért csak leírom.
Ugyanis ide azt írok le amit akarok. SŐT! Ide bárki leírhat bármit, a következményeket, persze ő vállalja, de ez nem egy Fanfiction oldal, hogy legalább a fanfiction alap dolgaival tisztába kelljen lenni a posztoláshoz.
Brigcs komija: "Csak annyit üzennék, hogy várunk nagyon nagy szeretettel :D :D
Kezdhetnétek nálam :D Tényleg kíváncsi vagyok az őszinte véleményetekre, ha már a csajoktól (akik akkor ezek alapján nem is a barátaim, mert közöttünk ugye nincsenek egyenes emberek) nem kapok frankó véleményt :D
http://firkalmanykaim.blogspot.com/
köszi szépen előre is :D
csókollak :D
brigcs (Noncsi egyik hülye kis libája) :D"

Mint mondtam: kinek nem inge nem veszi magára. Úgy tűnik az ő inge volt. Szívesen mennék az oldaladra, a helyzet az, hogy tegnap este felnéztem, körbenéztem. Nem nagyon szeretem az Alkonyatot, bár láttam az összes filmet és olvastam a könyveket, de nem adta meg nekem azt az olvasási elégedettséget, ami után úgy rakok le egy könyvet, hogy jó könyv. És ezzel nem minősítek senkit. Sokan szeretik, nekik tetszik az a stilus, nekem nem. Ilyen egyszerű.
Ezt mondta valaki az F1fanfic chatjén, hogy Noncsi olyan stílusba ír ami nekünk nem tetszik, nekik meg igen. Igazából mi nem a stílusba kötöttünk bele, hanem a használt elemekbe. De teljesen mindegy, nem nyitom meg ezt a vitát, mert hiába mások az emberek, hiába tetszik valakinek Noncsi alkotása, vagy hiába szereti az enyémeket olvasni. Az ördög ebben az esetben ott rejtőzik, hogy a véleményét mindenkinek alanyi joga van megformálni. Ahogy alanyi joga van mindenkinek hülyének lenni. Én előszeretettel használom mindkét jogomat. :D
És elmondanám, hogy ez nem magyarázkodás. Ez az én szemszögem, nyomdafestéket tűrő változatban.
Na elkalandoztam.
Alofun komija:
Hello!

Őszintén, kérdezhetek valamit tőletek? Mi a francért jó nektek, ha piszkáltok valakit? Nincs jobb dolgotok, túl unalmas a kis életetek, nem figyelnek elegen rátok, hogy ilyen gusztustalanul viselkedtek?
"Minden esetre Réka beígérkezett rendszeres kommentálásra, és majd én is megyek. Szegény Noncsi nem mer majd fejezetet felrakni.."
Komolyan, hányni tudnék az ilyentől!
Noncsi pedig szorgosan hozni fogja a részeit, mert sokan imádják, ahogy ír! A 3-4 "hülye liba" nem fogja eltántorítani. Ha Nektek nem tetszik a történetei, nem kell olvasni! Talán fegyvert tart a fejetekhez, hogy OLVASSÁTOK! Nem hiszem.
Szálljatok magatokba végre és gondolkodjatok el.
Soha a büdös életben nem értettem az ilyen stílus mire jó.
Üdvözlettel:
Alofun "
Nem értetted mire jó ez a stílus? Erre. Pontosan arra amit ebben a kommentben csináltál. És a hülye liba megnevezésbe, a libát kikérem magamnak. Ne felém tartsd a tükröt. Nézz bele saját magad. Alofun, tegnap chaten én már úgy éreztem a végén, hogy már mindketten fáradtan csipkelődtünk, bár lehet ezen csak én vigyorogtam. :D Ez ebben a komiban ellent mondtál saját magadnak. Én nem titkolom, hogy rohadék tudok lenni és egy címeres bunkó. Sőt, néha direkt használom.
Igen, néha direkt mondok olyanokat ami bicska nyitogató, mert élvezem, hogy a másik dühöng én meg röhöghetek. De mikor az ember véleményt formál egy fanficnél első sorban az az érdeke, hogy az alkotót segítse vele. De ha még a normális negatív kritikára is kiborultok, és nem is válaszoltok akkor kinyílik az ember zsebében a bicska, hogy törődött az elolvasásával, és a megfogalmazással, hogy az ne legyen sértő, hanem segítő. Tegnap este rájöttünk a dolog nyitjára: Bármit csinálunk az a szemetekben innentől tüske.
Nem mondanám, hogy különösebben érdekel, mert egyikőtöket sem ismerem, és nem leszek kevesebb, hogy nem szóltok hozzám.
Vannak emberek akiket nagyon szeretek, és nálunk úgy szól az íratlan farkas törvény, hogy kiállunk értük, nem csak neki mondogatjuk, hanem nyíltan mellé állunk. Ebből a szempontból nagyon örültem mindkettőtök komijának, mert azt mutatta, hogy hatott a szemétkedés, és Noncsi mellé álltatok teljes mellszélességben.
És én itt be is fejeztem a dolgot.
És igen, Réka cseszted már már sokkal vezetek. És ez a verseny, nem Noncsira vagy rátok megy ki. Nem kell ennyire csak magatok körül forgónak képzelni a Világot. Sőt, elmondanám ennek az oldanak a lényegét, mielőtt nekem esnétek: Ide leírom a gondolataimat, elsősorban azért, hogy később is el tudjam olvasni őket.

Réka, majd szükségem lesz a szurkálódásodra, mert rohadtul megakadtam.. :S :D
És pár szó erejéig rátérnék az új Bétámra: Rékára (Lucy)
Bevallom, kicsit ki akartam kiitatni a nagy találgatót, aki mindig lelövi a poénokat. XD És Réka nagyon jó helyesírásba ami nekem külön kell, mivel vannak dolgokat amiért akár 100X is végig olvashatnám, nem venném észre. Ugye disgraphiás vagyok.. -.-'
Jó dolog, hogy Réka a bétám, mert nem nagyon hagyja nyugodni a történtet. Ha tippeket kérek, tuti valami kis szemétséget mond, vagy valami olyat amiből balhét lehet összehozni, szóval külön imádat. :D
Tehát elmondhatom: Csillu és Gica után Réka is csatlakozott a Bétáim sorához.
Totálisan megvagy vele elégedve! =D

Na, hatalmas ölelés nektek.
Éljen sokáig Móni fantáziája, és keljenek életre A.J. csodás elgondolásai.

És a végére egy idézet:
Gondolt már rá valaki, hogy hogyan lettek a költők, hogy vajon miért akart egy ember verset vagy éppen könyvet írni? Valaki azért mert megnyugtatja, valaki azért mert így tudja kifejezni magát a legtisztábban, van aki azért mert erre vágyott és valaki azért mert szeretne alkotni valamit a világnak, az embereknek amivel tudnak azonosulni, amitől nem érzik egyedül magukat, ami erőt ad nekik, és ami biztatja őket, hogy minden jóra fordul egyszer?
De van még egy dolog amiről még nem beszéltem?ez pedig a szavak ereje lenne?
Igaz, vannak dolgok, amelyek kifejezésére a világ összes szava kevés, de ha mégis megpróbáljuk szavakba önteni, és bár még ha csak a valónak egy kis részét is kapjuk meg belőle, van, hogy csak arra eszmélünk, hogy könnyezik a szemünk, vagy, hogy muszáj mosolyognunk és boldogok vagyunk?mi lenne ez ha nem a szavak ereje?
Hogy mi a legfontosabb? Nem magában a műben, hanem az érzésben amit kiváltott benne van minden, ami a szavakban elveszett?


9 megjegyzés:

  1. most hirtelen nem tudom,hogy mit írjak :D:D

    hát igen,a nagy találgatót kiiktattad:D elesztettem minden kommentáló bájamat,mostantól a "jóó volt,folytit!" elvet tudom csak követni:D:D

    öhm,nem tudom magam bajba keverni egyedül,hát gyáva vagyok én ahhoz:D kellesz te is hozzá xD(L)

    Én is egyetértek:A.J,mi van veled?:( nagyon hiányolom én is,bár ronda módon nem kommentáltam...:S de nagyon hiányzik:)

    én nem hiszem még mindig,hogy sokat tudnék segíteni a történetben,Goof:) csak az illetéktelen vesszők és elírások kiiktatását tudom biztosítani:)

    a jogaimat én is fenntartom:) főleg a kritikaírás jogát:) ha nem tetszik,hogy kommetálok,tiltsatok ki vagy nem tudom:D:D

    sajnálom,hogy katalizátor volt a komim itt.A véleményemet még mindig fenntartom,de nem szeretek másoknak gondot okozni

    Annyira jól esik,amit írtál rólam,de komolyan:D:D na majd megyek is hozzád szurkálódni,te kis rüfke:D ja,azt el ne felejtsem,hogy miylen bunkó vagy:D:D és tényleg,most már tök mindegy,hogy mit csinálunk:D:D ha beszólunk,az a baj,ha védünk,akkor szart kavarunk.Ergo mindenhogy közellenség lettünk,már kint van a metropoliszban a plakátunk,"Wanted!" felirattal,és áthúzva pirossal...

    Az idézet nagyo illik ide:) Bár Alonsoé is idevaló:D kár,hogy a saját fanjai nem értik a lényegét a mondásainak.:)

    Te KFN-pszichopata csupaszív:)(L)

    a konfliktusosod:D

    VálaszTörlés
  2. Sikerült ma már sokadjára eljutnom oda, hogy megkönnyezzem, amit írtok nekem. Komolyan mondom,ritkán van, hogy valaki ennyire sok jót írjon rólam és ez rettentően jól tud esni. :) El sem lehet mondani teljes mértékben, hogy mennyire.

    Ha az albérletben lenne net, esküszöm, hogy este megnézném, lesz a folytatása az elmúlt két napnak és szívesen beleszólnék. Nem nagyon érdekelne, ha esetleg ezzel én is a rosszak közé kerülnék. Úgy gondolom, hogy nem mutat túl nagy intelligenciát, ha valaki olyan módon viselkedik, mint ők. Nálam ez nem nagyon jönne be. Jelen pillanatban szeretném az arcukba nyomni, amit nekem írtatok Rékával, hogy láthassák, mekkora szívetek is van. :)

    Réka kiiktatásáról csak annyit: vissza kell térni a nagy összeesküvés-elméletekhez, mert nem lesz senki, aki tippeket adjon. :P Okos húzás volt. :)

    És igen, TE megmondtad már az elején. :P

    Puszi, Móni

    VálaszTörlés
  3. Huhh... a felénél azt éreztem, lehet hogy abbahagyom, de megérte végigolvasnom. :P

    Nincs igazad, Goof, mert azért kapisgálom, hogy mivan, bár a közvetlen előzményeket tényleg nem ismerem, már régóta nem járok Noncsi, illetve a többi lány oldalára. :) Nekem se jött be a szappanopera-stílus. :P
    És nem tettetek semmi rosszat, egyszerűen az íráshoz való lendületem fogyott meg még ősszel, és úgy tűnik, túlságosan is kitart, de már nem is tudom pontosan, hogy mi hiányzik. :( De lassan megint futamok, szóval hátha azok segítenek, hogy Hájme is feléledjen. :P Mert a folytatás tényleg a fejemben van, és kezd egész jól összeállni. :) De pszt, titok! :D

    Abban is igazad van, hogy Móni fantasztikusan ír, mindig olvasom a részeket, még ha lusta mód nem is írok komit, amiért ezer bocsi, de az írás legtöbb módját feladtam egy időre, elég az előadásokon gépelni. :D

    Egyébként, ha nagyon hiányzik az összeesküvés elmélet, meg a nagy találgatás a komikból, talán megemberelhetem magam, a fantáziám még ép (legalábbis remélem :D). :P Ebben a Seb-Barby tesós érzésekben még amúgy se hiszek teljesen. :P

    Legyetek jók, írjatok sok kusza szálat, hogy aztán tudjunk mit bogozgatni! :D

    Csóközön, a láthatatlanná vált A.J. :)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Réka és Virág!

    Igen utána néztem kik is vagytok ti, illetve nem is kellett annyira. Virágnak olvastam a fanficjét, nemrég még a blogomra is írt a chatbe.Úgy érzem mintha évekkel ezelőtt történt volna a dolog, legalábbis a véleményem annyira változott meg Rólad! Nem értem, hogy egy tehetséges lány mint Te, miért süllyed ilyen mélyre.
    Amit Noncsival műveltek, az gonoszság. Sajnos jobb szót nem találtam a viselkedésetekre, ugyanis mikor az ember csak azért bánt valakit, hogy ő maga jól szórakozzon az gonoszság. Elmondhatjátok a véleményeteket a nélkül is, hogy bárki lelkébe gázolnátok. Noncsi igazán próbálkozik, de ezzel a hangnemmel csak az önbizalmától fosztjátok meg. Talán ezt is tudatosan teszitek? Bántott benneteket vagy féltek Tőle? Bennünket "hülye libáknak" neveztek, de azt nem tudom mi alapján. Komolyan nem értelek Benneteket. Miért kell gyűlölködni, veszekedést szítani? Szerintetek Noncsi életében nincs elég feszültség nélkületek is? Fogalmatok sincs milyen kedves, őszinte, értékes ember is ő valójában, és Ti csak azért bántjátok, hogy szórakozhassatok kicsit "Én nem titkolom, hogy rohadék tudok lenni és egy címeres bunkó. Sőt, néha direkt használom.
    Igen, néha direkt mondok olyanokat ami bicska nyitogató, mert élvezem, hogy a másik dühöng én meg röhöghetek." "Megint oltottuk egy kicsit Noncsit" Tudom senki nem tökéletes, Noncsi sem, Ti sem és én sem. Minden történetben/könyvben vannak hibák, biztosan az én ficemben is rengeteget találnátok. DE mi nem vagyunk profi írók! Személy szerint én csak azért "vetem papírra" a gondolataimat néha, mert jól esik elmenekülni a gondokkal teli valóságból. Lehet Noncsi kicsit komolyabban veszi az írást, bevallom szégyenszemre erről még sosem beszéltünk, de higgyétek el Ő is nagyon szeret nap mint nap- ha csak pár órácskára is- elmerülni a saját kis világában. Ti viszont megfosztjátok ettől a kis boldogságtól a megnyilvánulásaitokkal.
    Nagyon szeretem ezt a lányt és nem szeretném szomorúnak/idegesnek látni, és bár nem ismerjük egymást, hisz nem szoktunk beszélgetni, mégis arra kérlek benneteket nézzetek egy kicsit magatokba és a kommentjeiteket próbáljátok meg kevésbé rosszindulatúan megírni! Úgy is lehet belőle tanulni.
    Előre is köszönöm!
    Üdv!
    Noncsi hű barátnője: Icu

    VálaszTörlés
  5. Kedves Icu!
    Annyira jellemző rátok,F1ficesekre,hogy kiragadjátok a negatív dolgot a hozzászólásokból,bejegyzésekből,és a pozitívumokat észre sem veszitek... ha nem tűnt volna fel,ez a bejegyzés egy konzekvencia-levonás, eltöprengés és (bár peersze,hogy nem vettétek észre a "sajnálom" szót)valamilyen formában bocsánatkérés is akart lenni (Goof majd kijavít,ha tévedek valamiben,vagy rosszul gondolom,ő most suliban van,és nem tud erre reagálni...). De mit veszel megint észre? A negatívumot,ami,mellesleg,hozzátartozik a magyarázathoz. Ahogy Gooffy is írta,úgy látszik,a szemetekben minden tüske.Igen,volt rosszindulat is bennem,amikor komit írtam,nem kívánom tagadni.De szerettem volna a hibákra is felhívni a figyelmet,mert (és ezt már modntam is) találom anynira értékesnek Noncsi írói vénáját,hogy megpróbálom megfogalmazni,hogy mi a rossz,hogy javíthasson rajta.Akit le se sz*rok,az nem kap tőlem kommentárt.
    Több helyen kértünk már bocsánatot Noncsitól,a hangnemünk miatt,de nyilván ez se tűnt fel senkinek se. A véleményünket pedig jogunk van elmondani,és ismételten hangsúlyozom,hogy ELSŐ kritikánkat TELJESEN KULTÚRÁLTAN írtuk meg,de bizonyos reakciók után az ember bizony oltári dühös tud lenni,és igen,utána már rámegy dolgokra.
    A hülye liba dolog tőlem tényleg túlzás volt.Mármint a hülye dolgot sajnálom,a libát fenntartom. Mert ha valaki csak úgy vigasztalja meg az állítólagos barátnőjét,hogy neki odasusmogja,hogy "Jaj de hát Noncsi,nem is igaz,amit mondtak,nyugiii....mellesleg van új fejim,komizol majd hozzá?",de mellette pedig nem áll ki,nem mondja meg a pofázóknak,hogy menjenek a jó büdös fenébe(persze intelligensebb formában),az az én nézetem szerint nem barát.Ahogy Goof is írta,mi foggal-körömmel megvédjük a másikat,és kiállunk egymás mellett...és még az is hozzátartozik a barátsághoz,hogy a szemébe mondjuk a hibáit,hogy "Hé,pajtás,ezt nem így kellett volna,ez így hülyeség,sőt,egy kicsit gáz". És én egyiket se láttam Noncsi körében,csak utólag,amikor ezt megemlítettük. Pedig emlékszem,valaki még írta is chaten,hogy a katéteres dolgon ő is meglepődött.Már nem tudom ki votl az,de nem értettem,hogy miért nem említi ezt meg a komijában?
    (folyt köv.)

    VálaszTörlés
  6. És bocsánat,hogy most megint bunkóbak fogok tűnni,de ez a feltételezés,hogy félünk Noncsitól,annyira abszurd volt,hogy majd leestem a székről :D Egyrészt,én még nem találkoztam olyan emberrel,akitől Goof félt volna (csak bogárral...de ez most mellékes:D),másrészt nem hiszem,hogy okunk lenne félni Noncsitól.Bár ha tudsz ilyen okot,szívesen meghallgatom.
    Noncsin én is látom,hogy nagyon komolyan veszi az írást.Csak azt nem értem,hogyha ez így van,miért nem néz utána néhány alap dolognak? Mert néha elég meglepő dolgokat ír...bár nehéz neki úgy rájönni,hogy rosszul ír valamit,ha senki nem hívja fel a figyelmét rá.
    Virágról pedig...te nem ismered őt.Nem tudod,hogy milyen nagy szíve van,hogy mennyire segítőkész ember.Mert megint csak a rosszat nézitek nála. Amikor chaten egyszer Noncsit,majd utána Alofunt akarta megvédeni,mert úgy érezte,szemétség,amit egy-két ember(nem mondok neveket) csinál velük,akkor is csúnyán el lett küldve a picsába. Na én ezen húztam fel magam borzasztóan,hogy a segítőszándékért is a "Takarodj!" felkiáltást kapta.Meg se akarjátok látni a jó oldalát.Ugyanazt csináljátok,amivel ti minket vádoltok.
    Gyűlölöm a közhelyeket,de most sajnos nagyon ideillik egy.Biztos ismered az "akinek nem inge"-kezdetű dolgot.Én azokat hülye libáztam le,akik a ficük miatt nyavalyogtak,mikor Noncsi érezhetően szarul volt.EGY olvasója védte meg,mielőtt mi ezt megemlítettük,az pedig liri volt(a pontos nevét nem tudom sajnos,elnézést érte.).Ha te is úgy érzed,hogy rád találtunk ezzel a váddal,akkor illik rád a dolog.És ezek szerint úgy érzed,különben nem háborodtál volna fel...:)Pláne ez a kihangsúlyozás a végén,ez főleg arra mutat,hogy beletaláltunk.

    Üdvözletem kézcsókkal: Gooffy konfliktusos kisujj-körömágya: Réka

    VálaszTörlés
  7. Szia Icu!

    Nah hát, már vártam, hogy ki fog ide írni. Ez nem konfliktus vadászat, de sejtettem, hogy vagy mindenki mélyen hallgat vagy valaki támadni fog minket, főleg ugye most engem mivel én írtam ide le.
    Infó órán olvastam az üzeneted, csak most értem haza, Réka viszont annyira jól leírt mindent, és nem fogom sem őt sem magam ismételni. Ott van fent a véleményem.
    Egy dolgot emelnék ki. Kiragadtál pár szó/mondatot a szövegkörnyezetből. Ez tipikusan lélektani eset. Van rá egy jó példám. " Béla kedves, édes, de buta." Mit emel ki belőle az ember? "Béla buta."
    Ez nem téged figuráz ki, vagy ilyesmi. Mindössze pont ma beszélgettem a mentorommal erről, és ezt mesélte.

    Mindazonáltal örülök, hogy vállalod a véleményed. Az is vélemény, ha valakit bunkónak tartasz és csalódsz benne. Sajnálom, hogy úgy mond csalódtál bennem. Ezt neked kell eldöntened, hogy jogosan csalódtál bennem, vagy mondva csinált dolog miatt.

    Én is most kiemelnék egy dolgot a komidból: "Nem értem, hogy egy tehetséges lány mint Te, miért süllyed ilyen mélyre." Két dolog jutott eszembe ezzel kapcsolatban. Jól esett a tehetséges jelző, még ha nem is hízelgésnek szántad, nekem megakadt rajta a szemem. Az hogy mélyre süllyedek-e? Mindenkinek van egy mércéje. Mi az ami sok és mi az ami nem.
    Van akinek sok ha a szex szó le van írva egy történetbe. Megragadja a szemét. Van akinek az sem elég, ha egy kisebb pornó jelenet olvas.
    Mások vagyunk. Az érték rendem lehet eldeformálódott, de a hangsúlyon kívül semmit nem bántam meg. Egyetlen szót sem.

    Sokat lehetne vitázni arról kinek van igaza. De szerintem felesleges. Ti elvakultak vagytok mert szeretitek Noncsit és az írásait. Mi elvakultak vagyunk mert mi is kiállunk egymásért- jobban és keményebb stílusba mint ti, aláírom- viszont a nézeteink nagyon egyeznek Rékával. Mindketten erős személyiségek vagyunk, és nagyon hiba kereső mániások. ( Javíts ki Réka ha tévedek) Ez nem jelenti azt, hogy ténylegesen hiba van ott, de mi felvetjük, megbeszéljük. Saját alkotásaimat agyon tudnám kritizálni. Hétvége óta gondolkodom is rajta, hogy lefogom írni azokat a hibákat amiket rendszeresen vétek. Nem csak másokkal szemben vagyok ilyen. Réka sem csak Noncsival szemben ilyen. Ne tud meg néha mennyit vagyok piszkálva. :D Bétának tökéletes, pont ezért.

    Sok belőlem.. pff még a végén egoista leszek.. vagy már vagyok.
    Réka egyetlen dologba kötnék bele a komiddal kapcsolatban: MI AZ HOGY "Gooffy konfliktusos kisujj-körömágya: Réka "??? Fejbe vágjalak? :D Hogy írhatsz ilyen? -.-"

    Minden esetre úgy tűnik nem hazudsz az utolsó soroddal. Ide jöttél, és normális stílusban megvédted Noncsit. Tisztellek ezért. Hiszed vagy sem. :)

    Utolsó sorként még annyit írnék, hogy van amit komolyan kell venni, van amit csak fél komolyan, van amit viccnek. Úgy tűnik még sokat kell fejlődnöm, ha ez nem mindig jön át.
    A szavak és a mögöttes érzelmek.. Egy alkotó nagy vesszőparipája. Legalábbis szerintem.

    Szép napot!
    Goof
    ui: Bogár fóbiám van és akkor mi van? XD Félek egy hülye méhecskétől. Vállalom. XD Sikító frászt kapok tőlük.. -.-'

    VálaszTörlés
  8. Én is, én is! :D Mármint a bogárfóbia. :P Csak hogy tudd, Goof, hogy nem vagy egyedül. :P És bár sokszor jutott eszembe, hogy beleszóljak, nem teszem, mert ahogy leveszem, már szeretnétek ezt a vitát lezárni. :) Úgyhogy csak ennyit: éljenek a bogárfóbiások! :D :D

    VálaszTörlés
  9. Gooff,azt a mondatot majd megmagyarázom xD reméltem,h lejön,de nem...tudom,furcsa a humorom:D:D
    Ééén mikor piszkállak téged?:D:D:D soha,de soha...:D jó,néha a pont-túltengéseden elmerengek,de ennyi:D:D:D
    Hibakereső-mániások...Touché,touché:D:D

    iimádlak:D mindjárt meeeccs:D:D:D
    a konfliktusos:D:D

    VálaszTörlés