2011. február 1., kedd

Igen, igen, itt van a listámon, mindjárt már csinálom is, mindjárt kezdem.

Mivel kezdjem?
Eltűntem kicsit...
sok volt nekem ez a három hét...

Szóóóval a félévim egész jó lett, csak két szakmaiból húztak meg. :D Programozás meg Digitális áramkörökből.. :D Magatartásom viszont 4-es lett!!! Hatalmasat néztem rajta... :D Én mega 4-es magatartás.. XD
Igazolatlanom sem lett fél év alatt, pedig ha 3 PHP 7. órán bent voltam akkor kb reális voltam. :D (minden héten csüt a 7.- ez a szerencsétlen PHP, és én a tantárgyat is utálom meg a tanárt se csípem, és addigra türelmem se szokott lenni a héthet, így szépen haza engedem magam általában.. :D ) Ja elég sokat lógtam.. főleg hétfőket, egy átbulizott hétvége után.. És nincs igazolatlanom.. :D Ofő mindet leigazolta.. Mondjuk 87 igazolva múlasztott órám van.. :D

Ma azt hittem meg esz a méreg, hogy lemaradok a tesztről.. Osztálytársam szerint kezeltessem magam... :D Bosszúbúl hupikék törpéket hallgattam egész órán.. -.-' Nem kaptam első két órába netet ( dupla operációs rendszer), hogy nézhessem.. Pedig megígértem a tanárnak hogy mellette jegyeztelek,mint egy angyal.. Hát nem adott netet, bosszúból elkértem oszt.társam fülesét mert az enyém elmenekült, és zenét hallgattam max hangerőn.. és ugye az én telefonom elég hangos.. XD 4X szolt rám a tanár 20 perc alatt de én duzzogtam.. Végül kaptam 3 percet, hogy megnézzem mi a helyzet a teszten. :D Gyorsan F1-live-on elolvastam és feladtam a duzzogást az óra további részében, de nem jegyzeteltem. Megvoltam bántva, hogy PONT TESZT NAPON NEM KAPUNK NETET...
Utána ofővel kicsit összevesztem, mert nem igazán értem, hogy az hogy is van, hogy válság van és mindenki elég rosszul áll pénzileg, és erre, közli, hogy ja azért nem szedett szeptembertől osztálypénzt, hogy ne vegye el a családoktól azt a pénzt... Eddig értem.. de hogy február, március ugyan vigyünk már be 20.000 Ft (minimum) ha osztály kirándulni akarunk... Elmegyünk osztálykirándulásra de őt itthon hagyjuk az tuti .. -.-'

Programozáson meg írtunk... Témazárót, és ugye egy héttel előbb szólni kéne.. és az nap reggel tudtuk meg, mert a másik csoport írt. :D Hát nem imádnivaló tanár? :D -.- :@
Na ennyit rólam.

FORMA 1!!!!
Túl vagyunk az első teszt napon, ér érdekes dolgokat olvasni, látni.
Ott van az RB7 kocsin a cápauszony, a hosszított nagy kihagyásos diffuzor, a hátsó szárnnyal is csináltak valamit, és az orr is alakra változott az oldalát tekintve. A hátsó szárny is változott, bár azt nem tudnám egyelőre megfogalmazni egész pontosan hogy mi mindenben, de nekem furcsa, szokatlan, tehát más. :D (megjegyzem még az overáll is változott, ami nekem nagyon tetszik. :D Vidámabb számomra mint az előző. ) De ami a legszebb és a legnagyobb változás a kocsin, az a gyönyörűség szám ott az orrán. Az a bizonyos 1-es!!!
Színre nem változott maga a kocsi, meg dizájnra sem. Míg pl a McLaren autója elhagyta az ezüst színt és helyette fekete lett. Mondjuk nekem elsőre a tavalyi Virgin jutott eszembe róla.. Festésileg legalábbis.

Nagyon várom, hogy milyenek lesznek a Pirelli gumik, és azt még inkább, hogy elkezdődjön a szezon.
Az RB doválózik azzal a 3mp-s boxkiállással. Számomra a 3,7 -3,8 mps boxmunka is nagyon gyors volt. :D 3mp alatt kerékcsere? Hát ha megcsinálják az nagyon durva lesz. :D Már tavaly is a legjobb boxmunkát produkáló csapatok között volt az RB, ha meg lesz az a 3mp akkor nagyon fel kell zárkóznia a többi csapatnak, mert verünk mindenkit a boxban XD Persze gondolom ők is minél lejjebb próbálják tornászni ezt a számot.
Amitől félek az a KERS. Már 2009-ben is féltem, tőle... Most nagyon. Bár komikus jelenteket is láthatunk majd... :D Pilóták páros lábbal ugrálnak ki a kocsiból.. De ez is csak addig vicces, míg pl csak a sóderágy fogta meg, és a kocsinak nincs baja.. De mi lesz egy komolyabb balesetnél? :S A pályakörül dolgozók nem nyúlhatnak csak úgy a kasznihoz.. :S Úgy érzem ebből még lesz botrány, vagy komolyabb gond.. A boxban mikor megállnak a kocsik le vannak elméletileg földelve.. Azok a kisbigyók amik a földből lógnak ki és a kocsiárjuk megy az adatot gyűjtik, de földelnek is, nem? Na jó nem egészen vagyok biztos benne, hogy azok még ott vannak.. De legyenek ott, és földeljék a kocsit, mert ha megrázza a KERS a szerelőt akkor ott nagy gáz van.. Abba bele se gondolok és bele se megyek, hogy a pilóta a kocsiban ül ezzel az izéve.. szakadó esőbe... Persze-persze tudom én, hogy szigetelés... ühüm.. hallottunk már rág példát, hogy beázott a kocsi elektronikája.. bár ez épp annyira lehet veszélyes..
Nem szeretnék ördögöt a falra festeni.. :S Bár már megtettem. Ajánlom annak aki ezt kitalálta, hogy használják, hogy semmi gondja ne legyen senkinek ebből.

:p Sebi nyerte az első tesztet. Tudom, hogy ez semmit nem jelent, de azért jó látni :p

Foci...foci..foci...
Egyik nap sírok miatta másik nap nevetek.. harmadnap már dühöngök...
még egy-másfél héttel ezelőtt (vasárnap ) egy borzalmas meccset játszott a Real.. Malorca-Real 1-1 nagy nehezen lett meg azaz 1-1... kis híjján kikaptunk. Féltem, mert szerdán jött a Sevilla- Real mecs, és nagyon fontos mecs volt. Főleg, hogy Sergio Ramos Sevilla nevelésű focista, és nem annyira jó dolog a Sevilla stadionjába ellenfélként oda menni... 1-0ra nyertünk végül, de Iker Casillast a meccs lefújása után fejbe dobták egy üveg ásványvízzel hátulról... Pár percig a földön feküdt és a fejét fogta, dörzsölte.. csak egy kicsit voltam ideges... Még is mit képzel magáról az, aki bárkit is megdob? Még ha csak két civil is.. ha két kölyök... galacsin.. még oké.. bár etikátlan.. de egy üveg ásványvíz??!! Nem megyek bele, mit éreztem és gondoltam, mert nem tűr betűt...
Úgy gondoltam hogy a Malorca meccs egy mélyrepülés volt, és ennyi. De vasárnap egy alsóbb kategóriás csapattal játszottak megint, az Osasunával.. 1-0ra kikaptunk!! :| Csak néztem... Annyira mérges voltam, hogy nagyon. Egyszerűen hiányzott a befejező játékos. Ronaldora terhelik az egészet, ő meg inkább már passzolgat Benzemának.. mindketten szét voltak esve.. Di Mariáról nem is beszélve... Most jött egy új csatár a klubhoz. Osasuna ellen már egyből játszott is. Nevét nem tudom, főleg nem leírni. :D Citytől jött azt tudom.

Kicsit más, de foci...
Fernando Torres elment a Liverpooltól a Chelseahez... Igazából nekem ezzel semmi bajom, mert Nando egy nagyon jó focista, és ha nem érzi jól magát valahol, vagy nem tud nyerni akkor váltson. Megtette. Ebben az egészben számomra a liverpooli szurkolók voltak kicsit felháborítóak és gusztustalanok. Bár az ismeretes, hogy nem igazán a kedves szerénységükről híresek ha fociról van szó. És tény, hogy nagyon oda tudnak állni a csapatuk mögé. De az, hogy Torres mezt égettek.. és gerictelennek nevezték Torrest, meg azt mondták baj van a szívével.. ez már csak azért sem vicces, mert ugye az ördög a falra...
Szóval, hajrá, hajrá Fernando, és sok sikert az első meccshez, ugyanis pont a Liverpool ellen fog játszani először a kékekkel...

Igazából most kiírtam magamból azt ami publikus. :D

Így a végére egy jó tanács mindenkinek:
Még véletlen se válasszatok infót, középsuliba, és egyetemi szinten végképp ne.

Én is nagy lelkesedéssel jöttem ide.. Sajna nem arról, szól, hogy kezeled a gépet, és megoldod a hibákat. Kőkemény programozás, háttér elmélet.. Bár nagyon jól fizető szakma, és elég könnyen átvághatók az emberek számítógép terén..
Vigyázzatok az adataitokra, és ha nem vagytok elég hozzáértőek, inkább használjátok magas fokon a tűzfalat. Bár aki be akar mászni a gépedbe az be fog.

És még valami, amit kevesen tudnak, vagy ilyesmi: Ha valaki aki az IP címeteket kéri (és nem szerelő, aki a géped szeretné megjavítani) ne adjátok meg!! :D Az IP cím egy számsor, amivel a világon bárhonnan azonosítani tudják a géped...Persze az oldalak ezt nagyrészt regisztrálják, de ez kicsit titkosan kezelt infó. Persze nincs nagy halál, ha valaki megtudja az IP-d, csak azért válogassátok meg. :D Meg azt is milyen linkeket nyittok meg. ( IP talán leginkább a személyi számodra hasonlít. Azért azt sem jó bárkinek megadni..)

Na, vírus, hacker mentes mindazonáltal jól viselkedő gép és gyors netben gazdag napot! (XD kocka Újévi kívánság átalakítva..XD)

1 megjegyzés:

  1. már épp meg akartam kérdezni,hogy mi az az IP cím...xD de te rafkós vagy xD

    úúú egyszer Oliver Kahnt dobták meg úgy gesztenyével,hogy vérzett a feje...na az iyen f*szkalapokat ütném úgy szájon,hogy kiessen a fogsoruk-.-

    pont láttam most Torrest tvben,és gondoltam rád:D:D menjen is a Chelsea-hez,az a legjobb angol csapat:D(természetesen a Middlesbrough FC-n kívül):D iigen,a liverpoolosok ilyenben durvák:S kb olyanok,mint a tifosok a Ferrarinál,akik árulónak titulálták Schumit...

    kockaaaa:D:D

    pusz:a konfliktusos

    VálaszTörlés