2011. január 2., vasárnap

Tanulj a múltból. Ne érj úgy életed végére, hogy azt érezd, nem is éltél igazán.

Hát Boldog Új Évet mindenkinek!!

Az én évem nem úgy indul, mint reméltem. Nem lettem más, nem lettem Webber imádó vagy Barca fan. Maradt minden a régi, csak a dátumot innentől fél évig rendszeresen elrontom majd. :D

Rólam tudni kell mielőtt bármit is mondanék a borzalmas év kezdésemről. Három dolgot egész pontosan:
1, A nővérem nekem egy példa, és imádom. Már egy ideje le költözött, de levelezünk, meg hívjuk egymást, ha olyan van. Nekem sokszor ő nagyon jó barátnőm is, és volt már rá példa, hogy kiborultam, ő csak oda jött, hozott egy felest és ott volt velem. Kiállunk egymásért. Persze szeretünk vitázni, de mindig bocsánatot kérünk, és nevetés lesz a vége.
2, Nagyon aggódós típus vagyok és képes vagyok saját magam kiborítani, mivel a fantáziám elég széles és sok mindent olvastam, és írtam már.
3, Ha valamit leírok, és nem jó, jó ideig félek, hogy teljesül. Ezért nem bántok fanficben élő személyeket.

Szóval, borzalmas újév kezdésem van, mert az Új évet én az osztályom egy részével, és imádott barátnőmmel Renivel töltöttem. Éjfélkor Anyuval beszéltem telefonon, boldog új évet kívántunk, de a nővérem nem tudtam elérni. Háromszor próbáltam, de nem reagált, így hagytam, gondolva biztos bulizik valahol.
Tegnap este derült ki, hogy iszonyú fejfájással, szédüléssel hányigerrel fekszik otthon (Újpesten), és nagyon rossz állapotban van, de hogy elmegy ma a férjének a háziorvosához. Nem gondoltam rosszra, mert elég fejfájósak vagyunk. Mi vagyunk a család békái, akik előre jelzik a fontot. ( Nővérem meleg fontos, ha jól emlékszem a párja hideg. Vagy fordítva nem rémlik pontosan. Én meg ugye mindkettő, csak hogy ne legyen egy kedvenc évszakom se)
Hát ma délután kiderült, hogy a dokik agyhártya gyulladásra gyanakszanak ( Nővérem anyósa ott volt velük, és ő hívta anyát) Totális volt itthon az aggodalom. Anya lent tördelte a kezeit apával, én meg fent sírás határon voltam, hogy komoly baja van az én egyetlen nővérkémnek.
Végül most este jött meg a hír, hogy az agyában meg vannak dagadva az erek, és ez okozta a rosszullétét.. Próbáltam anyát megnyugtatni, hogy nem kell a mi lett volna ha mondatokkal játszani.. Nem kell marhaságokra gondolni, de nekem is megfordult pár a fejemben...
A lényeg az, hogy ezt azért írom le, mert már a kórházba pihen, és kapja az infúziót, és már jobban érzi magát. Még viccelődött is, hogy annyiszor bökték meg, hogy lassan ha iszik kifolyik belőle.. Szóval igen. Jó kis új év.
Azért én bizakodom a legjobbaknak.

Sok mindent fogadtam meg az Új évben, de csak olyanokat amiket úgy érzem be is tudok tartani.
Pl:
-Nyitott szemmel fogok a világban járni, és az első szikrára elkezdek írni. Ha csak 2 oldal lesz akkor annyi. Jöhet a következő szikra. Ennek a lényege az, hogy ha nem is befejezni, de elkezdeni szeretném a saját könyvem, csak még a szikra hiányzik hozzá.
- Nem fogok változni senki miatt, aki nem ismer és nem tudja a Miértjeimet. ( persze változtatni fogok, ha kell)
- Minden évben megfogadom, hogy rendbe tartom a szobám, és tanulni fogok. Idén csak annyit fogadtam meg, hogy nem bukok év végén. xD
- És a legfontosabb: Leteszem a jogsit!!
Ha minden igaz jövőhéten megyek beiratkozni... :D Hogy fogom én utálni... Szőke vagyok a KRESZ- hez

Ennyi voltam most.
Nézzétek meg "Az utazó" című filmet. Nekem most ez lett a kedvencem a Casanova előtt. ( Sorozat meg a Fiúk a klubból, de azt ne nézzétek meg... :D XD KFN Réka, esetleg te.. :D Te vagy még kicsit ferde hajlamú sztori téren. )
:D És két dolog amit nagyon várok: Forma 1-es idény és azt, hogy a Forma 1-es Világ megérjen a slash ficcekhez. :D Mert akkor tömeggyártást csinálunk, mit szólsz Réka?:D

Szép napot/estét/reggelt
Goof

HOLNAP SULIIII =(=(=(=(=(=(=(=(=(=(

1 megjegyzés:

  1. igenigenigenigeeen,annyi mocskos Slash sztori fog léteznia forma1es fanficvilágban általunk...menekuljon ki merre lát.:D
    Nekem már csak papírra kéne vetnem a rob-massa ficemet...fejben már teljesen megvan xD
    és most ahogy olvasom a senna konyvet,motoszkál bennem egy gondolat...ugyanis Sennát besározta a kis pocs Piquet azzal,hogy meleg,és ugye ez akkoriban még nagyobb dolog volt,mint most...és megjelent egy rob-senna fic a fejemben xD

    remélem jól van a novéred,sok sok erot kuldok neki

    és neked is!(L)

    pusz:a konfliktusos:)

    VálaszTörlés