2011. január 4., kedd

Ha az iskola az életre készít fel, nem félek a Haláltól!

Elkezdődött az unalom kétszer 45 percben...
9-től elméletileg tesztet írunk Oprendből... :D
jaj ez tényleg uncsi XD Osztálytársam meg nézeget, hogy mér ne fészbúkozok inkább... :D
A dög unalom nem szó erre.. álmos is vagyok.. XD Tegnap Getafe meccs volt, és nyertünk 2-3ra.
XD jobbra mellettem ülő meg kicsit be van szívva XD Ez a nap nagyon durva lesz...

Hátam is fáj -.- hideg is van, álmos is vagyok ergó hisztis XD

Getafe Kapusa... XD Rózsaszín mezbe !!! XDXD

Gólöröm.. :D


Közbe folyton felrakom, meg mentem, mert jön a tanár XD
Jobb kezemen osztálytárs fekszik XD nah :D
szedem elő a parfümömet..
tanár: meglátszik, hogy nőből van.
Én: mindjárt előszedem a szendvicsem és eszek, és akkor meg emberből leszek. XD :D Na ennyire vagyok fáradt XD De a tanár is KO kicsit XD

srácok fészen csajokat néznek XD Nem gáááz... :D

Hehe tudom osztálytársam telójának jelszavát, amivel be lehet menni a képekbe, üzenetekbe XD egyszer kilestem XD *büszke fejet vág*

Kéne nekem egy virtuális meghajtó, amit elérek mindenhonnan, ahol van net, mert most így tudnám írni a Misst vagy a Két Világ Között - et de hát csak otthon van meg... Majd kitalálok valamit -.-
Mindegy... :D

Körülöttem mindenki hájtekos telefon... :D Nekem tökéletes ami van kicsi Samsungom <3 style="font-weight: bold;" href="http://mobilarena.hu/dl/cnt/2009-05/45697/samsung_c3050_n4.jpg"> még egy kép
Megyek enni, aztán tesztet írunk... -.-
drukkoljatok :D

XD Totya: Diaaaa!!
Dia: Mi a faszt akarsz?
Én: Mindenki magából indul ki.
Totya: Azt max te, nekem a Virág kell.
:D:D:D XD Valaki szeret XD

59% al egyes teszt... 60%tól kettes... XD fél osztály nem értette a kérdések 40 %-át XD jó ki teszt.. XD

2 megjegyzés:

  1. yess,orok szerelmem lett tegnap ez a kapus a metroszexualitásával:DxD

    uhh,hogy kaptuk(látod,azt mondtam,h TUK,borzasztó xD)a második gólt??:D biztos nem Casi hibája volt...tuti Ramosé xD (*gyorsan elfut még távolabbra Keszthelytol*)

    a konfliktusos :D

    VálaszTörlés