2010. augusztus 31., kedd

Sose érdekeljen, hogy a kedvenced a világ legkedveltebbje -e, vagy sem. A lényeg, hogy Te szereted!!! by: Réka(könyves)

Nem igazán tudok mit mondani a hétvégi futamra. Mikor Webber elrontotta a rajtot iszonyúan kiröhögtem. Nem érdekel, hogy szemétség. Örültem neki, bár a Két McLaren meglépett de legalább Sebi Webbo előtt van.
Aztán mikor Buttonnal össze akadt. :| Álltam a TV előtt és fogtam a fejem. Ja.. aztán megszólalt Mr. MindenTudokÉsMindigNekemVanIgazam Gyulánk. Na akkor csúcsosodott a dühöm. Ordítottam a TV-vel, amibe a vicces az volt, hogy szombat óta nincs vagy alig van hangom. XD
Oké.. benyeltem, hogy Gyuszikácska MEGINT Sebit hibáztatja teljesen egyből mielőtt az ismétlést mutatták volna. Benyeltem, mert Wéber Gabi legalább korrekt kommentátor, és megnézi, végig gondolja mielőtt pofázik. És ahogy írom megint kinyílik a bicska a zsebembe Gyuszika miatt.
Aztán ha lehet még dühösebb lettem mikor Sebit megbüntették, és Gyuszikácska egyből helyeselte. Hát nem tudom. Igazából ha tehetett is róla Sebi akkor nagyon kevés mértékben....
OKé.. büntetés.. legyen.
Mikor viszont defektet kapott már csak ültem az ágy szélén és a fejem csóváltam.
"Szerencsétlen Kölyök" ezt ismételgettem. Már nem dühöngtem. Már csalódott voltam csak. De mikor már a verseny mérnökkel se értett szót, és azon folyt a csevej, hogy jó-e az esős gumi vagy nem akkor már úgy éreztem, hogy ez a mélypont. Ennél lejjebb nincs.

És egy sorba megemlíteném, hogy szintén vasárnap játszott a kedvenc focicsapatom a Real Madrid.. hát 0-0 ra..

Szóval: Sebinek üzenem, hogy hajrá Monzában, mert 2008 Monza gyönyörű volt. Hannahnak, és a teljes Sebi mögött álló gárdának üzenem, hogy pakolják össze Sebit fejbe, mert Monzába legyen egybe. Főleg a parabolicaba. Nem kell még egy nagy esés is.
És üzenem minden Sebi rajongónak, hogy fel a fejjel. Csak azért is VB lesz Sebi. Én ebben hiszek. És majd évvégén képen röhögi Webber meg a kritikusokat. Az anti fanokról nem is beszélve.
HAJRÁ SEBASTIAN VETTEL!!!
HALA MADRID!!!



Döbbenet.. Komolyan mondom döbbenet... 10 percig naaaaaagy szemekkel néztem, hogy behaluztam ( hallucinálok xD Had ne menjek bele, hogy milyen állapotba mondogattuk ezt a hétvégén) vagy tényleg jól látok.

Na előröl.

Túl vagyok egy iszooooonyúúúúúúúúúúú jóóó hétvégén. :D Itt volt a Reni és elvoltunk xD 8 pasi akadt ránk, és lol volt nagyon. :D
Ma felnéztem a sulim honlapjára, hogy tuti holnap(kedden) 5-kor lesz-e az évnyitó és ha már ott voltam, elnéztem az órarendek felé is, hogy hátha fenn van már, és akkor meglesem, hogy mennyit fogok szenvedni a padban idén.
Számítottam 1-2 7 órára... De arra ami fogadott arra nem.
Hétfő, kedd 8-órám lesz!!!! Szerdán még nem biztos, de a 7 ott is tuti. Csüt tuti a hét óra, és a péntek a leglájtosabb mert ott 6 órám lesz... Totál döbbentet volt mikor megláttam, ja meg agyhalál. 5. órába tették a tesik... a DUPLA MATEK UTÁN!!!!! Dupla matek... aha.. buktam belőle... csak meglett a pótvizsga.. aha.. király...
Hát elgondolkodtam rajta, hogy beülök szerényen a sarokba és sírok egy sort mikor megláttam... ( ITT meg tudjátok ti is nézni.. :S )
Mondjuk a fizika tanárnő leadott minket XD nem csodálom... Tesi tanárnő is leadott minket.. XD

Vicces.. vicces... csak lenne már évvége XD

Szeretlek titeket!!!!

Pusz

3 megjegyzés:

  1. Hát igen, az érettségi felkészítők sokat elvesznek. :S Én is imádtam, mikor csak azért kellett benn maradni, hogy ne nagyon csináljunk semmit. Nem tudom, nálatok mennyire szigorúan veszik, meg hát ez emeltes is. Szerencsére én már túl vagyok ezen az időszakon, most jöhet az egyetem első éve. :S
    A futamhoz annyit fűznék hozzá, hogy én is csak a fejem fogtam. Annyira reméltem, hogy talán a szünetben kipihente magát és össze tudta szedni, de ez a pechsorozat nem akar tőle elszakadni. :S Azért még én is hiszek a VB-ségében, ha idén már nem is ( :( ) akkor jövőre, mert Sebastian igenis nagyon tehetséges pilóta, és van jövője a forma1-ben, mert FANTASZTIKUS AUTÓVERSENYZŐ! :) We love you, Seb! :)

    Fel a fejjel, Gooffy, a nyár alatt én jó párszor visszasírtam a tavalyi évet, és tényleg annyit mondhatok, hogy azokra a tárgyakra gyúrj rá idén, ami kell a felvételihez. Sok sikert, tudom, hogy menni fog! :)
    A.J.

    VálaszTörlés
  2. Olyan régen írtam már ide és a miss-hez is, de tudd, hogy mindig olvaslak:)
    A futamon én is eléggé kibuktam, Gyuszikát meg ne is említsd mert kiráz tőle a hideg is...oké, Buttonnal versenybaleset volt, bevallotta, hogy hibázott, meg is büntették, örültem, hogy elég "szép" helyre jött vissza, megelőzte Alguersuarit és még nem tudom kicsodát, 11. helyen haladt, mikor Liuzzi kivágta a kerekét és jött a defekt. Ez már nekem is sok volt...hát még az, ma olvastam, hogy Liuzzi Sebet hibáztatja, hogy nem tudott több pontot szerezni, komolyan mondom megáll az eszem, rúgjunk bele még egyet szerencsétlen srácba, hibáztassuk őt, mert neki már ígyis, úgyis mindegy....és ezek a nyilatkozatok, mindenkinek van valami hozzáfűzni valója, én Seb helyében már rég idegösszeroppanást kaptam volna. Mark meg jót röhög a "markában"(ez milyen jól kijött:D), hogy álljon mögé a csapat, hát még mit nem...és én is nagyon szépen kérem Hannat vagy Tommit vagy a szüleit, hogy billentsék fenéken a srácot, mert így nem bukhatja el a vb-t....

    Geoffy, a sulihoz sok sikert és kitartást:)
    Nekem is napi átlag nyolc órám van, csütörtökön, meg 11, este nyolcig leszek suliba, aztán meg pattanhatok vonatra, hogy hazaérjek:)de nekem már "csak" 2 évem van, és vége, mehetek dolgozni:)jó esetben:)

    Na, asszem kiírtam magamból a Sebis fájdalmakat:)
    Dóri

    VálaszTörlés
  3. Szijjja :)
    Itt egy kicsikét lemaradtam, de sebaj :D Remélem, legalább is...
    Meg aztán sokat már nem tudok hozzá tenni, mert egyrészt nagyon szépen leírtad az igazságot, másrészt ehhez még A.J. és Dóri is jókat írt.
    Szóval akkor még csak annyit, hogy néha már én is igen nehezen bírom, hogy mindenért Sebi a hibás. Lassan már az ˝antifanoknak˝ az lesz a bajuk, hogy Seb egyáltalán megszületett... :( És hallatlanul szomorú ilyen szinten vannak emberek, ˝hihetetlen˝, hogy van ennyi ˝lelkierejük˝, hogy ezzel foglalkozzanak....
    Ha megszólal Seb az a bajuk, ha nem, akkor az. Komolyan mondom, ezek a szurkolók nézzenek meg felvételről pár Senna vs Prost ˝összecsapást˝ és akkor majd látják, milyen versenybalesetek voltak már akkor is. Pedig aztán Ők is voltak egy csapatban is... Akkoriban nálam Senna volt a Favorit és Prost ellenében sokszor hozták Őt ki bűnbaknak. Akkor sem tudtak annyi ˝szennyet˝ mondani Sennáról, hogy elpártoljak Tőle. Ez most Sebi esetében sem lesz máshogyan!!!! :)
    Tartom magam a címben szereplő véleményemhez!!!
    Sőőőőőt azt mondom: Szarjunk már bele, hogy Ki mit hisz, gondol és beszél!!! Egy a lényeg: az,hogy szeretjük Őt és még nagyon sokan szeretik a Világon!! :D
    Millió puszi,
    Réka

    Óóóóh a sulihoz nagyon sok kitartást!!!!!!

    VálaszTörlés