2010. augusztus 24., kedd

Ez itt most gyök, vagy a számok beálltak az eső elől?

Fáradt vagyok. Testileg, lelkileg. Huh...
Július eleje óta folyamatosan hülye matekra járok, most kezd komolyabban kikészíteni. A 20.-ám csodásan sikerült :D Kint voltunk egyik ismerős hegyén a Csajommal :D Jó volt, bár totál szét vagyok esve azóta :D
Meghúzódott egy belső izom a hátamba és a jobb oldalam nagyon fáj :S Balról a fogam fáj xD A hülye időjárás miatt meg a fejem. A gyomrom görcsbe a matek miatt. :D Csodás.

Nah jó hírek:
Ma feltettem a Miss kövijét, bár nagyon sokat szenvedtem vele. Az előző fejezetnél meg egyszerűen nem tudtam felvenni a fonalat történetileg. Most is szerintem érződik rajta, hogy néha nem voltam képbe csak írtam :D
Annyira tele volt fejem a focival ami újabb mániám lett, hogy kénytelen voltam írni egy focis ficcet, de úgy, hogy ne vesszen el a Forma 1 vonatkoztatás, mert akkor nagyon szívnék a Missel. :D
Eddig csak két ember olvashatta az a ficcet Csillu és Gica, mivel nem publikáltam, és még nem tudom fogom-e :D

Számok:
61. Fejezet van fent a Miss Nortonból ami hattal több mint ami a Csillogó volt, ezzel ez lett az eddigi leghosszabb ficcem. Belegondolni is fura, hogy ez milyen sok! :D
32.878 Ennyiszer nyitották meg az oldalt mióta elkezdtem.
33 rendszeres olvasó, ami sok, és örülök neki nagyon. :D
Ebben a percben 430 kommentált számol a blogger. :D :| megdöbbentő! Bár ha elosztjuk 61-el... :D Az átlagba 7 komi egy fejezethez, de tudjuk, hogy ez azért elég változó.

De egy kis összehasonlítás:
Csillogót a mai napig 756 gépről nézték meg. ( Ez csak az IP-címet számolja, és csak egyszer)
A Misst
4660 gépről nézték meg. :D ( Mindkettőből érdemes levonni 3-at mert én 3 gépről szoktam szerkeszteni őket. :D )
Ez érdekes az, hogy a Csillogóból a II. 3. részét nyitották eddig meg a legtöbben, míg a Missből a Magyar 1 :D Persze a legnagyobb szám, az oldal főoldalánál áll, ami azt jelenti, hogy legtöbben vagy csak felnéznek, vagy mindig a frisset olvassák. :D
Szerintem ez érdekes. :D Nekem tetszenek a számok, pláne, hogy naponta egyre magasabbak, főleg a Missnél.

Elkezdődött az Xfigter. Nagyon hasonló az FMX-hez végülis. :D Ha valakit érdekel, és mondom mikor vannak közvetítések.


Szorítsatok Pénteken reggel 8tól!! :D Ha nem megyek át apám agyon üt, ha átmegyek nem is tudom mi lesz.. xD Ugrálok, őrjöngök mint majd Seb VB címénél :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése