2011. április 19., kedd

Életképek

11.b úgy népjátéka:
http://jatekok.oldal.info/play/2128/ügyességi/Clusterz
Múlt kedden találtam unalmamban..XD Azóta mind ezzel toljuk XD
Annyit hallasz: Már megint benéztem a színt!! XD

XD 2.nap mikor igazán nekünk semmi dolgunk. Van aki CISCO-zik a többiek neteznek.. XD és facebook, így eddig agyhalál volt, most már ezzel tolják a fészesek XD

Tegnap Rékával unatkoztunk, és fáradtak voltunk:EZ LETT BELŐLE!
XD Még az infó tanárom is végig nézegette XD Legalábbis a vigyorából ítélve XD

Eléggé unatkozom... -.-" Elég keveset aludtam, lévén, hogy 6-kor keltem, és Rékával hajnali 1-ig csináltuk azt a kérdőívet.


És most egy kis HP mánia, mivel lassan kijön a 7. rész II. Bár én a filmek nagy részében csalódtam, de a 7. rész I. egész jól lett. Harry még mindig idegesítő.. Hermionével és Ronnal együtt..

Bella =D Bírom a nőt. :D Lucius *.*
Draco *.* ( Tom Felton *.*)
Akiknek én drukkoltam.... XD Halálfalók! XD Bella, Narcissa, Lucius, Draco ..?? XD
Remus akit imádok a könyvekben, de a filmben a csalódás....
Volt-de-hol ( Voldemort)
Rohadt jó kép, egy bajom van vele: VOLDEMORTNAK PIROSAK A SZEMEI!!!!!
Perselus .. :p
Hajrá Voldemoooorrrtt!! XD Én még bízok a filmben.. XD

2 megjegyzés:

  1. szegény infótanárod... xD

    VálaszTörlés
  2. asszem nagyot fogsz akkor csalódni a második részben is... kizárt, hogy Voldi győzzön... :D :D pedig milyen lenne már! :D

    VálaszTörlés