2011. március 8., kedd

Mivel nőből vagyok, nem mondom ki, amit akarok, de fenntartom a jogot, hogy hisztizzek, ha nem kapom meg.

Hát ez bojzajmas!
Eza két nap a héten minden volt, csak nyugodt nem. :D Asbóth hét van ( sulink neve az országban egyedüliként Asbóth Sándor)
Tegnap tök máshol voltunk minden órán, mint egyébként... Ma megíratott velünk a Programozás tanár egy olyan dogát, hogy a puskáimból talán ha fentiek is úgy akarják meg lesz a kettes. Úgy teszi fel a kérdéseket, hogy nem értem mit kérdez XD

Mind ez még elmegy, de nincs volt Renim a suliba és egyedül kaptam meg az osztást folyton. És a mai csodá nap koronája a szemét szedés volt -2 fokba. Puszilom érte ofőt meg a vezetőséget.. -.-
Mondjuk és egyetlen egyszer hajoltam le szemétszedés közben, mikor kiesett az üvegem a kezemből. Én ma nagyon passzív voltam. Kisírtam, hogy nőnap alkalmából had ne hajolgassak.. :p Ofő bele ment. Jó volt, mert 4-en szedték a szemetet a zsáklba amit ofő fogott, mert z7sák fogásra alkalmatlanná nyilvánított, ugyanis folyton piszkáltam a srácot meg engem is be akartak rakni a zsákba. XD -.- Ofő meg csak a sikonyálásaimra nézett oda. Végül kezébe vette a zsákot, és aszonta ne legyek láb alatt.
Szerintem kiakasztottam, mert 45 percen át kint voltunk, és senki nem szólt nekem reggel, hogy "hét te hülye a vastag télikabátod vedd fel, mert abba is szét fagysz" Így én a vékonyabbik kabimba álldogáltam, meg mentem a tömeg után. Ugyanis mondom, 4-5 ember szedte a szemetet a 30 fős akkori létszámból. XD Egy idő után mentem ofő után és nyomtam a "Tanárnőőő megfagyooook" szöveget. XD Mikor azt mondta, hogy akkor menjek be a suliba akkor a terem kulcsért sírtam neki. A végére már kezembe adta, hogy csak hagyjam végre békén XD Mindenki jött be velem.. XD Vicces volt.
Tesin megint előadtam a nőnap van Tanár úr szöveget, és nem tesiztem XD Szegény tesitanár már nem győzi követni éppen milyen kifogást találunk ki.
Jókat vigyorogtam mondjuk tesin, mert fociztak a srácok, és úgy lett összerakva a két csapat, hogy az egyikbe 4 focista meg két passzív ember. a másikban meg 5 aktív de nem focizó meg egy passzív. XD Én erre azt mondtam egyből, hogy a focisták megnyerték. XD Aha.. 3-1re kikaptak XD Ejnye.. XD
Voltam Szép olvasóin is. Tanárnőm arcára meglepetés ült ki mikor meglátott a Kis Herceggel a kezembe álldogálva. XD Álltam a folyosó közepén és Kis Herceget olvastam XD Aki jön, majd kikerül.... XD Nehogy már.
Ma jöttek a suliba a 8-asok is infó versenyre. Anno én is voltam. XD A mostani kedvenc infó tanárnőmre azt hittem takarító XD
Hát mit mondjak, elég gáz volt néhány gyerek. XD Tipikus infót fejük volt XD

Ami még vicces volt ma, hogy a matekra várva a folyosón a falnak dőltem és pár srác körém állt félkörben és úgy dumáltunk. És ugye leguggoltam mert már fájt a lábam XD Kicsit mélyebb volt a dekoltázsom, és erre szépen fel is hívták a figyelmem, hogy inkább kelljek fel, mert nem tudnak máshová nézni XD Hát jót nevettem a dolgon XD :p

Első órában meg az életemért rizsáztam XD Na jó túlzás, de olyan dologról kellett bemutatót csinálnom még vasárnapi határidővel, amiről fogalmam se volt(most sincs xD ). Hát azt a rizsát amit ott elő adtam XD az előadásom címe " DHCP/DNS használat és protokoll beállítás" A DNS nem biológiailag értendő... Azt még érteném is. xD

jó szokásom rákattanni számokra. Mostani kattanásom

Nicole Scherzinger - Whatever U Like


Közben péksütit nyammogok, mert imádom őket és apa hozott nekem Nőnap alkalmából:p Bár ez a csiga nem tudom milyen XD Kategóriátlan. XD A vaníliás és a diós csiga között van fél úton. XD De ha kiderül, hogy káposztás vagy valami, vissza adom. XD

Na... okos infós tanonc.. Úgy bezártam az oldalt mint a zuhat... Mentés, meg közzététel nélkül... Áldom a Bloggert, hogy automatikusan ment időnként. XD


"Vannak rendes lányok, és vannak nem rendes lányok, ennyi az egész. És ha egy nem rendeset fogsz ki magadnak, akkor a pokol is az ígéretek földjének számít, ahol majd megnyugodhatsz egy kicsit halálod után. Ha meg egy rendeset kaptál, akkor a halálod után szívesen mész a pokolba is, mert tiéd volt az egész mennyország, amelyet férfi csak kívánhat magának."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése